Originaalis siis oli 150kw nüüdseks aga umbkaudu ligi 250kw
Kuna originaal mootorist miskit asja ei saanud siis sai käidud soomes shoppamas ja sealt Jaapani siseturu mootor toodud.
Mootor koju toodud sai ka pulkadeks lahti võetud ja selgus, et midagi ei peagi vahetama sest olukord oli nii hea nagu äsja sissesõidetud mootoril.
Lisaks siis sai juurde kruvitud Schwitzer S2BG turbo, torukolle,downpipe, 2.5" otseläbi sumbuti, suurem cooler ette viidud, BOV,manual boost controller, käigukangi hoovastiku inimlikumaks tehtud, tiba parem õhufilter, a/f ja boost kellad , turbo timer, ja aku sai taha viidud kuna kapoti all sai ruum otsa.
Välimusest siis niipalju et sai korra üle võõbatud ja carlos saintz editioni esipamper pandud, et coolerile tiba õhku ka pääseks.
Rõhk seatud hetkel 19psi peale
stardikaal on natuke üle 1500kg.
parim 400m aeg 12.93 speedrock saaremaal
1km top speed 217kmh
1miil top speer 247kmh
ja hetkel siis minu käes maailmarekord kui ainuke celica mis sõitnud alla 13 sek. originaal ajuga ja küttesüsteemiga.
http://www.gtfour.ca/race.html
Plaan on seal tabelis siis ikka ülespoole liikuda
mõni pilt:
Ja siis pilt ka sellest kust kõik alguse sai:
Riia autoplatsilt :P