Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 7:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.12.2004 20:46 
Originaalis siis oli 150kw nüüdseks aga umbkaudu ligi 250kw
Kuna originaal mootorist miskit asja ei saanud siis sai käidud soomes shoppamas ja sealt Jaapani siseturu mootor toodud.
Mootor koju toodud sai ka pulkadeks lahti võetud ja selgus, et midagi ei peagi vahetama sest olukord oli nii hea nagu äsja sissesõidetud mootoril.
Lisaks siis sai juurde kruvitud Schwitzer S2BG turbo, torukolle,downpipe, 2.5" otseläbi sumbuti, suurem cooler ette viidud, BOV,manual boost controller, käigukangi hoovastiku inimlikumaks tehtud, tiba parem õhufilter, a/f ja boost kellad , turbo timer, ja aku sai taha viidud kuna kapoti all sai ruum otsa.
Välimusest siis niipalju et sai korra üle võõbatud ja carlos saintz editioni esipamper pandud, et coolerile tiba õhku ka pääseks.


Rõhk seatud hetkel 19psi peale
stardikaal on natuke üle 1500kg.
parim 400m aeg 12.93 speedrock saaremaal
1km top speed 217kmh
1miil top speer 247kmh
ja hetkel siis minu käes maailmarekord kui ainuke celica mis sõitnud alla 13 sek. originaal ajuga ja küttesüsteemiga.
http://www.gtfour.ca/race.html
Plaan on seal tabelis siis ikka ülespoole liikuda :)

mõni pilt:



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja siis pilt ka sellest kust kõik alguse sai:
Riia autoplatsilt :P
Pilt


Üles
  
 
PostitusPostitatud: 15.01.2005 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Hylas kirjutas:
ja hetkel siis minu käes maailmarekord kui ainuke celica mis sõitnud alla 13 sek. originaal ajuga ja küttesüsteemiga.
http://www.gtfour.ca/race.html

Tundub, et enam mitte. Alex Knight on hetkel kiirem, kuigi jah UniChipi toel.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.01.2005 22:14 
jk kirjutas:
Hylas kirjutas:
ja hetkel siis minu käes maailmarekord kui ainuke celica mis sõitnud alla 13 sek. originaal ajuga ja küttesüsteemiga.
http://www.gtfour.ca/race.html

Tundub, et enam mitte. Alex Knight on hetkel kiirem, kuigi jah UniChipi toel.


tal veel lisaks teine kütusepump ja kütuse rõhku tõstetud, seega ei kvalifitseeru :)


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2005 0:49 
Niih nüüd siis selline jama:
http://www.es-tuning.ee/avarii/
Sedasi juhtub siis kui inimesed (tädi pesukotiga) ei tea liikluseeskirju ning on hajameelsed roolis veel pealekõige.
Oh seda rõõmu nüüd kindlustusega maid ja puid jagada.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2005 8:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Oi-Oi-Oi
Auto on küll ju punane ja paistab hästi välja.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2005 9:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
millegi pärast sellel ristmikul päris tihti hajameelsed tädid liiklevad

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 22:59 
Vahepeal siis sai ka aega enda autot tiba nokkida.
Valmis sai lõpuks uus kolle (torud ühepikkused ja läbimõõdud arvutatud) ja kogu sumpsitorustik algusest peale 3" (enne oli 2,5")
Kui enne pidi mängima igast Boost Controlleritega et saavutada 19psi siis nüüd sai kogu se kola välja visatud sest rõhk läheb juba tänu niivõrd paremale hingamisele kohe 19 psi juurde ja sinna ka jääb.
Probleem tekkis sellega, et enne seal ei saanud kütus otsa aga nüüd saab kuna ilmselt õhukogus on ka suurenenud.
Väike trikk oli bensupumbale uue toite panemine kuna tänu tobedatele peenetele juhtmetele sai pump 14V asemel ainult 9V kätte, selle liigutusega on tegelased üle lombi mõõtnud kuni 30L rohkem pumba tootlikust, ja minupuhul oli se täpselt see mida vaja et lõpus lahjaks ei läheks :)
Turbo LAG mis enne oli ikka on kohutav on nüüdseks ka minevik.
nüüd ja loota et stock kaanepoldid lähiajal veel makaroniks ei veni.
pilte kah :


Pilt
Pilt
Pilt


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 9:21 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 13:49
Postitusi: 85
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Viisakas värk! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
väga kena! tulevikus lähevad mõtted ka uue aju peale? Kindlasti tuleb selle auto poolt veel mõni hea tulemus miili sõidus :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
kahju et ilusa RV kolle pidi ära mähkima. Aga mis teha kui õlifilter ja genekas nii lähedale jäävad. Muidugi must wrap näeb ka väga viisakas välja.
Järgmisena listis on palju asju, mis tuleb suht kompleksselt teostada:
kaanepoldid, kaanetihend, sidur, kogu kütusesüsteem, engine management
Mina loodan näha seda autot rajal juba järgmine hooaeg :roll:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.08.2005 10:17 
Listi võib veel lisada siduri ja igast muud kola mida vaja
Ning ka normaalsed pidurid, tahaks ka teinekord raja üritustel käia :(


Üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11