TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi S2 - 2.2 Turbo [Truup]
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6237
2. leht 2-st

Autor:  |Marko| [ 31.08.2009 13:48 ]
Teema pealkiri: 

Võin võrdluseks öelda, et mina tõmbasin dünos ca 400hp 391 pihustitega (autoks RS2). See hetk oli probleeme turbo rõhuga, mis kukkus 26 psi pealt 16 psi peale. Nüüd, kui seda probleemi enam pole, jäävad pihustid juba väikseks. Näiteks RS2 greenid on ca 386 ja nende max saavutatud hp dünos on seal 420hp kandis, kuid laias laastus on sellele konele tarvis 1cc = 1hp.

Autor:  HP [ 05.09.2009 16:30 ]
Teema pealkiri: 

Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).

Autor:  |Marko| [ 05.09.2009 21:39 ]
Teema pealkiri: 

HP kirjutas:
Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).

Mitmenda käiguga, kw tuli millise pöörde pealt, max nm ja pöörded?

Autor:  HP [ 06.09.2009 2:11 ]
Teema pealkiri: 

Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma

Pilt[/img]

Autor:  |Marko| [ 06.09.2009 10:23 ]
Teema pealkiri: 

HP kirjutas:
Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma

Nu sellisel juhul oleks neljandaga tulnud ca 230kw.

Autor:  Truup [ 08.09.2009 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Kõikide eelduste kohaselt peaks laupäeval Tartus võistlemas olema. Esmaspäeval sai summutit veidike vabamaks tehtud, tänu sellega tõusis rõhk 0.3bar ja nüüd veereb 1.4 bari välja ja sai kõik üleliigne jama autost minema visatud. Eks vaatab palju see masin suuteline sõitma 402m on.

Autor:  Truup [ 12.09.2009 23:46 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai siis käidud tartu drag üritusel, kuna ülevaatus hetkel puudus siis kobisin Outlaw klassi ja parim aeg 400m oli 12.417 60ft: 1.913 lõppkiirus: 184km/h
kuna selle masinaga ainult mõned nädalad sõidetud polnud käiguvahetus ka see millega ise rahule jääks. Talvel plaan siis autole kaalukaotus ja uus turbo kindlasti. Mootor peaks kannatama 600hp, eks näeme kevadel :D

Autor:  010AUX [ 25.09.2009 18:19 ]
Teema pealkiri: 

see ikka täiega edasi liikuv auto..ja eelnevaid postitusi lugedes siis...noh..ma ei maini midagi...
ja 402m aega saab kõvasti paremaks kui käiguvahetuse ära selgeks saad...
nii et ma arvan et nii öelda kuidas siin öeldakse et Aftermarket auto sõidab kõrget 11 sek.
jõudu jaksu sulle Jannopoiss:D

Autor:  Truup [ 02.10.2009 17:31 ]
Teema pealkiri: 

http://www.youtube.com/watch?v=SJsBSx1DTgc

kerge video ka siis sõidust

Autor:  Jõuvanker [ 07.10.2009 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?

Autor:  Truup [ 07.10.2009 12:29 ]
Teema pealkiri: 

Jõuvanker kirjutas:
Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?


näita et hoolid mootorist :D

auto igapäeva kasutuses

Autor:  Mihkel [ 07.10.2009 14:04 ]
Teema pealkiri: 

Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.

Autor:  Jõuvanker [ 12.10.2009 21:10 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.


Oot, et igapäevasõiduks linnavhel ei piisa "vedelad supid"? Natukene koomiline. Pidevalt tallatakse linnavahel piirajas, max võimsuse juures? Täitsa norm on kasutada 5W40 õli linnaliikluses igapäevaselt turbo bensukal - külmkäivitustel oluliselt parem õlitus ning kulumine väiksem. 10W60 toob enda omadused alles esile teisel pool 100C :)

Autor:  Raceboy [ 12.10.2009 21:16 ]
Teema pealkiri: 

Motuli 300V seeria õlid on nii mõneski testis konkurente pika puuga ületanud nii külma kui sooja mootoriga.....

Igasse mootorisse ei hakkaks 300V õli ostma (neid on 5-6 erinevat tüüpi, sh 20W60 LeMans), aga kui mootori hind on 100 000+ kr, siis muud ei panekski sisse sinna.

Autor:  Mihkel [ 12.10.2009 22:25 ]
Teema pealkiri: 

Paljudel mootoritel ei ole õlijahuteid ja siis võib ka linnavahel tihti 1-2 käiguga kiirendades õli kuumaks minna.
Lihtsalt vaid õli vahetusega on õlirõhk paljudel soojalt 1bar võrra tõusnud võrreldes suvalise 10W-40 õliga.
Liqui Moly 10W-60 Race Tech on igatahes tootja poolt aastaringseks õliks kirjutatud.
E30-nega sai sellega 2-3a nii suvel kui talvel sõidetud, siiani probleemideta.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/