Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 11:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2009 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2009 12:11
Postitusi: 17
Asukoht: Eesti Vabariik
Võin võrdluseks öelda, et mina tõmbasin dünos ca 400hp 391 pihustitega (autoks RS2). See hetk oli probleeme turbo rõhuga, mis kukkus 26 psi pealt 16 psi peale. Nüüd, kui seda probleemi enam pole, jäävad pihustid juba väikseks. Näiteks RS2 greenid on ca 386 ja nende max saavutatud hp dünos on seal 420hp kandis, kuid laias laastus on sellele konele tarvis 1cc = 1hp.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.09.2009 16:30 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.09.2009 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2009 12:11
Postitusi: 17
Asukoht: Eesti Vabariik
HP kirjutas:
Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).

Mitmenda käiguga, kw tuli millise pöörde pealt, max nm ja pöörded?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2009 2:11 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma

Pilt[/img]

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2009 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2009 12:11
Postitusi: 17
Asukoht: Eesti Vabariik
HP kirjutas:
Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma

Nu sellisel juhul oleks neljandaga tulnud ca 230kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.09.2009 17:58 
Eemal

Liitunud: 22.03.2009 17:03
Postitusi: 17
Asukoht: Võru
Kõikide eelduste kohaselt peaks laupäeval Tartus võistlemas olema. Esmaspäeval sai summutit veidike vabamaks tehtud, tänu sellega tõusis rõhk 0.3bar ja nüüd veereb 1.4 bari välja ja sai kõik üleliigne jama autost minema visatud. Eks vaatab palju see masin suuteline sõitma 402m on.

_________________
Audi S2 2.2Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.09.2009 23:46 
Eemal

Liitunud: 22.03.2009 17:03
Postitusi: 17
Asukoht: Võru
Täna sai siis käidud tartu drag üritusel, kuna ülevaatus hetkel puudus siis kobisin Outlaw klassi ja parim aeg 400m oli 12.417 60ft: 1.913 lõppkiirus: 184km/h
kuna selle masinaga ainult mõned nädalad sõidetud polnud käiguvahetus ka see millega ise rahule jääks. Talvel plaan siis autole kaalukaotus ja uus turbo kindlasti. Mootor peaks kannatama 600hp, eks näeme kevadel :D

_________________
Audi S2 2.2Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2009 18:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 21:41
Postitusi: 4
Asukoht: Võru
see ikka täiega edasi liikuv auto..ja eelnevaid postitusi lugedes siis...noh..ma ei maini midagi...
ja 402m aega saab kõvasti paremaks kui käiguvahetuse ära selgeks saad...
nii et ma arvan et nii öelda kuidas siin öeldakse et Aftermarket auto sõidab kõrget 11 sek.
jõudu jaksu sulle Jannopoiss:D

_________________
-=StreetCrimes=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2009 17:31 
Eemal

Liitunud: 22.03.2009 17:03
Postitusi: 17
Asukoht: Võru
http://www.youtube.com/watch?v=SJsBSx1DTgc

kerge video ka siis sõidust

_________________
Audi S2 2.2Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 11:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 12:29 
Eemal

Liitunud: 22.03.2009 17:03
Postitusi: 17
Asukoht: Võru
Jõuvanker kirjutas:
Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?


näita et hoolid mootorist :D

auto igapäeva kasutuses

_________________
Audi S2 2.2Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.10.2009 21:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Mihkel kirjutas:
Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.


Oot, et igapäevasõiduks linnavhel ei piisa "vedelad supid"? Natukene koomiline. Pidevalt tallatakse linnavahel piirajas, max võimsuse juures? Täitsa norm on kasutada 5W40 õli linnaliikluses igapäevaselt turbo bensukal - külmkäivitustel oluliselt parem õlitus ning kulumine väiksem. 10W60 toob enda omadused alles esile teisel pool 100C :)

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.10.2009 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Motuli 300V seeria õlid on nii mõneski testis konkurente pika puuga ületanud nii külma kui sooja mootoriga.....

Igasse mootorisse ei hakkaks 300V õli ostma (neid on 5-6 erinevat tüüpi, sh 20W60 LeMans), aga kui mootori hind on 100 000+ kr, siis muud ei panekski sisse sinna.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.10.2009 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Paljudel mootoritel ei ole õlijahuteid ja siis võib ka linnavahel tihti 1-2 käiguga kiirendades õli kuumaks minna.
Lihtsalt vaid õli vahetusega on õlirõhk paljudel soojalt 1bar võrra tõusnud võrreldes suvalise 10W-40 õliga.
Liqui Moly 10W-60 Race Tech on igatahes tootja poolt aastaringseks õliks kirjutatud.
E30-nega sai sellega 2-3a nii suvel kui talvel sõidetud, siiani probleemideta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11