Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 16:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 250 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 9:33 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
süvene teemasse mitte ära loe viimast posti. sel ongi originaal küünlad peal.

vedades läheb ta 1 silindriga käima teised ei tööta. kahjuks strobo ka katki ja ei saa selle järgi päris süüddet paika panna.

EDIT: sel coupe'l on pensupumbale lüliti vahele pandud, sellega tagumine tuhatoos ka ära rikutud muidugi :lol: ja kui pumba välja lülitan lõpetab plödisemise ka ära. seega pihustid viimane võimalus, või tõesti lihtsalt keeras ära.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
paagis on raudselt ka iidvana kütus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 10:51 
Eemal

Liitunud: 01.08.2005 19:12
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
ja lisaks sellele kes teab mis klimpe seal põhjas veel ujumas oli, kunagi oli juhus ühe Audiga millel peale paagi tühjaks saamist ja uuesti tankimist sai masinaga sõita ca 100m ja siis suri välja 10min seismist ja sama tsenaaruim, kütusetorustikus sõitis paagi põhjast mingi klimp ringi, õigesse kohta jõudes ummistas ära, niisama kontrollides oli aga kütuserõhk olemas.

_________________
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 11:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
MB kirjutas:
..kütusetorustikus sõitis paagi põhjast mingi klimp ringi..

OT, kuid pump imeb koguaeg bensiini põhjast. Kui kuskil mingi klimp või sodi, mis tühja paagiga alles pumbani jõuab, peab see hulpima bensiini peal ;)

Aigo, kuidas Sa plödisemise järgi pumba korrasolus veendusid?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 11:36 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja. :x

EDIT: kõigist pihustitest pritsib.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 11:47 
Eemal

Liitunud: 12.01.2008 20:25
Postitusi: 65
Asukoht: Tartu
Kaitsmed on kõik terved ikka? Mul 2 autoga see jama olnud, et katkine kaitse tekitas päris huvitavaid sümptomeid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 12:29 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
needki kontrollitud ja isegi vähema kahtlusega kaitse vahetatud

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
Aigo kirjutas:
jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja. :x

EDIT: kõigist pihustitest pritsib.


Seega bensu rõhk on sul ikka mõõtmata!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 14:44 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Jep, sest pole millegiga mõõta. Kütuse kohta niipalju, et selle iidvana kütusega auto käis, aga peale selle kui see otsa sai ja uuesti sai tangitud ei toimi enam. Pole ka plekist paak, et seismisest praht tekiks, ainus võimalus veel vaid et pump ei jõua vett välja lüüa, kuid muidu kõtus on ilus puhas mis mootorini jõuab. Sees statoili 98E

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 21:54 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
niisiis kui ikka paar autot on kodus olnud leiab nii mõndagi garaažis vedelemas :lol: nimelt siis sai mõõdetud kütuserõhk. Rõhuks näitas kell 5 bar. Pihusteid kuidas maha saab? Plokikaan maha vist ainult ju? ning Ragnar ja Arne ehk kommenteerite vähe rihma osa? Mina panin rihma peale: 1 silinder ÜSS ja nukarattad märkidesse. Või sel mingi muu paigutus? Sest väimalused on vaid pihustid või siis, et ikkagi olen rihma valesti pannud, kuigi auto käis enne.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Pakun, et on kuskil väga lihtne viga, a'la bensu paagis vähe vms.

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 22:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miks kell 5 bar näitas? Peaks näitama max 3bar ju niisama töötades ilma, et mootor käiks, vähemalt originaalregulaatoriga.

Miks sa pihustite mahavõtmiseks kaant maha võtta tahad??? :roll:

Ja P.S: Tule oma uksele järgi lõpuks!!!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Pihustite kätte saamiseks tuleb sisselaske kollektor maha võtta! Natuke jebimist on , et tagant klambrid lahti saada, aga ei hullu midagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 22:24 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
kütuserõhu kell autobahni oma ja max 5bar ja selle lõi põhja, ok ei anna pead, et see 100% õige on, kuid nii kell näitas jah ilma, et mootor käiks. Mõtlesin jah, et pihusteid kätte saada tuleb kollektor maha saada, aga selleks vaja kaan maha saada, et neid klambreid lahti jebida paras porno.


EDIT: uksega see jama, et on ikka veel maksmata ja tahan enne autot korda saada. Kartuses, et tuleb veel juppe osta :roll:

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2009 22:31 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
marauder kirjutas:
Pakun, et on kuskil väga lihtne viga, a'la bensu paagis vähe vms.


loe rohkem kui viimast posti saad vast aru midagi

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 250 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11