Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 11:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 250 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 7:38 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga kui keegi teab veel mõnda lahendust siis list mis tehtud on:

proovitud on:

küünaldel on säde,
pihustid maha kruvitud ja kontrollitud, et pihustavad
CR 8.0 , 7,8 8,0 8,3 viimastel mõõtmistel
käivitades koguaeg lubab, kuid ei käivitu.
2 silindri(millel CR kõige madalam) küünal on tahmane ülejäänud nagu uued
coilid toimivad,
nuka andur vahetatud,
rihma mitu korda kontrollitud ja proovitud edasi tagasi paari hamba võrra tõsta.
õli andurid kõik uued
TDC/RPM andur uus
pihustitejuhtimise kaitsmed korras(releed ei tea)
nuka-, RPM/TDC- MAP andurid kontrollitud ossiga.
ECU ja nuka anduri ning ECU ja RPM/TDC anduri vahelised ühendused ja ka juhtmed kontrollitud
mootori ja ECU massid üle käidud(klemmi alused puhastatud "just in case")

2 korda juba diagnostis käidud, esimene kord öeldi, et nuka anduri toide on jama, no enam ei saa seda viga olla, teine kord öeldi, et ECU ei saa nuka anduri ja TDC anduri väärtusi kätte või ei leia neile vastavat map'i, no väärtused peaks nüüd kindlalt saama.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Esiteks ei mõõtnud sa mitte CR-i ehk surveastet vaid kompressiooni. CR on surveastme lühend.
Teiseks TDC/RPM andurid on tegelikult vastavalt Crankshaft Position Sensor ja Camshaft Position Sensor.
Kuskil välismaises foorumis selliste lühenditega abi otsides ei pruugi inimesed aru saada, mida sa mõtled nende asjade all.
TDC/RPM lühendit pole mina ausaltöeldes kohanudki.
Tegelikult ei näe see andur mitte nullkohta ega pöördeid vaid loeb hambaid mille järgi aju saab aru väntvõlli/nukvõlli asendist ja vastavalt sellele arvutab pöörded.
TDC lugemise puhul peaks olema ainult TDC kohal 1 hammas aga nii see paraku ju pole.

Hetkel viitavad kõik asjad sellele, et kala on ilmselt ajus.
Kütuserõhu kontrollisid üle? See pidev lubamine ja mitte käivitumine viitab liiga väiksele kütusekogusele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 11:50 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
sellel on ülemise surnud seisu ja pöörete andur üks ja seesama ja väntvõllilt 4 hambaga.

ehk siis sellel ongi TDC/RPM sensor

ja camshaft sensor on "hall" efeckt sensor ehk siis niiöelda jagaja asendus:D

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 11:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kui lubab aga käima ei lähe siis justkui mootori nurk oleks ajule teada :roll: Kui seda poleks ja süüdet huupi lahmiks peaks ju paukuma ja vastu lööma (Nagu murdunud kiiluga triggeri puhul :-D )
Kui tundub et säde OK siis peab selle auto ka eetriga käima saama kui õigesti pihustada....KA ILMA BENSIINITA käib mootor nii et seda saab peaaegu, et käimiseks nimetada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 16:36 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
eetrit lastes lähebki käima, niikauaks kuni eetrit lased. kardangi, et pihustab aga valel ajal ja ujutab sisselaske kollektorit, sest sel pole eraldi pihustite juhimis plokki nagu näiteks jaapanlastel on olemas. Sellel pritse juhtimine otse ajust. SRY kui teistel autodel ka nii, kuid ma hondasid enamasti lammutanud/ehitanud ja neil on pihustite jaoks takistibox mis annab teatud pihustile märku kuna avaneda.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 16:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis krdi pihustite juhtimise plokist sa jahud?
Sa pead ilmselt silmas resistor pack-i mida paljude jaapani autode kapotialt leida võib.
Sellel pole midagi ühist pihustite juhtimisega, teeb vaid pihusti takistuse ajule sobivaks.

Et siis ilma eetrita ei luba sittagi?
Tutikaid küünlaid oled proovinud?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
krt, megasquirdiga ei saagi autod töötada siis :)

Seal pihustatakse ju kogu aeg valel ajal... :lol:

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 17:38 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Tsiteeri:
Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.


Aigo kirjutas:
SRY kui teistel autodel ka nii, kuid ma hondasid enamasti lammutanud/ehitanud...




Sina oledki selle mehe sõber ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
:-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:24 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ilma eetrita lubab aga suht nagu ühest silindrist vaid, väga hüppavalt lubab. Ja jah täpselt ikka jah takistikarbike oli see asi, kas mitte pole see niipidi, et ajust tuleb märguanne ja siis takistikarbikeses jagatakse see ajaks? Või olen sellest osast valesti aru saanud?


ok see selleks, kuid kuidas siis saab olla, et kütust pritsib, säde on aga käima ei lähe? klapid avanevad ja sulguvad ka. õhku peaks loogiliselt peale voolama piisavalt, avatud siibriga.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sa oled sellest VÄGA VALESTI aru saanud!

Takisti karbis ei ole ajaga mitte midagi tegemist!

Kõik bensiin mis pihustatakse suvalisel ajal jõuab ikkagi silindrisse, sellel batch fire süsteem põhinebki.
Ainuke asi mille ajastus peab täpne olema, et auto käima läheks, on säde. (lisaks klapiajamile)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:30 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
sädeme juhtimine küll läbi aju ei käi ju, seega ei ole ikkagi aju viga. või ei lae poolid ennast piisavalt, et surve all küünlal sädet teha? peal on juba kolmas jooks uusi küünlaid, neist pole kasu olnud, muidu kui küünal maas ja käiata on ilus sinine säde.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Aigo kirjutas:
sädeme juhtimine küll läbi aju ei käi ju.


On sul ikka kõik korras või?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 18:57 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
no siis seal see asi ongi, sest muud ju enam olla ei saa, kui säde on siis ongi ju valel ajal ja sellest ka lubamine, sumpsist juba tuleb kütuse vingu :lol: huvi pärast proovisin ka pool ringi valet süütejärjekorda, kuid ikka ei midagi, siis polnud üldse mittemidagi. õigeks tagasi ja lubab jälle, kuid käima ei lähe.


EDIT: loodetavasti siis homme saab kolmas diagnostika firma külastatud ja siis loodan, et reegel, et kolm on kohtuseadus peab paika ja selle mehe leitavate vigade kõrvaldamine aitab seekord 8) :lol:

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Mina arvan, et diagnostikud ei pane meelega su autot tööle! Muidu jääb õhtune naer tegemata :lol:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 250 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11