TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5892
3. leht 15-st

Autor:  gena [ 05.11.2009 12:54 ]
Teema pealkiri: 

Nii ta käib, minu coupe seisab ka juba 1 aasta ja 9 kuud:D
Punto peaks ikkagi igapäeva auto olema aga sellega pole ka aega sõita enam:P

quote="stryk3r"]mittu p2eva mul 1 aasta seisab juba :)))[/quote]

Autor:  gena [ 14.05.2010 23:15 ]
Teema pealkiri: 

Müüdud... eks kui uus omanik foorumlane ja tahab, jätkab siitkohalt...

Auto jäi koju, st. tartusse ja ilmselt ka headesse kätesse.

Autor:  Mihkel [ 15.05.2010 1:45 ]
Teema pealkiri: 

Tore, et lõpuks keegi sellest auto kinkehinnast aru sai ja käpa peale pani.

Autor:  gena [ 15.05.2010 10:24 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Tore, et lõpuks keegi sellest auto kinkehinnast aru sai ja käpa peale pani.


Seda minagi... Värvi hinna eest sai terve auto veel juurde... Nüüd siis proovime coupe ÜKSKORD tööle saada :)

Autor:  Martinez [ 20.05.2010 13:41 ]
Teema pealkiri: 

Tervitused!

Mina siis selle putuka uus omanik. Tegemist minu esimese mitte audiga ja samuti esimese vilepilliga.
Auto kallal nipet näpet tehtud: esimesel päeval leidsin armatuurist vilkuva õlikannu ja kapoti alt kuiva õlivarda - 1,5l õli ja korras.
Kapoti avamiseks ei ole ka enam kahte meest vaja, kässari tross ei lohise mööda maad ja akukinnitus ei näri enam õlulugeja silikonlõdvikut.
Täna sai vahetatud eelmise omaniku soovitusel piduri vaakumvõimendi koos klapi ja peasilindriga. Peale vahetust selgus, et need detailid olid korras ja anomaaliat see ei lahendanud. Samuti selgus kurb tõsiasi, et peab vist alustama uue vasakpoolse tagumise pidurisuporti otsinguid.
Õhutusnipli asemele oli miski punn liimitud ja selle eemaldamisel ei käinud sealt läbi ei õhk ega õli. Eks katsun õhtul suporti uuesti üle vaadata.

Muidu liigub auto suht ergsalt. On madal, jäik ja hästi juhitav - justkui teele liimitud ning suht raske on selle putuka roolis end tagasi hoida :evil:
Külmkäivitus ja tühikäik teevad endiselt muret.

Mis jahutust ja õhuvõttu puudutab siis eemaldasin radika vahelt talveks mõeldud papi ning koonusfiltri tahaks ka natuke jahedamasse kohta viia.
Väljavalitud "pesa" jaoks on see koonus aga liiga suur. Seega oleks pakkuda (eelmise omaniku sõnul hiljuti pestud ja alla 9k sõitnud) õlitatav green õhufilter (peaks olema selline).
Hinnaks nt 500 Eek - paarist kohast natuke vastu käinud (kuid ei midagi hullu) ja kuna äsja pestud siis vajab õlitamist.

Kuna teine liikur vajab ka veidike hoolt siis tegutsen esialgu tasa ja targu. Eks ma hoian teid asjadega kursis, siis hiljem endal ka hea vaadata kuna ja mis tehtud.

***
Martin

Autor:  Rain573 [ 20.05.2010 13:59 ]
Teema pealkiri: 

Külmkäivituse ja tühiläigukohta võid siit otsida http://www.puntosports.co.uk Seal autokohta oma teema. Võibolla leiad midagi. Aga edu autoga. Mul endal samasugune ;)

Autor:  marauder [ 20.05.2010 13:59 ]
Teema pealkiri: 

Martinez, sa Accordiga ennem ei söitnud?

Autor:  Martinez [ 20.05.2010 14:26 ]
Teema pealkiri: 

Rain573 kirjutas:
Külmkäivituse ja tühiläigukohta võid siit otsida http://www.puntosports.co.uk Seal autokohta oma teema. Võibolla leiad midagi. Aga edu autoga. Mul endal samasugune ;)


Lugesin Sinu teema ka juba läbi. Eks tasa ja targu tegutsen. Sain just auto kätte. No ei ole pidureid kui just autot välja ei sureta :-D
marauder kirjutas:
Martinez, sa Accordiga ennem ei söitnud?


Kahjuks või õnneks mitte :-D
Audi 80 -> Audi A4 -> Audi A8 & Punto

Autor:  Mossemeez [ 20.05.2010 14:59 ]
Teema pealkiri: 

vähemalt läks auto martinilt martinile :lol:

Autor:  Martinez [ 20.05.2010 18:46 ]
Teema pealkiri: 

Seda küll :)

Jõudsin just töökojast tagasi. Natuke loogilist lähenemist ja sain ikkagi suporti alt ära.
Õli käis iseenesest läbi, kolvi kattekumm ja tihend olid oma aja ära elanud ning ise aretatud õhutamise nipli (loe: poldi) jaoks oli ainult 1,5 keeret. Kuna 34mm kolvi tarvis remondikomplekti kuskilt ei leidnud siis vaatasin alternatiivide poole. Tõin koju Golf III GT suportid. Visuaalselt võiksid istuda.
Peamiseks kurja juureks osutus õlitoru mis on kas pimedaks tehtud või kuskilt päris palju haiget saanud - sellepärast ka õhutamine ei õnnestunud.

Mida täpsemalt selle toruga tehtud on täna teada ei saanudki.
Olude sunnil sõitsin koju kolme supordiga.

Autor:  ahto42 [ 22.05.2010 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Õhutusnippel peaks kõigil universaalne olema vist.

Autor:  Martinez [ 22.05.2010 20:22 ]
Teema pealkiri: 

ahto42 kirjutas:
Õhutusnippel peaks kõigil universaalne olema vist.


Universaalne küll aga kui auku on suuremaks puuritud ja seda ebaõnnestunult keermestada üritatud siis ei ole eriti midagi tarka teha.

Täna kruttisin siis alla Golfi tagumised suportid mida on tunduvalt rohkem liikvel ja tulevikule mõeldes on saadaval ka remondikomplekte. Liugurid ja klotsid jäid Fiati omad.
Pidurivõmendi vahetamise ajal läks liiter õli ära ja täna sai pool liitrit peale lastud kuna see, mis tagant välja tuli ei olnud enam õli.
Pole ime, et tagumised rattad pidurdada ei tahtnud kui üheni ei jõudnud õli ja teise liugurid olid kinni roostetanud.

Igatahes suportid vahetatud ja loodetavasti sain jälile ka miks ei tule õli tagumisse vasakpoolsesse. Toru ühest kohast kõvasti muljuda saanud. Täna enam kuskilt saada ei olnud, seega jääb see tegevus uude nädalasse.

Ostu hetkel oli odomeetri näit ~217600km

Kuna hommikul panin paagi uuesti täis siis kanali peal ilmnes veel üks ebamugav üllatus - kütusepaak leemendab ja seda kahest kohast. Näis millal selle likvideeritud saab.

Kuna ise seni audi inimene olnud siis pole õrna aimugi milliste Fiati mudelite paagid võiksid sinna sobida. Ehk annab ka midagi parandada aga kui kellegil on teist paaki pakkuda või teab millise isendi oma sobiks siis võiks teada anda.

Lugupidamisega,
Martin

Autor:  ahto42 [ 23.05.2010 9:22 ]
Teema pealkiri: 

Kahjuks on selline pood nagu Autoring kinni, sest see oli ainuke pood, mis pühapäeval kella 21 lahti oli. Endal on olnud ka juhuseid, kus auto nädalavahetusel kanali/tõstuki peal ja näiteks anti reedel valed õõtsapuksid ja õõtsad olid juba alt ära. Ruttu sõbrale kõne ja sai pühapäeval nad ringi vahetatud. Nüüd pole kusagil Eestis vist sellist võimalust.

Autor:  gena [ 23.05.2010 18:03 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai vahetatud eelmise omaniku soovitusel piduri vaakumvõimendi koos klapi ja peasilindriga. Peale vahetust selgus, et need detailid olid korras ja anomaaliat see ei lahendanud


Kas vahetatud ka vaakumi toru vaakumvõimust sisselaskeni KOOS KLAPIGA, mis kinni ja millest kogu probleem alguse sai?

Autor:  Martinez [ 24.05.2010 10:55 ]
Teema pealkiri: 

gena kirjutas:
Kas vahetatud ka vaakumi toru vaakumvõimust sisselaskeni KOOS KLAPIGA, mis kinni ja millest kogu probleem alguse sai?

See ei olnud absoluutselt süüdistusena mõeldud.
Kuna kogu see kupatus asub suht kehva kohapeal ja nagu Sa isegi mainisid suht porno vahetada siis ise asja ette ei võtnud.

Töö ära teinud mehe sõnul oli vaakum täitsa olemas. Klappiks on see põlv mis peasilindrit ja vooliku vahel on. See olevat ka ilusti toiminud.
Seega jäi voolik ja klapp vahetamata.

Martin

3. leht 15-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/