Eilene õhtu sai jälle garaažis mööda saadetud. Kapoti alune juhtmesti peaaegu valmis. WB ja mõned andurid veel ühendada.
Tegin vemsile LPT liidese mis lihtsustaks salongi minevate kaablite ühedamist.
LCD, launch control lülitid ning com pordi kaablid vaja veel vedada.
Kaabeldus saab ehk reedel õhtul ära lõpetatud.
Launch controli jaoks tekitasin siduripedaalile ühe lüliti.
LCD leidis ka omale koha. Vaja veel veidi modida ja üle värvida.
Keskkonsooli vaja leida kuskilt 2 nuppu tühjade aukude katteks. Üks leiaks ka rakendust.
Eile õhtul selgus visuaalsel vaatlusel, et vemsi on (vist) paar korda läbi lastud, ümber joodetud ja siis jälle läbi lastud. Pihusteid juhtivatel kividel tükid väljas, paar dioodi veel õhtal.
Kõige mustema senaariumi järgi on CPU ka õhtal. Täpsemat infi saab ehk peale nädala lõppu.
Eelmine omanik (gearhead) oli selle Päädami käest ostnud väidetavalt uuena ning väidetavalt ise seda lahti ei kiskunud. Eile telefonis rääkis, et pihusti juhtimistega oli küll probleeme aga müügi hetkel sellest juttu ei olnud - tegemist pidi olema praktiliselt uue ajuga.
Raceboy ehk oskad Sa midagi selle kohta kosta? Opel Manta oli see masin millele see aju osteti kui mu mälu mind ei peta.
Üleelmine nädal garaaži jõudes leidsin ämblikus esiklaasi. Hõõguv metalli tükk maandus esiklaasi ja siis leidis tee ECU kinnituskohta kus põletas veits vanu kaableid. Õnneks ei olnud vems oma kohal ning tegemist oli "vaid" esiklaasiga mis sai ostes vahetatud.
Kui oleks mõnda teise klaasi lennanud või mööda keredetalile põlevana ringi rännanud oleksid kahjud suuremad.
Vahepeal soetasin ära uue aku ja vedasin + kaabli pagassi.
Kuna mootori ruumis oli vaja nii ehk naa kaablid ühendada kasutasin selleks e36 harukarpi.
Aku jaoks veel vaja kinnitus ja tuulutus teha (kasti ümber tegema ei hakka) ja + kaablile läheb vahele cutoff lüliti.
Loodetavasti saab seda päevikut siin täiendada uuel nädalal positiivsemate uudistega.