Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06.02.2012 11:42 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kuidas sa seda süütetabelit vaadata mõtled ?
Talvel libedaga on minumeelest düno ainuke võimalus.
TTK pingis peaks vaba aega leidma

http://tktk.ee/?id=1848
Tehnikakõrgkooli D-korpus
Pärnu mnt 62 Tallinn
Kontakttelefon
53 864 536 (Margus)

Samas kõrvalruumis tegutseb ka kasutaja Janis, kel VEMS'i seadistamisega omajagu kogemusi ja kelle seadistatud VEMS'iga autodega on nii ta ise, kui ka Marje Salumets miilil üle 300 sõitnud,


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.02.2012 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Praegusel ajal saab tee peal väga hästi häälestada, ainult esivedusega ilmselt 4. käik vist minimaalne, kui ~paarsada hj mootorikatte all.

Enne dünosse minekut võiks auto ikka normaalselt sõita nii et laiali ei käi esimese tõmbe peale.

Ja pealegi, tavalise bensiiniga sõitva turbomasina puhul pole dünos häälestamine absoluutselt möödapääsmatu. Siiani pole näinud ühtki autot, mis nullist dünos häälestatuna ei vajaks lisasättimist kompensatsioonitabelite, kruisi ja üleminekurežiimide osas. Mingitest dräägiautodest ma ei räägi, kus pole rohkemat kui täisgaasi ja tühikäiku vaja (mõne arvates pole viimastki vaja).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.02.2012 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Laupäeval lendas kõigi eelduste kohaselt järgmine tihend. Sai kergelt siiber. Ei viitisi 1,5 kuud järgmist tihendit oodata ja sai pühapäeval väike tripp ette võetud.

Pilt

Tänased toimetused:

Pilt

Järge ootab:

Pilt

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2012 22:05 
Eemal

Liitunud: 31.12.2005 13:19
Postitusi: 14
Asukoht: Tartu
Sama viga teistkorda järjest ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.02.2012 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Põhimõtteliselt küll jah. Segu oli paigas ja süütetabelit sai ka muudetud.
Ei löönud midagi puruks aga terve mootoriruum oli jahutusvedeliku täis ning kompressioon madal.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.02.2012 22:19 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kas nullpunkt sai ikka piinliku täpsusega paika? Või mis süütenurgaga peale lennati?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.02.2012 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Niisama kaanetihend ikka ei lenda, siiani on alati viga olnud ka seades või mingis apsus tihendi paigaldusel (kontaktpinnad pole puhtad/ühtlased, pingutusmoment vale jne).

Ma ei tea muidugi, mis rõhuga te sõitsite, mingit 1.5+ bar'i see tihend vist tõesti eriti kaua ei kannata.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.02.2012 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Vaatasin täna märgid üle, kõik oli ok.
Süütetabeli kohta oskab rst täpsemaid kommentaare anda.

Marea mootori võtsin ka maha ja kastid said küljest. Homme viskaks sidurid jms ümber ning vahetaks kastid ära.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2012 0:09 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Märgid märkideks, aga stroboga kontrollisite üks või mitu korda? Teinekord võib strobo ka valetada, tasuks mitu korda igaks juhuks üle kontrollida.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2012 10:30 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Esimene kord ennem laiali minekut oli seal NA süütetabel ning kui mina selle auto kõrvalistmele jõudsin, siis juba tahtis auto niisama sõites keema minna, ehk siis tihend arvatavasti oli juba viga saanud. 0,5bar oli 30-21 kraadi süüde :shock: .
Muutsin süütetabeli enam vähem loogilisemaks turboga mootori jaoks.
See, et asi teistkorda laiali lendas jah. Ma arvan, et esimene kord sai kaan viga ning keegi ei kontrollinud kaane pidavust ja sirgsust ennem peale panekut. Nüüd peale imekombel käima saamist käis asi kohe 3 pütiga või nii. Kompression oli kohe kehv peale tihendi vahetust! Minu teada ei ole keegi kontrollinud sellel autol süüdet.

PS! Mina ei ole selle auto remondiga kuidagi seotud. :)

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2012 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Stroboga süüdet kontrollinud ei ole.

Kaant/plokki sirgsust ka ei kontrollinud enne kokku ladumist. Reaalne senaatrium on tõesti see, et esimesel korral vabalthingava süütetabeli tõttu lendas asi laiali ja sai kannatada ka kaan.

rst laenas abistava käe, et masin enam vähem sõitma saada enne seadistamist (auto linna ära tuua).

Hetkel laon 1.6 peale. Kui auto sõitma saan on maa ja ilm aega süüvida 1.4 probleemidesse või mõelda selle 16 klapise ja veidi parema hingamisega moto turbotamisele.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2012 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Stroboga süüte nulli panek on kogu progeaju A ja O, eriti kui kasutada tunde järgi süütetabelit, mitte antud mootorile reaalselt seadistatud süütenurka.
Kui nullpunkt ei olnud paigas on kogu süütenurga jutt antud hetkel hüpoteetiline.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2012 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Martinez kirjutas:
Stroboga süüdet kontrollinud ei ole.



Seetõttu ei ole ka teada, kas tegelikult oli 30-21 kraadi 0.5 bari'l või 40-31 kraadi näiteks. Nullpunkt tuleb kindlasti stroboga paika panna, see on palju pahandust põhjustanud, kuna numbrid süütetabelis ole pruugi kajastada reaalsust.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.02.2012 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Stroboga süüte nulli panek on kogu progeaju A ja O, eriti kui kasutada tunde järgi süütetabelit, mitte antud mootorile reaalselt seadistatud süütenurka.
Kui nullpunkt ei olnud paigas on kogu süütenurga jutt antud hetkel hüpoteetiline.

Jälle targem.

Eile sain aiste vahele:

Pilt

Täna puhkan.
Hetkel on ruumi juhtmestiku korrastamiseks millega saab ehk homme algust tehtud.
Seejärel õhuvõtt, väljalase, roolivõimendi ja jahutusvedeliku voolikud jne.
Rooliotsad ja üks mootoripadi vajavad ka väljavahetamist.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2012 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Korraks sain uue kompoti tööle ja liikuma.
Hetk hiljem võtsin kaane maha.
Kaant varem remonditud, ükski originaal rihmamärk ei kattu ja kõik väljalaskeklapid olid kõverad. 2 VL klappi oli asendatud sisselaske omadega.
Juhtpuksid olid ok, kaant sai lihvitud, klapipesad ja sisselaskeklapid üle käidud ning kõik klapisääretihendid ja väljalaskeklapid vahetatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ei tahaks mootorit maha kiskuda aga kuidagi oleks vaja plokk ära kontrollida. Endal puuduvad kahjuks selleks vahendid.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11