Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
pastab kaane lihvimine oli astromotos :SSS pind pole sile silmaga näha (lainetab)
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Astromotos jah, ei pannud alguses palja silmaga tähelegi.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Katsun lähiajal aega leida, et mootor uuesti vahelt võtta ja plokk ära kontrollida.
Vajan abi esialgse süütetabeli arvutamiseks.
Cylinder Bore: 86.4mm
Combustion Chamber Type: 4valv per cylinder
Fuel: 95
Compression Ratio: 10.5:1
Leidsin sellise kalkulaatori: http://www.useasydocs.com/theory/spktable.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulemus kandituna Tunerstuudiosse (visuaalse pildi saamiseks).
Vajan abi esialgse süütetabeli arvutamiseks.
Cylinder Bore: 86.4mm
Combustion Chamber Type: 4valv per cylinder
Fuel: 95
Compression Ratio: 10.5:1
Leidsin sellise kalkulaatori: http://www.useasydocs.com/theory/spktable.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulemus kandituna Tunerstuudiosse (visuaalse pildi saamiseks).
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
See ju NA süütetabel
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
See ongi ju na.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Just, 1.6 16v mootor sai hetkel vahele tõstetud ja nüüd vaja see kompott sellisena käima saada.
See auto jäi seisma ~1,5 aastat tagasi. Selle ajaga on sinna raha investeeritud üle 3000€ aga näha ei ole seda mitte mingisugusest otsast.
Tahan vabalthingavana ta hetkel sõitma saada, taastuda ja vaikselt turbotamiseks juppe koguma hakata.
See auto jäi seisma ~1,5 aastat tagasi. Selle ajaga on sinna raha investeeritud üle 3000€ aga näha ei ole seda mitte mingisugusest otsast.
Tahan vabalthingavana ta hetkel sõitma saada, taastuda ja vaikselt turbotamiseks juppe koguma hakata.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Neljapäeval oli aega natuke autoga tegeleda. Plokk oli ka kõver ja sai käiakivi tunda.
Hakkasin mootorit kokku laduma ja juhe jooksis kokku.
Sellise asetusega peaksid välja nägema nuka märgid (sinised):
Minu originaal märgid: (punasena märgitud nii nagu olid ja rohelised tähistavad märke mis peaksid olema):
Kui panna paika väljalaske oma (parem pilt, vasem nukk, roheline märk) siis sisselase liigub eemale (punane). Kui ma liigutan sisselaske tagasi, et märgid kattuksid (roheline) siis eelnev nukkade suhe oleks totaalselt erinev (must).
Kuidas on see reaalne? Enne swappi mootor töötas rahuldavalt.
Hakkasin mootorit kokku laduma ja juhe jooksis kokku.
Sellise asetusega peaksid välja nägema nuka märgid (sinised):
Minu originaal märgid: (punasena märgitud nii nagu olid ja rohelised tähistavad märke mis peaksid olema):
Kui panna paika väljalaske oma (parem pilt, vasem nukk, roheline märk) siis sisselase liigub eemale (punane). Kui ma liigutan sisselaske tagasi, et märgid kattuksid (roheline) siis eelnev nukkade suhe oleks totaalselt erinev (must).
Kuidas on see reaalne? Enne swappi mootor töötas rahuldavalt.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Võta siis klapikambrikaas maha ja pane nukkvõllide järgi paika rihm.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ei olegi klapikambrikaant kui sellist. Nukk on korpuses ja ainus ava on alla klappide poole mis teeb asja veidi raskemaks.
Aga ongi aeg riidesse panna ja sõit töökotta ette võta.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab.
Aga ongi aeg riidesse panna ja sõit töökotta ette võta.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Võtsin nukad maha ja mängisin laua peal veid :D
Kui on originaal märkide järgi siis esimene silindri väljalaske klapid hakkavad sulguma ja neljanda silindri sisselaske klappide avanemine on poole peal.
Eelmise remontija märkide järgi alustavad esimese silindri väljalaske klapid avanemist ja sisselaske klapid on poolel teel sulgumiseni.
Vända enda originaal märgid ei kattu millegagi.
Hooratta märk on nähtav kui 2 ja 3 silinder on üleval
Plokki ennast on hoonitud.
Kurat seda teab mis kemüüse siia kokku on keeratud
Kui on originaal märkide järgi siis esimene silindri väljalaske klapid hakkavad sulguma ja neljanda silindri sisselaske klappide avanemine on poole peal.
Eelmise remontija märkide järgi alustavad esimese silindri väljalaske klapid avanemist ja sisselaske klapid on poolel teel sulgumiseni.
Vända enda originaal märgid ei kattu millegagi.
Hooratta märk on nähtav kui 2 ja 3 silinder on üleval
Plokki ennast on hoonitud.
Kurat seda teab mis kemüüse siia kokku on keeratud
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Tavapraktikas peaks olema kuskil selline punkt, kus esimese silindri survetakti lõpul (ülemine surnud seis) väntvõlli märgid on kohakuti ja nukad võivad sõltuvalt pöörlemissuunast olla siis kas sissepoole või väljapoole ca. kell 10 ja 2.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Nii nad peaksid olema ka selle mootori puhul. Aga näed, ei ole.KaroK kirjutas:Tavapraktikas peaks olema kuskil selline punkt, kus esimese silindri survetakti lõpul (ülemine surnud seis) väntvõlli märgid on kohakuti ja nukad võivad sõltuvalt pöörlemissuunast olla siis kas sissepoole või väljapoole ca. kell 10 ja 2.
Vändaratta originaal märgid on ~3cm nihkes kui esimene silinder on TDC asnedis. Nukarataste märgid ei kattu kohakuti olles. Ei kattu nende märkidega mis on rihmakattele tehtud (kella 12 peal mõlemad). Ei kattu ka originaal märkidega 10 ja 2 peal ning ei kattu ka nuka teises otsas olevad kiilukohad kuhu peaks käima spets lukustus riistad.
Osad "nukakorpuse" kinnituspoldid tulid välja koos keermetega. Need said üle puuritud ja keermestatud ning kümneste poltidega asendatud.
Kõige kiuste sain täna mootori kokku ja ka käima.
http://youtu.be/LCQlaG396R8" onclick="window.open(this.href);return false;
Süütetabel sai hetkel selline:
Samas autot liigutada ei julgenud. Kuna vene strobo nullpunkti paikapanekuks selle auto puhul kasutada ei saanud.
Kuidas saaksin ma trigger wheel järgi nullpunkti enamvähem paika, et masin Tartu ära tuua?
Kasutusel 60-2 ratas.
Hetke seadistus:
TDC After The Trigger: 60 deg
Number Of Teeth On Wheel: 58
First Trigger Tooth: 4
Next Trigger Tooth (distance): 30
Samas selle järgi oleks TDC 14'l hambal (hall) aga tegelikult on 45ndal (punane).
Jahutusvedeliku radika temp andur andis ka vist saba - ventilaator ei hakka tööle. Otse 12V peale anda siis on ok. Peab sellele ka ajutise lahenduse leidma seni kuni uue anduri sinna saab.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Light load alas võib süüde olla vabalt ±20 kraadi, ilma, et midagi katki läheks - vähemalt minu kogemus on selline. Kui on hiline, on mootor jõuetu, kui on varajane, jätab vahele. Ühesõnaga, pane tühikäigul kenasti tiksuma ja siis ülejäänud ala sellest numbrist sõltuvalt tunde järgi ja hästi rahulikult (a la alla 80 kPa) sõites saad vabalt ära kruisida. Kui mootorile koormust anda, on lugu hoopis teine, muidugi.
Lauda nitro
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Hents99 abiga sai nullpunkt paika pandud. Enne oli ~40 kraadi asi mööda.
Hetkel läks jahutusvent sundrežiim ning õnnestus autoga ilma probleemideta Tartu ära sõita.
Hetkel läks jahutusvent sundrežiim ning õnnestus autoga ilma probleemideta Tartu ära sõita.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Auto on hetkel liiga vali ja kogub ebavajaliku tähelepanu.
Oleks soov asja tunduvalt vaiksemaks saada.
All oli 50mm reso ja lõpupütiga väljalase:
Ette sai lisatud universaalne katt seega ei jää vist väga muud varianti kui olemasolev reso millegi muu vastu välja vahetada.
On ehk soovitusi?
Oleks soov asja tunduvalt vaiksemaks saada.
All oli 50mm reso ja lõpupütiga väljalase:
Ette sai lisatud universaalne katt seega ei jää vist väga muud varianti kui olemasolev reso millegi muu vastu välja vahetada.
On ehk soovitusi?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ