Tiit kirjutas:
Tartus on bussipargi õuel mehed, kes tegelevad radikate parandusega. Minul vahetasid kunagi otsavanni ära ja asi toimib tänaseni. Vb saab sellest ka asja - tasub vähemalt näidata, äkki saad juba varem auto sõitma.
Jah, oli alguses plaanis see tee ette võtta. Hommikul kookisin radika välja ja seal ei ole küll midagi päästa. Vanni plastik osa on rebenenud ja radikas ise on igatepidi mäda.
Gena on hetkel Poolas ja toob mulle hommseks uue radika. B osa, mõõdud samad aga ühe vanni otsas on paak.
Raceboy kirjutas:
Paisupaagikork ei tohigi rõhku välja lasta, vähemalt mitte siis, kui rõhk jahutussüsteemis normi piiresse jääb. Jahutussüsteem ongi surve all, kuna siis on keemistemperatuur kõrgem. 1 bar on jahutussüsteemis tavaline, paljudel ka veidi rohkem ja selle rõhu kannatab pressitud otsavannidega radikas vabalt ära.
Võid ju paisupaagi korki testida, lastes paisupaaki rõhku ja jälgid samal ajal, millal ta avanema hakkab, kuid enamasti lähevad autod keema just seetõttu, et paisupaagi kork ei hoia rõhku.
Pigem on asi selles, et jahutussüsteemi tekkis liiga suur rõhk tuksis kaanetihendi tõttu. Seda saad kindlalt teada näiteks ostes kit'i, millega saab jahutusvedelikus heitgaasisisaldust mõõta. Näiteks Autoasjast saab seda (hind oli krooniajal midagi 600 kr kanti). Paljud remonditöökojad omavad ka seda ja teevad soodsamalt.
Gena võtab kaasa ka 2 korki, üks 0,7 ja teine 1bar jaoks. Ma siiralt loodan, et viga on korgis sest kaan sai lihvitud ning kasutusse läksid uued poldid ja kaanetihend.