Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 7:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.01.2012 0:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Downpipe lasin käiakivi peal veel mõned korrad üle ning tegin tihendi vahele. Esmapilgul sai OK.
Täna pidin väljalaske uuesti lahti kiskuma kuna selgus, et WB on laiem kui originaal ja ei mahu sisse. Lihvisin augu suuremaks ja WB sai külge.
Kuna auto 1.5 aastat seisnud siis vahetasin igaks juhuks pidurivedeliku ära.
Alla läksid Gisaveld Nord Frost 3. 195/45/15 asendusid 175/65/14 lootuses autot natuke kõrgemaks saada. Hetkel alla istusid, vedrustus suht jäik, eks näha ole kas hakkavad kuhugi vastu käima.
Pilt

Aku sai korralikult paika:

Pilt

Väiksed muudatused vaakumvoolikutega:

Pilt

Koonus leidis endale talveks uue kohta:

Pilt

Asjad hakkavad vaikselt paika loksuma. Vems võttis pildi ette ja tööle hakkas ka "roheline" LCD mis osutus tegelikult punaseks. Bena pumba võttis järgi, säde olemas ja enamus anduritega sai ühendust. Käivitamiseni täna kahjuks ei jõudnud kuna starter ei võtnud ennast järgi. Vaja kaablikand välja vahetada aga seda ei olnud enam kuskilt saada.
Loodetavasti enam suuri üllatusi välja ei tule...ptui ptui ptui.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Laupäeval, kui Gunnar vemsiga majandas, sai auto salong ja nina kokku laotud ning paigaldatud uus võimendiga antenn ja uus makk. Vana antenn oli katki + vesi oli valgunud salongivalgustusse ning ka lcd kella ära rikkunud. Antenni välimine osa eriti kriitikat ei kannata aga selle saab hiljem sobivama vastu välja vahetada.

Auto sai väikeste mööndustega käima. Tühikäigu mootor on omadega õhtal, vahepeal toimib ja vahepeal mitte. (Otsin uut: viewtopic.php?f=11&t=10067).
Tühikäigumootor sai ajutiselt pimedaks tehtud ja manuaalselt klappi avatud - sooja mootoriga ~1200rmp peal.
Sõitsin laupäevaöösel vastu pühapäeva vaikselt Tartu ära ning pühapäeval oli plaanis rst'ga süüte- ja küttetabeleid modida ning boost ~0,6bar peale keerata.

Pühapäeval aga autot enam käima ei saanud. Pikalt ei lubanud midagi, siis korraks isegi käivitus ja suri kohe välja. Ei aidanud ka käimatõmbamise katsed - ei luba ka mitte.

Tuleb uuesti soe koht otsida kus asja lähemalt uurida.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui sa tahad autoga talvel ka sõita, siis soovitaks just külmalt käivitumise ikka paika saada ja seda seal, kus seda vaja läheb: õues, mitte soojas garaažis.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 11:28 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Raceboy kirjutas:
Kui sa tahad autoga talvel ka sõita, siis soovitaks just külmalt käivitumise ikka paika saada ja seda seal, kus seda vaja läheb: õues, mitte soojas garaažis.

Kõige pealt oleks vaja, et see auto soojalt (10-15 "+" kraadi juures) käima läheks igast asendist ja siis hakkaks tegelema külmkäivitusega. Hetkel ei olnud vahet kui palju panna cranking enrichment'i. Küünlad ei läinud märjaks ja ei haisenud isegi bensiini järgi peale pikka käiamist.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 11:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Raceboy kirjutas:
Kui sa tahad autoga talvel ka sõita, siis soovitaks just külmalt käivitumise ikka paika saada ja seda seal, kus seda vaja läheb: õues, mitte soojas garaažis.


AJUTISELT oli eelnevas postis. Kindlasti tahan külmkäivitust korda saada. Tegelen hetkel uue tühikäigumootori otsinguga. UM teatas just hinnaks 559€ ja fixuses oli vist ~240€. Ebay'st alla 50€ aga pean selle sobivust veel täpsustama.
Paranda mind kui eksin, aga ka hoolimata tühikäigumootori funktsioneerimisest oleks pidanud auto tõmbamise peale ikka käima minema, vähemalt lubama?

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Martinez kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Kui sa tahad autoga talvel ka sõita, siis soovitaks just külmalt käivitumise ikka paika saada ja seda seal, kus seda vaja läheb: õues, mitte soojas garaažis.


AJUTISELT oli eelnevas postis. Kindlasti tahan külmkäivitust korda saada. Tegelen hetkel uue tühikäigumootori otsinguga. UM teatas just hinnaks 559€ ja fixuses oli vist ~240€. Ebay'st alla 50€ aga pean selle sobivust veel täpsustama.
Paranda mind kui eksin, aga ka hoolimata tühikäigumootori funktsioneerimisest oleks pidanud auto tõmbamise peale ikka käima minema, vähemalt lubama?


Minukäest saaks uue 196 € eest. Aga ulmehind ikkagi :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 12:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miks sa mingit suvalist Boschi PWM klappi ei osta? VEMS-i on võimalik ju igasugustega tööle panna. Teed uue flantsi sisselaskekolle külge koos kahe "kuusega" ja ühendad mistahes klapi sinna. Lähed ostad paarikümne euro eest nt Opel Omega 2.0 mootori klapi (ka Boschi PWM, 2pin JPT pistikuga) ja tehtud.

Käivitumine külmalt ei sõltu üldiselt tühikäigumootori olemasolust, võibolla tuleks vaid gaasi vajutada kui käima läheb (külmalt on alati pöörded 400-500 p/min madalamad kui õhukogus samaks jääb). Mootor võib välja surra.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Raceboy-ga igati nõus.
Eeldusel, et kütust ikka tuleb ja säde enamvähem õigel ajal on, on külmalt kütust kindlasti vähe. Mu masinal näiteks oli ideaalne käivitamise pihustusaeg 0°C juures 10x suurem kui töösooja mootoriga.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2012 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Mul oma punto mingiaeg ei läinud ka käima. Säde ja asjad kõik olid olemas. Aga ainuke probleem oli selles, et käima ei läinud :S. Avastasin vea täiesti kogematta. Tänu sellele, et pidin kütusepumba bensiinipaagist eemaldama. Maikujuta ettegi kas kellegi kuri käsi või olin saanud mingit vägakahtlase kvaliteediga kütet kuskilt aga paagipõhjas oli mingi kahtlane lima ja see oli ka kütusepumba filtriümber. Mingi selline ollus mis ei lahustunud ühegi keemilise ainega mis mul garages oli. Ainuke asi mis seda jama lahustas oli vesi :S. Igastahes võtsin paagi maha....pesin puhtaks ja ostsin uued pihustid. Said natuke võimsamad kui originaalid aga sellest pole vast probleemi :D. Panin kokku ja käis nagu kell :P. Auto ei jäänud kohe päevapealt seisma. Silindrid hakkasid tühikäigul ärakaduma. Alguses pööretepeal töötas veel kuidagi. Ja lõpus ei läinud üldse käima enam.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2012 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Viga oli suhteliselt lihtne aga kuna auto korra käivitus siis ei tulnud pühapäeval selle peale. Nimelt oli üks 10A kaitse läbi ja pihustid ei saanud toidet.
Eile alfa romeo gt pealt ostetud tühikäigumootorit tööle ei saanud - vb seismisega kinni kiilunud. Ehk saab selle veel tööle.

Lasin täna esiklaasi ära vahetada ja oli plaan küttetabel paika saada ning ülevaatus ära teha. Läks aga veits teisiti (nagu selle auto puhul kombeks).

Maanteel seadistades käis pauk ja aurupilv üleval. Ju ei lasknud paisupaagikork rõhku välja ja lõi radikal vanni küljest. Vann ise paistis terve, kinnitus "hambad" sirgeks painutanud.

Pilt

Nüüd siis uue otsinguil. Ühe hinnapäringu jõudsin teha kuid selle puhul oli tarneaeg vähemalt 2 nädalat.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2012 22:09 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Tartus on bussipargi õuel mehed, kes tegelevad radikate parandusega. Minul vahetasid kunagi otsavanni ära ja asi toimib tänaseni. Vb saab sellest ka asja - tasub vähemalt näidata, äkki saad juba varem auto sõitma.

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 9:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui radikas muidu igati korralik, siis lase sinna alumiiniumist uued otsavannid teha ja otsa keevitada. Tulemus saab oluliselt etem.

Paisupaagikork ei tohigi rõhku välja lasta, vähemalt mitte siis, kui rõhk jahutussüsteemis normi piiresse jääb. Jahutussüsteem ongi surve all, kuna siis on keemistemperatuur kõrgem. 1 bar on jahutussüsteemis tavaline, paljudel ka veidi rohkem ja selle rõhu kannatab pressitud otsavannidega radikas vabalt ära.
Võid ju paisupaagi korki testida, lastes paisupaaki rõhku ja jälgid samal ajal, millal ta avanema hakkab, kuid enamasti lähevad autod keema just seetõttu, et paisupaagi kork ei hoia rõhku.
Pigem on asi selles, et jahutussüsteemi tekkis liiga suur rõhk tuksis kaanetihendi tõttu. Seda saad kindlalt teada näiteks ostes kit'i, millega saab jahutusvedelikus heitgaasisisaldust mõõta. Näiteks Autoasjast saab seda (hind oli krooniajal midagi 600 kr kanti). Paljud remonditöökojad omavad ka seda ja teevad soodsamalt.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Tiit kirjutas:
Tartus on bussipargi õuel mehed, kes tegelevad radikate parandusega. Minul vahetasid kunagi otsavanni ära ja asi toimib tänaseni. Vb saab sellest ka asja - tasub vähemalt näidata, äkki saad juba varem auto sõitma.


Jah, oli alguses plaanis see tee ette võtta. Hommikul kookisin radika välja ja seal ei ole küll midagi päästa. Vanni plastik osa on rebenenud ja radikas ise on igatepidi mäda.

Pilt

Gena on hetkel Poolas ja toob mulle hommseks uue radika. B osa, mõõdud samad aga ühe vanni otsas on paak.
Raceboy kirjutas:
Paisupaagikork ei tohigi rõhku välja lasta, vähemalt mitte siis, kui rõhk jahutussüsteemis normi piiresse jääb. Jahutussüsteem ongi surve all, kuna siis on keemistemperatuur kõrgem. 1 bar on jahutussüsteemis tavaline, paljudel ka veidi rohkem ja selle rõhu kannatab pressitud otsavannidega radikas vabalt ära.
Võid ju paisupaagi korki testida, lastes paisupaaki rõhku ja jälgid samal ajal, millal ta avanema hakkab, kuid enamasti lähevad autod keema just seetõttu, et paisupaagi kork ei hoia rõhku.
Pigem on asi selles, et jahutussüsteemi tekkis liiga suur rõhk tuksis kaanetihendi tõttu. Seda saad kindlalt teada näiteks ostes kit'i, millega saab jahutusvedelikus heitgaasisisaldust mõõta. Näiteks Autoasjast saab seda (hind oli krooniajal midagi 600 kr kanti). Paljud remonditöökojad omavad ka seda ja teevad soodsamalt.


Gena võtab kaasa ka 2 korki, üks 0,7 ja teine 1bar jaoks. Ma siiralt loodan, et viga on korgis sest kaan sai lihvitud ning kasutusse läksid uued poldid ja kaanetihend.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Kusjuures ma kunagi tellisin endale radiaatori....ka poolast :) ikka õige aga punto TD radiaator on põhimõtteliselt sama nagu GT l aga on natuke laiem. Sobib ilusti selle alusepeale ka. Hind oli odavam kui GT omal. Aga ma ei tea kas siis intercooleri torud radikast mööda mahuvad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Jäi endalegi praegu silma, et UK's diisli omasid kasutatud. Miks selle kasuks otsustatud ei tea. Ma kardan, et minu lühikese IC torud jääksid ette.
Laiemal oli hind ka 65€ kõrgem kui ma õigesti mäletan.
Diisli radikal ka plastik vannid või metallist?
Igatahes tuleb nina nüüd uuesti lahti kiskuda. Kätte ma ta sealt sain aga tagasi monteerimiseks on sooja kohta ja rohkemat aega vaja.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11