Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 9:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.10.2011 16:39 
Eemal

Liitunud: 21.03.2009 19:35
Postitusi: 61
Asukoht: TALLINN
Erinevates riikides on ka erinev kliima ,seega see ,mis Eestis võib tunduda absurdne ,võib olla kusagil soojemas riigis igati toimiv lahendus.Osadel masinatel asub aju kindalaeka taga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2012 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Paar kuud ei ole autoga midagi toimunud kuna vems oli remondis.
Raceboy kirjutas:
Nagu juba varem ütlesin, oli põhjuseks see, et madalaoomised pihustid olid ühendatud gruppide kaupa kahe väljundi taha (3 tk kumbagi külge) ja lisaks oli aju konfiguratsioon mõeldud kõrge takistusega pihustite jaoks. See tekitas väga suure voolu ning kõrge flyback'i pinge, mis küpsetas ära FET'id, juhtkivid ja ka P259.
Vahetusse läksid:
1) Prose
2) Pihusti draiverid 4 tk
3) Mcp3208 sisendikivi
4) HC259 süütejuhtkivi
5) TPIC6A259
6) Pingeregulaator

Olukord paranes veidi kuid anomaaliad jäid õhku :x
Aasta lõpus jõudis minu kätte uus emaplaat ja loodetavasti saab lähiajal asjad jälle liikuma.

Viimane asi mis auto kallal sai tehtud oli turbo ja downpipe vahelise lekke kõrvaldamine.
Enne:

Pilt

Roostevaba downpipe annab kuumaga järgi, pastad ja tihendid seal väidetavalt ei püsi.
Võtsin pool mootoriruumi juppeks ja sain kurjajuure kätte.

Pilt

1,5h käsitsi lihvimist:

Pilt

Pilt

Asi sai tunduvalt parem kuid siiski mitte piisavalt hea.
Mida veel võiks ette võtta?
Vabandage kui eksin, aga kui osa õhku sealt lekib siis hakkab ju lambda ka valetama?

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2012 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mina oleks mingi tihendimoodi asja sinna ikka vahele leiutaud millestki.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2012 23:38 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kui õiget metalltihendit ei leia, siis võiks ju proovida vaselehest tihendi välja viilida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 0:25 
Eemal

Liitunud: 31.12.2011 0:16
Postitusi: 1
Ehk leiad kuskilt raudaspesti millest tihend lõigata. Poes seda vaevalt on, aga mingilt vanapapilt ehk saab veel kuskilt :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 9:16 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
mul veel poes vanast ajast mõned kümned lehed raudaspesti.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
ahto42 kirjutas:
mul veel poes vanast ajast mõned kümned lehed raudaspesti.

Mis mõõdus ja hinnaga?
Mihkel kirjutas:
See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.


See kivi ei lennanud õnneks minu kapsaaeda. Eelmine omanik tegi seda omal käel ja omamata isegi elementaarseid teadmisi elektroonikast (displayle vahele joodetud takistil oli üks ots ära murdunud, mõlemad kaablid olid teise otsa joodetud jne).

Mul paigaldab seda mees kes on installinud ässa, rst, ott5, sTrYk3r jne tegelaste masinatele vemsi.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 12:07 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Pean kahjuks oma sõnu sööma, papi kast läks 2a tagasi kolimise käigus ära viskamisele huvi puuduse tõttu(15 aasta jooksul müüdi ainult 10 lehte). Hind oli 3 eurot ja mõõt vist 50x50.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 12:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Mihkel kirjutas:
See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.




No aga kust need kogemused ikka tulevad, kui ise ei tee :) ja ega tegijad väga lahkelt õpetama ka ei kipu, kes se oma leiba ikka ära jagab.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2012 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
junsu kirjutas:
No aga kust need kogemused ikka tulevad, kui ise ei tee :) ja ega tegijad väga lahkelt õpetama ka ei kipu, kes se oma leiba ikka ära jagab.

Seal tulebki mängu see, et eks need kogemused on ka oma rahakoti arvelt kogutud.
Lihtsalt teinekord on lihtsam mõne teenuse eest maksta, kui see kokkuvõttes odavam tuleb ja ei ole plaanis sellega leiba teenima hakata.
Samas alati ei ole kogemusteks vaja raha vaid pigem aega mida pühendada erinevate kirjatükkide lugemiseks ja analüüsimiseks, mida enamus inimesi ei viitsi teha.
Kas on ka mõtet 100h tehnilist materjali omandada, et 1 aju paigaldada?
Selle ajaga saab korduvalt selle aju paigalduse raha enda tööga tagasi teenida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2012 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Võtsin täna downpipe uuesti alt ära. Tegin šablooni ja lasen sinna tihendi teha. Samas sooviks igaks petteks kontaktpinna lihvpingist vms läbi lasta, et olla kindel tasapinnas. Kes võiks sellise asja Tartus ära teha?

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2012 3:33 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Naeluta ise liivapaber laua külge, väga aus ja levinud meetod. Võib ka suurt käiaketast tarvitada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2012 9:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
KaroK kirjutas:
Naeluta ise liivapaber laua külge, väga aus ja levinud meetod. Võib ka suurt käiaketast tarvitada.

Kui natuke ülevalt poolt loeksid ja pilte vaataksid siis näeksid, et kasutasin suurt käiaketast ja 1,5h käsitsi lihvimise tulemust. Kuna ta on mul uuesti alt ära siis tahaks kindlusemõttes kuskilt masinast läbi lasta.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2012 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Teguri tänavas on üks kaanelihvija kelle juures olen alati enda kolled saanud ära lihvida.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 221 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11