KaroK kirjutas:
Tavapraktikas peaks olema kuskil selline punkt, kus esimese silindri survetakti lõpul (ülemine surnud seis) väntvõlli märgid on kohakuti ja nukad võivad sõltuvalt pöörlemissuunast olla siis kas sissepoole või väljapoole ca. kell 10 ja 2.
Nii nad peaksid olema ka selle mootori puhul. Aga näed, ei ole.
Vändaratta originaal märgid on ~3cm nihkes kui esimene silinder on TDC asnedis. Nukarataste märgid ei kattu kohakuti olles. Ei kattu nende märkidega mis on rihmakattele tehtud (kella 12 peal mõlemad). Ei kattu ka originaal märkidega 10 ja 2 peal ning ei kattu ka nuka teises otsas olevad kiilukohad kuhu peaks käima spets lukustus riistad.
Osad "nukakorpuse" kinnituspoldid tulid välja koos keermetega. Need said üle puuritud ja keermestatud ning kümneste poltidega asendatud.
Kõige kiuste sain täna mootori kokku ja ka käima.
http://youtu.be/LCQlaG396R8Süütetabel sai hetkel selline:
Samas autot liigutada ei julgenud. Kuna vene strobo nullpunkti paikapanekuks selle auto puhul kasutada ei saanud.
Kuidas saaksin ma trigger wheel järgi nullpunkti enamvähem paika, et masin Tartu ära tuua?
Kasutusel 60-2 ratas.
Hetke seadistus:
TDC After The Trigger: 60 deg
Number Of Teeth On Wheel: 58
First Trigger Tooth: 4
Next Trigger Tooth (distance): 30
Samas selle järgi oleks TDC 14'l hambal (hall) aga tegelikult on 45ndal (punane).
Jahutusvedeliku radika temp andur andis ka vist saba - ventilaator ei hakka tööle. Otse 12V peale anda siis on ok. Peab sellele ka ajutise lahenduse leidma seni kuni uue anduri sinna saab.