Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ühest oli veel vähe, tuli teine vähe ökonoomsem igapäevaseks kasutuseks kõrvale osta, kuna Coupe ehitus just üleöö ei edene... Ja kuna üks turbo fiat juba garaazis on, tuli otsus kindlalt taas itaallase kasuks, vaatamata tema mõnedele hädadele... Tegu on siis selle sama endise ninalaksuga autoga mis siin ka mingi aeg 15k müügis oli. Soojenduseks tellisin terve ringi uusi tulesid autole, vähe ilusamaid, kuna vanad on nagu on, eri värvi ja erinevad. Eks siis kui ise täpsemalt sotti saan, mis ja kuidas seal on, saab pildimaterjali ja informatsiooni ka. Muidugi punto ost ei tähenda coupe ehitamise kõrvale jäämist, ka coupe peab veel sel suvel oma esimesed ringid tegema.
Küsimused on muidugi alati teretulnud...
Tänan tähelepanu eest...
Terv, Martin.
Küsimused on muidugi alati teretulnud...
Tänan tähelepanu eest...
Terv, Martin.
Viimati muutis gena, 23.05.2010 17:54, muudetud 1 kord kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Ei tea suurt midagi selle auto ajaloost, liigub ja väga edukalt isegi:D Eile sai siis mütatud ja uuritud vähe autot ja BOV paika regullitud, tüüpiline, 100 seibi oli sinna vedru alla topitud ja bov täitsa kinni, võtsin seibid ära ja vedrul ka 2 keerdu maha veel, siis hakkas toimima... puhastasin ilusti ära ka... Piltide koha pealt ei kiirusta veel... Kuna ise maaler siis lähituleviku plaanides ülevärv mingi natuke efektsema tooniga, kuna praegu autol kõik detailid erivärvi mustad ja kapott, tiib üldse ainult krundi all... Rääkimata stangest millel värv üldse puudub. Korra istutan pinki ka igaks juhuks et kere osas veenduda, et ikka kõik oma koha peal oleks ja ku iei ole, siis sinna saaks...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Nüüd siis asjad nii kaugel et kere üleni pahteldatud, ootab krunti... kapoti alune lahti võetud, seal ooli igasuguseid üllatusi... Murtud kollektori poldid, lahtised vaakumid, lõhkised torud, vastuseta pistikud jne jne jne, esipaneel 4 tõmbeneediga küljes, no aitüma piider, kes iganes seda ka ei teinud:D Uued kettad klotsid käes, homme tuleb terve uus nina, tiivad esipaneel stange jne...Bilsteini vedrustus, mootori jm. andurid, küünlajuhtmed, küünlad, õli. Täna õhtul peaks saabuma kogu materjal sisse- väljalase valmistamiseks, sisselase siis 70 mmm roostevaba ja väljalase, otse 50 mmm roostevaba topeltresoga ilma katita (küll sealt ülevaatuselt ka läbi saab:D). Kere poole pealt muutub ainult nii palju kui uus ring natuke edevamaid tulesid ja number leidis koha stange sees... tagaluuk clean. Ja kapott, koos kulmudega (mis tulede pealt kapoti külge kolisid) clean... JA värviks jääb ikka must, MiPa efektiga, kes teavad, need teavad... Velg ka ja peakski nagu hea saama... Tegemist on veel palju... juhtmestik uuesti vedada kapoti all ja isoleerida jne... Aga küll jõuab, pildimaterjal järgneb millalgi, kuna endal digikat ei ole hetkel siis teised aitavad... ja ehk lisavad siia ka kui viitsimine on...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Nii autost siis natuke... Kõik on tehtud ISE! Sisse ja väljalase roostevabast, custom made, minu käest saab garaazi kaaslase numbri kes tegi ja tema teeb juba edasised hinnapakkumised töödele. Töö on ideaalne nagu ka piltidelt näha.
Alustuseks sai siis kapoti alune peaaegu pulkadeks harutatud ja ära värvitud, seejärel kogu juhtmestik uuesti veetud ja isoleeritud. Üle kontrollitud kõik lahtised vaakumid ja vastuseta pistikud, kõik leidis oma koha, kõik vaakumid/rõhud asendatud silikoonvoolikutega, samuti välja vahetatud mõradesse tõmbunud küttevoolikud. Siis, nagu juba öeldud, sai tehtud custom sisse- ja väljalase roostevabast. Auto sai omale uued kettad, klotsid samuti. Keretööde ja disainvärvimisega tegelen ise, hinnapakkumised tulevad PS-ist või telefoni teel 55 969 555.
Uued osad siis autol:
15"x7" veljed(mis käisid liivapritsis ja sai uuesti üle värvitud)
Kettad+klotsid(originaal,otse sõitmises kiirel autol pole vaja üle pingutada)
Kogu sisse- ja väljalase roostevabast (custom, sumps 50mm, rõhu all olev torustik 50 mm, rõhuta torustik 70 mm, uued silikoon lõdvikud ühenduskohtadesse)
Uus cooler (custom, fiat coupe 16vT originaalile uued ALUst otsad ja ette keskele)
Kõik voolikud asendatud silikoonidega.
FPR (hetkel töörõhk originaalpumbaga 5.5 bar, alla selel pole autol tühikäiku)
MBC (mingi hiinakas, aga toimib ilusti, tõstsin rõhku 0.2 bar)
Uued küünlajuhtmed BOSCH ja küünlad (väga kirve hinnaga, kuna tegu spets juhtmetega, millel ühes otsas 1 kOhm takistus ja teises 5 kOhm)
Sisselaske süsteemist sai ära kaotatud nö. käivitusmootor, selle 20 sekundit võin ma ka jalaga gaasi hoida kuni ta tööle jääb, vähemalt tean et sealt ta lisaõhku ei saa.
Uued rihmad ja rullid kõik, firmalt BOSCH, samuti süüde õigeks pandud, mis käib balanseervõlli pealt ja mida varem tehtud ei olnud.
Terve ring uusi MITTE HIINA musta põhajaga tuningtulesid (Tagumised veel ise lisaks toonitud)+udukas mida autol küljes polnud.
Uus õlifilter + täissünt õli.
Ah, ei tulegi kõik praegu meelde, seal sai neid asju küll ja veel tehtud... kui meelde tuleb eks lisan.
Kerepoolega tegelesin siis ise, sai luuk cleaniks keevitatud, kapott madalamaks, uus stange GT oma, vana oli punto 75 oma ja ei sobinud sinna. Samuti uued esitiivad, enne oli autol nina vähe viltu ette pandud. VKogu disain mida auto peal näha, on VÄRVITUD, pole tegu ühegi kleebisega, musta osa näol siis tegu Mipa Gemini effektiga, kes päikse käes näinud, need teavad kui mitut värvi auto tegelikult on. (kui kõik kokku lugeda, saan mina 7 erinevat tooni koos disainidega).
Ühesõnaga tehtud on palju ja kõik hetkel meelde ei tulegi, kui tuleb eks lisan. Ja teha jääb kindlasti veel, esmajärjekorras salong nahatada, kes tegelevad sellise asjaga, ootan hinnapakkumisi, 4xpolstrid ja 4xistmed keskelt sinise ja ääred musta nahaga, polstrid 50:50 sinise mustaga. Pakkumised võiks soodsad olla, kuna auto eelare juba ammu kaugeltki lõhki:D Tehtud tööde kogumaksumus arvestuslikult (kui tunnid töörahaks arvestada) materjalide ja uute osadega 70k + auto hind 20k. Ilmselt jääb väääga pikaks ajaks see auto hoovile ja loobuda ei kavatse.
Mulle igatahes meeldib ja ilmselt pole ma ainuke:)
Tänan tähelepanu eest, kui küsimusi olen alati nõus aitama... uuest varuosast kuni sisse- väljalasete ja disain ülevärvimisteni välja. Ühesõnaga kõigest mis seaondub autoga saab minult abi.
Alustuseks sai siis kapoti alune peaaegu pulkadeks harutatud ja ära värvitud, seejärel kogu juhtmestik uuesti veetud ja isoleeritud. Üle kontrollitud kõik lahtised vaakumid ja vastuseta pistikud, kõik leidis oma koha, kõik vaakumid/rõhud asendatud silikoonvoolikutega, samuti välja vahetatud mõradesse tõmbunud küttevoolikud. Siis, nagu juba öeldud, sai tehtud custom sisse- ja väljalase roostevabast. Auto sai omale uued kettad, klotsid samuti. Keretööde ja disainvärvimisega tegelen ise, hinnapakkumised tulevad PS-ist või telefoni teel 55 969 555.
Uued osad siis autol:
15"x7" veljed(mis käisid liivapritsis ja sai uuesti üle värvitud)
Kettad+klotsid(originaal,otse sõitmises kiirel autol pole vaja üle pingutada)
Kogu sisse- ja väljalase roostevabast (custom, sumps 50mm, rõhu all olev torustik 50 mm, rõhuta torustik 70 mm, uued silikoon lõdvikud ühenduskohtadesse)
Uus cooler (custom, fiat coupe 16vT originaalile uued ALUst otsad ja ette keskele)
Kõik voolikud asendatud silikoonidega.
FPR (hetkel töörõhk originaalpumbaga 5.5 bar, alla selel pole autol tühikäiku)
MBC (mingi hiinakas, aga toimib ilusti, tõstsin rõhku 0.2 bar)
Uued küünlajuhtmed BOSCH ja küünlad (väga kirve hinnaga, kuna tegu spets juhtmetega, millel ühes otsas 1 kOhm takistus ja teises 5 kOhm)
Sisselaske süsteemist sai ära kaotatud nö. käivitusmootor, selle 20 sekundit võin ma ka jalaga gaasi hoida kuni ta tööle jääb, vähemalt tean et sealt ta lisaõhku ei saa.
Uued rihmad ja rullid kõik, firmalt BOSCH, samuti süüde õigeks pandud, mis käib balanseervõlli pealt ja mida varem tehtud ei olnud.
Terve ring uusi MITTE HIINA musta põhajaga tuningtulesid (Tagumised veel ise lisaks toonitud)+udukas mida autol küljes polnud.
Uus õlifilter + täissünt õli.
Ah, ei tulegi kõik praegu meelde, seal sai neid asju küll ja veel tehtud... kui meelde tuleb eks lisan.
Kerepoolega tegelesin siis ise, sai luuk cleaniks keevitatud, kapott madalamaks, uus stange GT oma, vana oli punto 75 oma ja ei sobinud sinna. Samuti uued esitiivad, enne oli autol nina vähe viltu ette pandud. VKogu disain mida auto peal näha, on VÄRVITUD, pole tegu ühegi kleebisega, musta osa näol siis tegu Mipa Gemini effektiga, kes päikse käes näinud, need teavad kui mitut värvi auto tegelikult on. (kui kõik kokku lugeda, saan mina 7 erinevat tooni koos disainidega).
Ühesõnaga tehtud on palju ja kõik hetkel meelde ei tulegi, kui tuleb eks lisan. Ja teha jääb kindlasti veel, esmajärjekorras salong nahatada, kes tegelevad sellise asjaga, ootan hinnapakkumisi, 4xpolstrid ja 4xistmed keskelt sinise ja ääred musta nahaga, polstrid 50:50 sinise mustaga. Pakkumised võiks soodsad olla, kuna auto eelare juba ammu kaugeltki lõhki:D Tehtud tööde kogumaksumus arvestuslikult (kui tunnid töörahaks arvestada) materjalide ja uute osadega 70k + auto hind 20k. Ilmselt jääb väääga pikaks ajaks see auto hoovile ja loobuda ei kavatse.
Mulle igatahes meeldib ja ilmselt pole ma ainuke:)
Tänan tähelepanu eest, kui küsimusi olen alati nõus aitama... uuest varuosast kuni sisse- väljalasete ja disain ülevärvimisteni välja. Ühesõnaga kõigest mis seaondub autoga saab minult abi.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
oleneb maanteekiirusest:d 80-110 km/h on vaikne 110-180 km/h on väga lärmakas:D ja 180-230 km/h jääb uuesti vaikseks:P jah just 230 saavutab see 1.4 mootor :D
Viimati muutis gena, 05.10.2009 14:49, muudetud 1 kord kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...