TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Maserati 425 2.5 V6 Biturbo 1985 henk
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5868
1. leht 1-st

Autor:  henk [ 10.06.2009 16:45 ]
Teema pealkiri:  Maserati 425 2.5 V6 Biturbo 1985 henk

Tere.
Näitaks siis oma perekonna tagavara teile.

Auto tuli meie perre vist 1995ndal aastal. Isa ostis selle Järvel asuvalt müügiplatsilt (Toyota kõrval). Toodi Itaaliast ja olemas oli ka hooldusraamat. (praegune läbisõit ca 80 k )
Paar aastat oli Maserati meil isegi pereautoks, ma olin siis väike veel, ei jaganud suurt midagi sellest. Seda mäletan, et oli korralik sleeper :D, paljud vist ei tundnud seda marki ja sellest ka ehmatused foori taga.
Mustamäel elades tõmmati kohe paar kriipsu kapoti ja pagasi luugi peale.
Ja kui tekkisid teised uuemad autod, siis jäi Maserati seisma (kuiva garaazi muidugi).
Praegune olukord on siis selline, et paar korda aastat püüame seda ikka käivitada ning mõne kiirema ringi teha. Rohkem sõitmiseks ja ülevaatuse ning kindlustuse tegemiseks otsest vajadust ei ole.

Tehnilisest poolest ei oska midagi väga tarka öelda. Mootoris peaks kõik originaal olema ja paberite järgi on 147 kw.
Olukord on praegu täiesti OK, turbod puhuvad. Ülevaatamist vajaks elekter.

Mõned pildid tehtud 2008 august.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Silwer [ 10.06.2009 17:15 ]
Teema pealkiri: 

Maserati on hea mark ja tundub et antud isend on heades kätes. Käisin ka kunagi ammu ühte Maseratit BRC platsil vahtimas ja ilatsemas...

Autor:  mart154 [ 10.06.2009 22:32 ]
Teema pealkiri: 

mingi äge tuuningrool on küljes? :D
Soovitaks selle kaotada :)

Muidu ei oska muud öelda, kui head originaalkorras hoidmist :)

Autor:  _siim_ [ 10.06.2009 23:51 ]
Teema pealkiri: 

see peaks veel karpa mootori ning kahe turboga ilma coolerita olema

Autor:  henk [ 11.06.2009 0:48 ]
Teema pealkiri: 

mart154 kirjutas:
mingi äge tuuningrool on küljes? :D
Soovitaks selle kaotada :)

Muidu ei oska muud öelda, kui head originaalkorras hoidmist :)


Rool sai sinna pandud siis, kui auto oli igapäevakasutuses. Originaal on väga peenike (nagu mosse rool noh). Puudub roolivõim ja rehvid on laiad, seega väga ebamugav on linnaliikluses manööverdada sellise soolikaga.
Originaalroolile sai uus nahk peale ja seisab kodus kapi otsas väga auväärsel kohal :)

Autor:  henk [ 11.06.2009 0:49 ]
Teema pealkiri: 

_siim_ kirjutas:
see peaks veel karpa mootori ning kahe turboga ilma coolerita olema


1 Weber on peal jah ning jahutit tõesti pole .

Autor:  _siim_ [ 11.06.2009 0:54 ]
Teema pealkiri: 

oskad sa äkki sellise kompoti kütusekulu öelda?

Autor:  henk [ 11.06.2009 11:29 ]
Teema pealkiri: 

_siim_ kirjutas:
oskad sa äkki sellise kompoti kütusekulu öelda?


Kütusekulu pean järgi uurima. Täpselt ei mäleta, aga eks ta linnas kuskile 15- 20 kanti jäi.

Autor:  henk [ 11.06.2009 11:34 ]
Teema pealkiri: 

Mootoriruumis avaneb selline vaade:

Pilt


Mainimisväärt on võibolla see ka, et sellel on dogleg tüüpi käigukast :roll:

Autor:  Vigri [ 18.08.2009 8:51 ]
Teema pealkiri: 

Mis siis autoga edasised plaanid on?
Korralikuks suveautoks, või jääb hetkel veel oma aega ootama?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/