TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW e30 325i Krst http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5824 |
2. leht 3-st |
Autor: | Moss [ 06.06.2009 15:25 ] |
Teema pealkiri: | |
Tõega kena masin. Kas 4 ust oli eesmärk omaette? |
Autor: | crisp [ 07.06.2009 19:49 ] |
Teema pealkiri: | |
Siis kui Kristo auto ostis oli põhiline, et BEMM oleks. Uksed olid teisejärgulised. Aga edu. Mees pidas oma sõna ja tegi ilusa kiire auto selle vrakist. |
Autor: | Krst [ 07.06.2009 21:31 ] |
Teema pealkiri: | |
Moss kirjutas: Tõega kena masin.
Kas 4 ust oli eesmärk omaette? Tegelikult oli küll, praktilisus ja mulle pole kunagi eriti see esimesest uksest taha ronimine meeldinud Laupäeval osalesin AC Dragil, parimaks ajaks jäi 12.6 @ 184 Video poolfinaalist Paar ülesvõtet, loodan, et fotograafid ei pahanda |
Autor: | Silwer [ 07.06.2009 22:32 ] |
Teema pealkiri: | |
Hea! Mis see 60ft oli? Tundus et stardiga saaks aega korralikult parandada... |
Autor: | indro [ 07.06.2009 23:00 ] |
Teema pealkiri: | |
Selles sõidus oli 2.107, ülejäänud ajad leiab: http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.p ... =1&dir=asc lingilt. Silwer kirjutas: Hea! Mis see 60ft oli? Tundus et stardiga saaks aega korralikult parandada...
|
Autor: | Silwer [ 08.06.2009 0:41 ] |
Teema pealkiri: | |
2,1 ei ole nagu halb tegelikult. Rehviks ju tänavaslikk. Ma olen vist oma bemmiga sõitnud sarnaseid 60ft aegasid tänavarehvidega (kahjuks ei suuda enam leida 2006 lasnamäe Speedesti detailseid andmeid - sealt leiaks täpselt mis minu autol need 60ft on olnud). Aga dragi slikk alla ja madal 12 või kõrge 11 oleks ehk olemas... |
Autor: | Krst [ 08.06.2009 20:38 ] |
Teema pealkiri: | |
Silwer kirjutas: 2,1 ei ole nagu halb tegelikult. Rehviks ju tänavaslikk.
Jah, arvestades, et mu Toyo on ainult 205mm lai |
Autor: | jeff01 [ 08.06.2009 21:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Ei taha küll liigset offtopicut tekitada aga omad kogemused on e30 pidamises umbes sellised: Vanad kitsad (185mm) tänavarehvid 60feet - 2,5 ja edasi Paremini pidavad tänavarehvid nagu lamell ja uus suvekas (195-205) 60 feet 2,2-2,3 Tänavalegaalsed pehmemad rehvid (poolslikid) (205 laiad) 60 feet 2,0-2,1 8x24,5 Dragi slikid (MT) 60 feet 1,8-1,9 nii et 2,1 pole betoonil tegelikult halb vaid üsna OK start. |
Autor: | Maik [ 08.06.2009 22:36 ] |
Teema pealkiri: | |
Kahjuks veel offtopic, aga mina ei saanud isegi alla 2,7 60ft-i.. ja seda 275 laia goodyear eagle f1 suverehviga (tõsi küll,see rehv on vist päris vana ) . Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt. |
Autor: | indro [ 08.06.2009 22:49 ] |
Teema pealkiri: | |
GY F1 ja tänavaslikk on kaks erinevat asja + autol ja autol on ka vahe. Enda autoga sain 185/65/15 m+s rehvidega 60ft 2.250 ja ühe OT sõitnud 195/50/15 barumitega 2.363. Maik kirjutas: Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.
|
Autor: | KaroK [ 09.06.2009 11:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Maik kirjutas: Kahjuks veel offtopic, aga mina ei saanud isegi alla 2,7 60ft-i.. ja seda 275 laia goodyear eagle f1 suverehviga (tõsi küll,see rehv on vist päris vana ) . Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.
Rehvist pole kasu, kui liiga väike % auto kaalust tagaratastele toetab. |
Autor: | Maik [ 09.06.2009 12:10 ] |
Teema pealkiri: | |
In the case of the Corvette C5, weight distribution was 51% front / 49% rear which is close to ideal and an excellent statistic for a front engine car. sügavalt kahtlen,et e30 -l niigi palju tagaratastele toetub... asi ilmselt minu puhul siis kehvas rehvis |
Autor: | Ringo [ 15.06.2011 21:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325i Krst |
Teemas pikk paus siis midagi ka toimunud. 2010 suveks lasi Kristo endale mootori komplekteerida. Lühiülevaade: 85mm käiguga väntvõll 85mm CP kolvid Verdi kepsud Z45 turbo nukkvõll + klapid, vedrud nookurid Seejärel selgus, et 38mm WG jääb väikeseks, tegelikult oli juba 2009a mure, et boosti ei saanud kõrgemal pöördel kontrolli alla. Öö enne dünot sai WG vahetatud 60mm KKD pakutava WG vastu. Kiirete aegada tõttu WG ventileeritud küljepealt välja, see viga saab varsti parandatud. Tulemus mootorist, mõõdetud Kostiveres Vanaselja juures. 541 hp @ 6023rpm 697 Nm @ 4700rpm laaderõhku 1,2bar. Seni parimaks tulemuseks 11,6s 198km 60ft 1,9s AC Drag 2010 Sügis. Samal võistluseks parimaks 60ft ajaks 1,7s. Rehviks 24,5/8,0/15 ET Drag. Sellest aastast siis nii palju... Miilil läks rehvi ja vedrustuse valiku nahka. D2 coiliga hakkas auto lennuväljal "põrkama" ja tavavedrustusega ei mahtunud rattad alla ära. Seega jäi korralik tulemus kirja saamata. EMV I etapis sõitsime läti D klassi kuna seal ET Drag lubatud. Parimaks tulemuseks 11,9s 1,9s 60ft. Veerandfinaalis kahjuks Kristo lükkas käigu mööda ja edasi ei pääsenud. Nüüd siis puhkus Jaanini ja peale seda käed käima e. Next Step: Holset HX40 Uus Vl kolle 3,5" DP 034 Motorsport süütepoolid |
Autor: | Krst [ 08.08.2011 16:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325i Krst |
EMV 2etapil õnnestus võtta Bracket klassi 1 koht Järgmisest hooajast on plaan vahetada auto marki seega jääb see auto üle... Kui kellegil oleks soovi omada antud autot siis võtke ühendust |
Autor: | Krst [ 18.08.2011 14:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325i Krst |
AC Mile 2011 tulemuseks 270kmh Engine: M20B25 (541 hp @ 6023rpm/697 Nm @ 4700rpm @1,2bar) CP 85mm forged pistons Auto Verdi H profile forged rods M52B28 crank (balanced with flywheel), displacement 2850cc, 8.5 cr Oil injectors M12 head bolts O-Ringed block PPF M20 Z58 turbo camshaft PPF rockers PPF valve springs & valves Welded water channels Sachs racing clutch + 4 pad clutch disc Garret GT3582R turbo KKD 60mm wastegate HKS SSQV BOV 780cc Precision Turbo injectors Walbro 255l/h fuelpump 2,5“ intake 3“ exhaust FMIC VEMS ecu Bosch coil pack Tropical version radiator Other: 17*7“ Kosei K3 Gold wheels with Toyo R888 (205/40) Koni Sport shocks & Lesjöfors -40mm springs Front: Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads Rear: Original calipers, Brembo disks and Ferodo DS racing pads Reinforced rear axel Stainless Steel brake lines ATE Super Blue racing brakeoil 3.46 LSD All bushings changed to polyethylene Linelocker Interior: BMW original black leather sport seats with heating possibilitie OEM Armrest 4* electric windows & electric sunroof + comfort system SPAL alarm Luisi steering wheel with 2 buttons (launch control & linelocker) Best ET 11,6 0-1600m 270km/h 10k EUR |
2. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |