Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2009 15:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Tõega kena masin.

Kas 4 ust oli eesmärk omaette?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Siis kui Kristo auto ostis oli põhiline, et BEMM oleks. Uksed olid teisejärgulised.


Aga edu. Mees pidas oma sõna ja tegi ilusa kiire auto selle vrakist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 21:31 
Eemal

Liitunud: 06.06.2005 18:20
Postitusi: 83
Moss kirjutas:
Tõega kena masin.

Kas 4 ust oli eesmärk omaette?


Tegelikult oli küll, praktilisus ja mulle pole kunagi eriti see esimesest uksest taha ronimine meeldinud :)

Laupäeval osalesin AC Dragil, parimaks ajaks jäi 12.6 @ 184

Video poolfinaalist

Paar ülesvõtet, loodan, et fotograafid ei pahanda
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis Krst, 27.06.2009 20:15, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Hea! Mis see 60ft oli? Tundus et stardiga saaks aega korralikult parandada...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 23:00 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Selles sõidus oli 2.107, ülejäänud ajad leiab: http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.p ... =1&dir=asc lingilt.
Silwer kirjutas:
Hea! Mis see 60ft oli? Tundus et stardiga saaks aega korralikult parandada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 0:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
2,1 ei ole nagu halb tegelikult. Rehviks ju tänavaslikk. Ma olen vist oma bemmiga sõitnud sarnaseid 60ft aegasid tänavarehvidega (kahjuks ei suuda enam leida 2006 lasnamäe Speedesti detailseid andmeid - sealt leiaks täpselt mis minu autol need 60ft on olnud). Aga dragi slikk alla ja madal 12 või kõrge 11 oleks ehk olemas... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 20:38 
Eemal

Liitunud: 06.06.2005 18:20
Postitusi: 83
Silwer kirjutas:
2,1 ei ole nagu halb tegelikult. Rehviks ju tänavaslikk.


Jah, arvestades, et mu Toyo on ainult 205mm lai :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 21:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei taha küll liigset offtopicut tekitada aga omad kogemused on e30 pidamises umbes sellised:

Vanad kitsad (185mm) tänavarehvid 60feet - 2,5 ja edasi
Paremini pidavad tänavarehvid nagu lamell ja uus suvekas (195-205) 60 feet 2,2-2,3
Tänavalegaalsed pehmemad rehvid (poolslikid) (205 laiad) 60 feet 2,0-2,1
8x24,5 Dragi slikid (MT) 60 feet 1,8-1,9

nii et 2,1 pole betoonil tegelikult halb vaid üsna OK start.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kahjuks veel offtopic, aga mina ei saanud isegi alla 2,7 60ft-i.. ja seda 275 laia goodyear eagle f1 suverehviga (tõsi küll,see rehv on vist päris vana ) . Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 22:49 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
GY F1 ja tänavaslikk on kaks erinevat asja + autol ja autol on ka vahe. Enda autoga sain 185/65/15 m+s rehvidega 60ft 2.250 ja ühe OT sõitnud 195/50/15 barumitega 2.363.
Maik kirjutas:
Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2009 11:05 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Maik kirjutas:
Kahjuks veel offtopic, aga mina ei saanud isegi alla 2,7 60ft-i.. ja seda 275 laia goodyear eagle f1 suverehviga (tõsi küll,see rehv on vist päris vana ) . Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.


Rehvist pole kasu, kui liiga väike % auto kaalust tagaratastele toetab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2009 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
In the case of the Corvette C5, weight distribution was 51% front / 49% rear which is close to ideal and an excellent statistic for a front engine car.

sügavalt kahtlen,et e30 -l niigi palju tagaratastele toetub... asi ilmselt minu puhul siis kehvas rehvis ;)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e30 325i Krst
PostitusPostitatud: 15.06.2011 21:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
Teemas pikk paus siis midagi ka toimunud.

2010 suveks lasi Kristo endale mootori komplekteerida.

Lühiülevaade:
85mm käiguga väntvõll
85mm CP kolvid
Verdi kepsud
Z45 turbo nukkvõll + klapid, vedrud nookurid

Seejärel selgus, et 38mm WG jääb väikeseks, tegelikult oli juba 2009a mure, et boosti ei saanud kõrgemal pöördel kontrolli alla. Öö enne dünot sai WG vahetatud 60mm KKD pakutava WG vastu. Kiirete aegada tõttu WG ventileeritud küljepealt välja, see viga saab varsti parandatud.

Tulemus mootorist, mõõdetud Kostiveres Vanaselja juures.

541 hp @ 6023rpm
697 Nm @ 4700rpm
laaderõhku 1,2bar.
Pilt

Seni parimaks tulemuseks 11,6s 198km 60ft 1,9s AC Drag 2010 Sügis. Samal võistluseks parimaks 60ft ajaks 1,7s. Rehviks 24,5/8,0/15 ET Drag.

Sellest aastast siis nii palju...

Miilil läks rehvi ja vedrustuse valiku nahka. D2 coiliga hakkas auto lennuväljal "põrkama" ja tavavedrustusega ei mahtunud rattad alla ära. Seega jäi korralik tulemus kirja saamata.

EMV I etapis sõitsime läti D klassi kuna seal ET Drag lubatud. Parimaks tulemuseks 11,9s 1,9s 60ft. Veerandfinaalis kahjuks Kristo lükkas käigu mööda ja edasi ei pääsenud.

Nüüd siis puhkus Jaanini ja peale seda käed käima e. Next Step:

Holset HX40
Uus Vl kolle
3,5" DP
034 Motorsport süütepoolid

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e30 325i Krst
PostitusPostitatud: 08.08.2011 16:27 
Eemal

Liitunud: 06.06.2005 18:20
Postitusi: 83
Pilt
EMV 2etapil õnnestus võtta Bracket klassi 1 koht :)

Järgmisest hooajast on plaan vahetada auto marki seega jääb see auto üle... Kui kellegil oleks soovi omada antud autot siis võtke ühendust :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e30 325i Krst
PostitusPostitatud: 18.08.2011 14:17 
Eemal

Liitunud: 06.06.2005 18:20
Postitusi: 83
Pilt
AC Mile 2011 tulemuseks 270kmh

Engine:
M20B25 (541 hp @ 6023rpm/697 Nm @ 4700rpm @1,2bar)
CP 85mm forged pistons
Auto Verdi H profile forged rods
M52B28 crank (balanced with flywheel), displacement 2850cc, 8.5 cr
Oil injectors
M12 head bolts
O-Ringed block
PPF M20 Z58 turbo camshaft
PPF rockers
PPF valve springs & valves
Welded water channels
Sachs racing clutch + 4 pad clutch disc
Garret GT3582R turbo
KKD 60mm wastegate
HKS SSQV BOV
780cc Precision Turbo injectors
Walbro 255l/h fuelpump
2,5“ intake
3“ exhaust
FMIC
VEMS ecu
Bosch coil pack
Tropical version radiator

Other:
17*7“ Kosei K3 Gold wheels with Toyo R888 (205/40)
Koni Sport shocks & Lesjöfors -40mm springs
Front: Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads
Rear: Original calipers, Brembo disks and Ferodo DS racing pads
Reinforced rear axel
Stainless Steel brake lines
ATE Super Blue racing brakeoil
3.46 LSD
All bushings changed to polyethylene
Linelocker

Interior:
BMW original black leather sport seats with heating possibilitie
OEM Armrest
4* electric windows & electric sunroof + comfort system
SPAL alarm
Luisi steering wheel with 2 buttons (launch control & linelocker)

Best ET 11,6
0-1600m 270km/h

10k EUR


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11