Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Vahepeal siis saadud targemaks, mõned vead ilmnesid ka välja nt turbo kuumaosale jäi kate peale panemata ning 10cm kaugusel olevas ABS pumbas läks piitsutamisega õli keema ning pidurid kadusid ära. Nüüd siis turbol kate peal ning vaja veel downpipe ära mähkida ja õlivahetus teha.
Värvimine natukene venib kuna hetkel maalril kiire ning ei taha vahele ka trügida.
Muidu sõiduomadustelt väga fun liikur ning juhitavus super isegi hetkel all olevate lamellidega. Kiirusomadustelt täiesti kannatab tänaval liigelda ning jalgu ei peaks jääma. Lag on olematu tänu kõrgemale surveastmele ning jõudu jätkub nii madalal kui ka kõrgel pöördel.
Samuti sai leitud ka viga miks armatuuris radika taseme andur häiret andis ning aju safe mode-s oli ennem. Nimelt peab jahutusvedelik olema täpselt segatud et vedeliku takistus oleks õige.

Auto ka passiivselt ikka müügis ning mõistliku rahasumma eest loovutatav kuna pole mõtet kahte RX7-t omada.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 14:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Ei hakanud uut teemat tegema kuid turborahvale tuleviku mõttes infoks.

Nimelt sai sõbra RX-7 FC TurboII S4 87a (133kw) kergelt järgi aidatud väga mõistliku kuluga, nimelt MS2V3, 600x300mm intercooler, HX40Super, 60mm hiina WG ja 2x900ccm pihustid(550ccm secondaryte asemele) ja natukene torumaterjali ning muud pudi padi. Kogu teema letihindades alla 2Keur ning hetkel turvalised ja veel varuga 1.2bar rõhku ainult. Dünos pole käinud ja süütest viimast taga ajanud kuid 1-1.1bar juures on üldiselt 400-430whp ja 450-500nm mujal maailmas ning seda lahti võtmata ning 130K sõitnud mootoriga. Tänu 245 laiusele rehvile ning heale kaalujaotusele ja sillageomeetriale paneb selle jõu ka normaalselt(alates 3käik) maha isegi märja asfaldiga.
Kui mingi hetk on aega siis lisan ka mõned pildid.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Viimati muutis IvarR, 28.11.2011 21:44, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ammu ootan mõnd rootoriga pilli meie külgees-sõitmise maailma. Kasvõi street klassis võiks ju mõnel etapil proovima tulla?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 15:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
uzzac kirjutas:
Ammu ootan mõnd rootoriga pilli meie külgees-sõitmise maailma. Kasvõi street klassis võiks ju mõnel etapil proovima tulla?


Kõik on võimalik ning kui keegi soovib võin ehitada 2-4rootorilisi turbokaid või vabalthingavaid.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Viimati muutis IvarR, 28.11.2011 21:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
IvarR kirjutas:
uzzac kirjutas:
Ammu ootan mõnd rootoriga pilli meie külgees-sõitmise maailma. Kasvõi street klassis võiks ju mõnel etapil proovima tulla?


Aga palun, sul on võimalik mul garaazis olev punane isend soetada omale :) hetkel ca 300whp kuid alati võimalik juurde neid sinna sebida. Või kui keegi soovib sponsoriks hakata miks mitte. Mul selleks tegelikult ka kere ootamas et driftikat ehitada kuid pole sinnani veel järjekorraga jõudnud.

IvarR


Ma pigem mõtlesin su seda sõpra. Aja pisik sisse ja siis lähvad asjad juba omasoodu edasi. Ise driftima ei plaani hakata, pukis piisavalt asjatamist :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2011 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
uzzac kirjutas:
uzzac kirjutas:
Ammu ootan mõnd rootoriga pilli meie külgees-sõitmise maailma. Kasvõi street klassis võiks ju mõnel etapil proovima tulla?


Ma pigem mõtlesin su seda sõpra. Aja pisik sisse ja siis lähvad asjad juba omasoodu edasi. Ise driftima ei plaani hakata, pukis piisavalt asjatamist :)


Tal enamus nädalavahetusi aastast hõivatud töö/hobiga nii et see jääb ära ma pakun kuigi järgmine mod on more lock :)

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Viimati muutis IvarR, 28.11.2011 21:45, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2011 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Ise-enesest ei ole need võimsusnumbrid/€ suhe ju midagi nii erilised (no ok, pisimootoriga turboauto puhul ehk jh). Räägi parem, palju se auto kaalub? 1200?

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2011 15:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
junsu kirjutas:
Ise-enesest ei ole need võimsusnumbrid/€ suhe ju midagi nii erilised (no ok, pisimootoriga turboauto puhul ehk jh). Räägi parem, palju se auto kaalub? 1200?

Kaal on midagi sinnakanti jepp tänavakonditsioonis. Arvestades et 700whp jaoks pole vaja mootorit näppida siis on see summa täiesti mõttetult väike. Selleks et üle 500whp minna peaks ära vahetama stationary gearid (200eur) ning panema ühe pumba lisaks ning 900sed pihustid välja vahetama ntx 1600ste vastu ja lihtsalt jälle rõhku tõstma. Ma rääkisin ka letihindadest ilma igasuguste aledeta jne kui oleks asjad poest ostnud. Ning lisaks peab stock veermik selle kõik vastu. Sidur on ka siiani orginaal mitte performance tükk.

Tegelikult läks asi maksma vähem kuna ntx turbo saime juba ~175euriga ainult jne. Cooleri kinkisin oma varudest kuna neid kogunenud garaazi isuga ja kollektori materjal on mulle pmst tasuta ning ostma pidin ainult T3divided flantsi. WG oli 160raha VKM-ist ntx jne. Pakun et koos pisiasjadega läks väike gramm üle 1K asi maksma. Ühtegi tööd sisse ka ei pidanud ostma kuna kõik keevitused ja muud võimalused omal olemas.

Mõned moblapildid ka (ei hakka peeglit tolmusesse garaazi kaasa tassima):
See pisike asi turbo kõrval ongi mootor ja kõik asub esisillast tagapool.
Pilt
Pilt
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2011 14:21 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ma pole küll kõige suurem ja tugevam aga samalaadse mootori tõstsin täiesti üksi oma bemmi tagaistmele et teise garaasi sõidutada :P
Mis ta võib olla 80-100kg ca

See turbo kaalus minuarust ise ca 20kg,andis ikka kapiotsast alla venitada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11