Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 17.05.2024 19:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2009 1:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Süstlaga mõõtes tekib ikka mingi väike mõõteviga.

Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2009 5:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Mihkel kirjutas:

Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.


Kolvi käik ja ploki kõrgus on samad, ning kaane põlemiskambri ja kanalite kujud on neil samuti üsna identsed.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2009 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga põlemiskambri ruumala on ju 16v-l suurem?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.07.2009 11:04 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
mulk kirjutas:
S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml .


Põlemiskamber võib ka sama suur olla, 45ml. minu mõõtmine, mille tulemusena sain 42ml, ei olnud ka eriliselt täpne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.07.2009 1:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No 3ml süstlaga lastes on päris palju kui mõõdetav kamber juba täis hakkab saama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2009 17:57 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Tänaseks päevaks mootor uuesti lahti võetud, ning ootab uusi detaile ning info töötlemist.
Mõneks nädalaks jääb seega asi seisma.

Käib ka info hankimine 16v g60 mootori kohta.

Kui kellelgi on veel materjali 16V PG mootori ehitamise kohta või saab jagada vastava sisuga netilinke, siis oleks väga tänulik selle eest.

Ei viitsi enam mitu korda mootorit lahti kiskuda. Nüüd tahaks 100% detailide õigsuses kindel olla, enne kui need mootorisse panen.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2009 21:57 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Väike mõttepaus surveastme juures:
Uute detailidega surveaste koos originaal PG mootori tohendiga 9,3:1-le.
Kas on mõtet hakata paksemat kaanetihendit panema, et surveaste 8:1-8,5:1le saada?

Soovitati see 9:3 jätta, et siis linnasõidus mugavam.
Turbo Evo8 originaal, ning kõige parem efektiivsus seal 1.4-1.6 bar juures( kui õigesti mäletan). Üle 2 bar rõhku niikuinii mootorisse ei lase.

Paari S-i mehe sõnutsi tekkis vajadus paksema kaanetihendi järele alles 1.7-1.8 bar rõhu juures.

Mis teised arvavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2009 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mina ei alandaks surveastet.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2009 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kui arvestada seda, et sul on nüüd Essi mootor, aint 4 silindriga ja essil ei ole mingit probleemi saavutada originaal CR´iga ja kolbidega 100hj per silinder.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2009 22:56 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Täna sai mootor uuesti tööle.

Uued detailid:
Audi S2 kolvid ja kepsud
HKS SSQV Style BOV
G60 pidurid ette ( 16v 256mm vs G60 280mm).Suportid punaseks, kuna nii pidavat äge olema.
16" veljed 15" velgede asemele

Nüüd tarvis uut seadistamist oodata ( õigemini seadistajat oodata)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2009 17:29 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Sõidab, kuid mõned pisiasjad vaja ümber teha:

1. mingi jama süütepooliga vist, sest mingi hetk hakkab kaitset läbi lööma ( 15A, Bosch Motorspordi coilpack). Teeb seda eriti sooja mootori korral, kui korduvalt mootorit järjest käivitada proovida, pärast mingit korda lööb kaitsme läbi.
2. triggeri andur on hakanud spike tekitama. Logidest ilusti näha, kus migi hetk 4000rpm ja siis 11000rpm jne.
Huvitav aga see, et häälestamisel sellist viga ei ilmnenud, ei Tallinnas Mihkliga, ega ka Tartus Joosepiga häälestades. Mõlemal korral pärast häälestamist hakkasid vahelejätmised ning paugud summutist. Pärast seadistamisi ise miskit ajus puutunud ei ole.


Keegi targem võiks nõu anda, sest MS-i alal ise veel nii pädev ei ole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2009 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Noh ma pole siis ainuke :)
1. asjana vahetaks küünlad ära :lol: värske tarkus :lol: isegi kui need sul alles uued on.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2009 21:35 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.09.2009 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
jans kirjutas:
Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?


Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida. :-D

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.09.2009 11:06 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
mulk kirjutas:
jans kirjutas:
Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?


Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida. :-D


S4 küünlad autol küljes praegu ongi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11