Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.05.2024 23:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 9:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
jans kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Hea oleks kui sa saad selle kontuuri ühtlaselt ümmarguseks toruks kokku viia.
Iseenesest see pole midagi ületamatut, fikseerid flantsist natuke eemale toru otsa ära ja siis hakkad seinu ümber ehitama sinna.


Asja teeb keerulisemaks ka see, et see vasakpoolne toru tuleb ju parema sisse viia.
Et see minu varjant ei läheks siis kohe mitte( ligilähedase mõõduga ümmargune toru)?


Reaalselt pole vahet :)
Võid ümmarguse ka teha.

WG ventileerib ehk NATUKE kehvemini, aga usun, et vahe pole märgatav.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 9:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eks siin tuleb välja suhtumine, kui detailideni keegi viitsib asja ajada.
IMO üks tilk tõrva meepotis rikub kogu poti sisu, seega 1 pornomalt ehitatud asi rikub üldpildi.

Kas sul mõnda originaal flantsi pole käepärast?
Kuidas EVO-l originaalis asi lahendatud on.

Kõige kergem oleks EBay-st tellida see väike EVO torujupike peale turbot ja see endale sobivalt ringi teha.

Pilt

Samas on ju see igati ilusti ka ise valmistatav.
Peale pildi vaatamist, ei näe ma asjas enam üldse probleemi. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
See "porno" on tehtud juba hetkel, kui otsustati kasutada sellist turbiinikoda. :)
Kui nüüd mingil põhjusel tahakski mingit muud turbot kasutada, on uue kollektori tegemine möödapääsmatu.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 10:24 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Evo flantsist pole abi
Evol ju turbo teist pidi peal originaalis, downpipe selle järgi tehtud.
Kui mina seda originaali kasutaks, siis jääks ju summutisse minev toru ülesse poole(vastu kapotti)

Kui nüüd ise dp teha, kas siis erinevate kodade juures peaks flantsil mingi vahesein ka tehtud olema? Oli mõte arusaadav?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vahesein iseenesest oleks hea, hoiab gaase eraldatud veidi aega, et kuumaosa flow-d ei takistaks.
Isegi ilma seinata aga õige kujuga tehtud asi on IMO tunudvalt etem kui toru lampi sinna flantsi külge pandult.

Kui sul flants on olemas, siis tee sama asi nagu pildil, endale sobival suunal, lihtsalt seest ilma vaheseinata ja asi ants.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 10:50 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
tänud:)

Ilma vaheseinata (flantsi järgi) teha on kordi lihtsam kui vaheseinaga.

Mihkel, otsi mulle palun see IAT ka üles ja saada Tartusse


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2009 9:50 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
DP nüüd tehtud, koos summuti jooksuga. Samuti sisselasketorustik.

Kui kaugele turbost oleks mõistlik WB lambda panna?
15cm turbost jääb liiga lähedale?
Teine koht oleks sinna, kust summuti keerab põhja alla. Liiga kaugele ei jää?

Kui pikalt downpipe teipida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2009 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nagu ma sulle ütlesin, toimib põhjaalla keeramise kohapeal WB ka ilusti, kuna controller hoiab konstantset temperatuuri.
Kaugemal ei ole ka muret, et lambda kõrge EGT tõttu üle kuumenema hakkaks.

DP teibi nii pikalt, kui vaja on, et ümbruses olevad detailid kuuma ei saaks.
Ise olen teipinud tavaliselt põhja alla keerava kohani.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 21:52 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2009 13:42 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Asi juba niikaugel, et nädala lõpus peaks saama MS-i installiga alata.
Seega ootaks jätkuvalt abi selle karbiku paigaldamisel.
Aju alaste küsimustega foorumit ilmselt risustada pole mõtet
Kes oleks valmis nõuga mulle abiks olema, andku sellest postkasti teada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.07.2009 23:56 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Võtsin ennast kokku ning hakkasin teisipäeval MS-i paigaldusega ise tegelema.
Täna oli siis see päev, kui esimest pöördest kohe auto käima läks, ning käima ka jäi.
Tänud Mihklile ja Joosepile, kes paigaldusega seotud küsimustes abiks olid.

Pilt hetkeseisust:


Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2009 14:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Minu jaoks on se auto endiselt ULME :-D
...just see, kuidas maanteel sõites auto praktiliselt vaakumist väljas on ja liiga hilist süütenurka ei saa selles süüdistada kuna nii suurt eelsüütenurka pole ma samuti ühelegi autole peale kruttinud.

Eile sai korraks 1,5barigi nähtud (~47 kraadi advanceiga ja 12 seguga aga ei mingit detonatsioonipoegagi)

Sellise surveastme korral võib vist ka vene bensuga sõita :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2009 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Kõlab nagu TDC oleks valesti määratud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2009 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
TDC ehk süüte 0 punkt on paigas. Lihtsalt alla 6:1 surveastmega on see normaalne.

Minul on selline olematu surveastme kogemus viimastel kuudel juba teistkordne.
Olgem ausad, 0.7bar juures ei liikunud see mootor ei peast ega persest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2009 7:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kuidas see surveaste nii madalale sai siis?

Ma võtaks kone lahti ja teeks uuesti, et asi ok tuleks ikka.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11