Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.05.2009 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mõtlesin, et tekitan oma kolmanda Porsche kohta ka teema.
See auto on mul praegustest kõige kauem olnud, juba 2003. aastast. Auto on originaalis vabalthingava 2.0 R-4 mootoriga, võimsusega 125 hj.
Vahepeal jäi masin päris unarusse ja seisis 2004. aastast alates, kuni ma talvel ta keretöödesse ja värvimisse viisin.

Nüüd laon vaikselt autot kokku, hetkel sisu praktiliselt komplektne, klaasid, peeglid, tihendid küljes.

Tehnika pärineb sellel autol minu valge 924 pealt, kus ta arendas u. 210 hj/265 Nm rattast. Hetkel läbib mootor värskenduskuuri, kaane ja ploki pinnad peegliks lastud, uued saaled, tihendid ja kolvirõngad ka sees. Vaja veel väntvõlli esimene simmerling ära oodata, siis panen mootori peale.
Huvitav on see, et kuigi mootor on hetkeks ligi 400 000 sõitnud, on kolvid uue välimusega ja ometi originaalid (kuupäev kolvil 1982. aasta 10 kuu, mootor pärineb 1983. aasta 924-lt).
Saaled olid kõik perfektsed peale keskmise (pikilõtku oma), millel külgmised pinnad veidi kulunud olid. Sellegipoolest vahetasin kõik uute vastu välja.

Kuna ei ole tahtmist keret lammutada, et 944 Turbo vahejahutit kasutada, siis otsin hetkel mingit Keisei FMIC varianti, mille kõrgus ei oleks üle 250 mm.

Auto eesmärk on olla suvine igapäevasõiduk, vaikse summutiga jne.

Väike spec list:
*IHI KHF-1A turbo (RHB5 seeriast)
*EFI conversion, 440cc pihustid, Bosch 3.0 bar FPR
*custom roostevabast 2.5" sisselasketorustik
* 2.5" DP, 2.25" summuti, resoka ja tagapütiga
*SPEC Stage III+ lightweigh sidurikorv koos 6-labalise kettaga.
*VEMS v3.5 mootorijuhtimine + LCD koos gear-dependant boost-control'i, shift-lighti ja launch controliga)
*Bosch 2x2 coil-pack
*944 pidurid (4* vent. kettad)
*17x7, 17x9 Porsche Cup veljed (originaalid).

Kindlasti on palju veel, aga hetkel ei tule pähe.

Hetkeseis selline (off-road välimus on puuduva mootori pärast):
Pilt

Veel tühi mootoriruum (see sai ka värvitud):
Pilt

Kolvid pärast pesemist:
Pilt
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 15.09.2011 14:53, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.07.2009 20:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vahepeal auto kallal tegutsenud ja nüüd asjad nii kaugel, et ootan millal plokikaas remondist tagasi jõuab. Loodetavasti sel nädalal.

Modifitseerisin 951 jahutit, et see alla paigaldada ja et keret eriti lõikama ei peaks. Vaja vaid ainult üks 60mm auk kapotikinnituse kõrvale puurida.
Pilt

Paigaldatud oma kohale koos jahutusradikaga:
Pilt

Eestvaade:
Pilt

Ja mootor, mis kaant ootab:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 15.09.2011 14:54, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.07.2009 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Mis mootor ongi nii viltu kapote all :shock:

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.07.2009 21:54 
Eemal

Liitunud: 15.07.2006 21:59
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu
tann15 kirjutas:
Mis mootor ongi nii viltu kapote all :shock:

Jah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.07.2009 22:01 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
tann15 kirjutas:
Mis mootor ongi nii viltu kapote all :shock:


Tegelikult ei peaks olema, Peep pani lihtsalt ühe mootorikäpa valepidi ja valelt poolt :-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.07.2009 20:32 
Eemal

Liitunud: 11.06.2009 11:05
Postitusi: 21
Asukoht: Tartu
Miks valge kere ei sobinud enam?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.07.2009 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Valgele on tulemas uus 2.5l 16v turbomootor.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2009 15:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Hetkel siis mootoriruumis seis selline:

Pilt

Esimene käivitus on tehtud ja kõik oli korras: vedelikke välja ei ajanud kuskilt ja õlirõhk oli soojalt tühikäigul 2 bari, pööretel 5 bari. Käis väga hästi, vaakum tühikäigul 924 kohta tugev (40 kPa).
Vaja veel mõned klemmid juhtmetele panna (jahutusventikas jm), summuti alla aretada (praegu vaid downpipe), sillastendis ära käia ja veel sada pisiasja.
Ahjaa, uus õli ka, milleks on Motul 6100 10W40. Esimeseks käivituseks läks sisse kõige odavam Addinol (4l 190 kr) ja pärast 20min käimist läks see koos prahiga ka välja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 01.09.2011 10:18, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2010 19:57 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
oda ma nüüd ei saa aru kas sellel porchel on väljalaske kolle siis mootori alt läbi ja siis alles turbo? vähe imelik tundub sellel pildil kui mootori ülemine pool veel puudu on.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2010 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Turbo asub sisselaske pool jah, toru jookseb väljalaskekollest mootori tagant turboni.

Sama lahendus on stockis kasutusel 944 Turbol, 924 Carrera GTR-il ja 924 GTP-l.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2010 0:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
GTR

http://www.freisinger-motorsport.de/plo ... g_9822.jpg

Huvitav oleks teada, kuidas õli turbost tagasi karterisse saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2010 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
The engine oil is cooled by oil cooler system and in extreme cornering - of which the Nissan GT-R is easily capable - a scavenger pump maintains turbocharger oil flow.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2010 4:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Moss kirjutas:
GTR

http://www.freisinger-motorsport.de/plo ... g_9822.jpg

Huvitav oleks teada, kuidas õli turbost tagasi karterisse saab.


Selleks on originaal 924 Carrera GTR-il suht lihtne lahendus: õli voolab otse karterisse, aga jämeda (sisediam. 16mm) vooliku keskel on pisike paak, kust jookseb lisaots karterituulutuse. Ja vaatamata sellele, et voolik jõuab õlivanni allpool õli taset, ei teki torus ummistust. Sama lahendus 931-l.
Freisingeri omal kasutatakse kogumispumpa.

Tsiteeri:
- of which the Nissan GT-R is easily capable


Moss pidas silmas 924 Carrera GTR-i.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2010 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
On sul sellest GTR-i tagasivoolusüsteemist lähemalt ka pilte?
Peaks enda Polo-l sama asja katsetama.

Kuidas see paaki jääv õli kätte saadakse näiteks õlivahetuse ajal?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2010 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
On sul sellest GTR-i tagasivoolusüsteemist lähemalt ka pilte?
Peaks enda Polo-l sama asja katsetama.

Kuidas see paaki jääv õli kätte saadakse näiteks õlivahetuse ajal?


Pean tuulama teises arvutis, oli küll vist.
See väike paak jookseb ka tühjaks, kui õli karterist välja lasta, kuna ta asub siis kõrgemal kui õlipunn.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11