TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5698
1. leht 15-st

Autor:  $upr@ [ 11.05.2009 7:43 ]
Teema pealkiri:  Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@

Tervist!


Olen pealkirjas mainitud isendit omanud nüüdseks üle kahe aasta ja on tagumine aeg temakese kohta teema teha. :)

Natuke ajalugu:

Auto toodud Jaapanist. Rool kolis vasakule Eestis. Isend oli täiesti stock japside versioon kuni läinud talveni. Twinturbo, hardtop 6ne manuaal.
Talveks sai masin viidud tuttava tuttava remondimehe juurde, kes autole siduri, coilid ja muid pisividinaid peale jukerdas.
Peale seda veeres auto järgmisesse töökotta, kus hetkel töö käimas.

Muudatuste nimekiri:

- JDL esi- ja tagumine pamper, küljed.
- Ebay intercooler + torud.
- D2 coiloverid ja pidurid 330mm ketastega.
- CCW C2K Black Anodized 18" veljed+ Toyor888 (315/30taga, 285/35 ees)
- Exedy Hyper Twin sidur.
- HKS carbon Titanium summuti
- KKD Motosport kahekojaline väljalaske kollektor.
- Titan fuel rail ja 1500cc bosch pihustid.
- 2x Walbro 255L kütusepumbad.
- HKS nukirattad.
- HKS 264 nukid.
- HKS Twin Power süütevõimendi
- Holset HX40 Super 16cm2 ar. T3 kahekojaline turbiin.
- HKS ssq bov, läheb suurema vastu vahetusse.
- Tial 44mm WG
- Turvakaar
- Cobra korvistmed
- jpm pisiasju

Tööd tehtud VKM motorsis.
2011 kevad tahaks nüüd lõpuks rohkem sõita, kui garaažis istuda. Vahetusse läheb vaid BoV, mis hetkel liiga väikene.



Pikas perspektiivis tahaks temast teha kiire kurvisõidu ja mugava driftimise auto. Päris eksreemsust (ülimat kaalukergendust jms) taga ei aja.
Seoses lähitulevikus plaanitavate töödega otsin meistrit, kes ehitaks autosse korraliku puuri. Visioon olemas.

Esialgu kõik.
Panen siia ka paar linki ja pildikest kah.
Supra baasinfo:
http://www.sportsluxurycars.com.au/vehi ... _supra.htm

Esimest põhjamaa talve talumas.
Pilt



Rohkem infot õige varsti. :)

Kristjan

Autor:  Astrona [ 11.05.2009 9:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@

$upr@ kirjutas:
Tervist Seltsimehed!

- GT3528R BB turbo. (replica)

Kristjan

Ei tea kas replical teine kood, aga muidu GT3582R vist ikka. Ja need vist juba DBB, ehk topelt laagritega. Kuigi Google leiab ka 3528R kohta 131 vastet siis pakun, et need on vist ikka kõik näpukat, sorry kui eksin.
Kas see sul .63, .82 või 1.06 kuumakojaga?

Autor:  $upr@ [ 11.05.2009 11:00 ]
Teema pealkiri: 

Jah näpukas on sisse tulnud ja asi on .63 kojaga.
Ja Dual Ball Bearing on ta ka jah.
Parandasin näpukad.
:)

Autor:  $upr@ [ 16.05.2009 18:18 ]
Teema pealkiri: 

Paar pildikest juurde.
Värv seljas, auto käib, aga väga paju veel teha vaja.
Parimal juhul saab 1miili sõiduks miskit niipalju jonksu, et saan kohale veeretud ja kui ime juhtub, siis ka sõita. :-D
Auto veidi tolmune. Pildid auhinnale ei kandideeri.


Pilt
Pilt

Autor:  c20xe [ 16.05.2009 20:11 ]
Teema pealkiri: 

Ai kurja, kui kaunis ja loodetavasti ka kiire. :)

Autor:  Maik [ 17.05.2009 13:41 ]
Teema pealkiri: 

Päris uhke pill, esi ja tagastange ka head valitud.
Omaks isegi hea meelega sellist !

Autor:  $upr@ [ 17.05.2009 17:19 ]
Teema pealkiri: 

Maik kirjutas:
Päris uhke pill, esi ja tagastange ka head valitud.

Jah, üks väga väheseid bodykite, mis mulle meelejärgi oli.
Maik kirjutas:
Omaks isegi hea meelega sellist !

Vahetaks usaka riisika vastu? :shock: :badgrin:
Nuh. Maitse asi. Mulle pole ka usakad erilist huvi pakkunud. Küll, aga ilus neid tänaval või väljanäitustel vaadata.


Muide nagu pildilt näha on esistange hetkel ikka väga madalal. Päris piin oli rakvere maanteed mööda maale garaaži kulgeda. Pärnu tänavatel ka suht keeruline liigelda kohati.
Nüüd keeran natuke ülespoole mõneks ajaks.
HKS Carbon Ti suitsutoru teeb hääle ka nii kurjaks, et suht raske oli tänaval märkamatuks jääda. Tänaval liikumine esialgu väga vaevaline. Gaas ja sidur on mõlemad suht on-off hetkel. Gaasi saab pehmemaks, aga siduriga tuleb lihtsalt harjuma hakata ilmselt.
Isegi varjulises parklas seistes tekkis üsna kiiresti autole isiklik teismeliste fänniklubi ümber. Küll, siis pildistati telefoniga või vahiti niisama suu ammuli nagu värske vasikas aiaväravat. :lol:

Autor:  $upr@ [ 18.05.2009 8:53 ]
Teema pealkiri: 

Probleem.

Kütust ei jagu kui üle 500hp minna tahta. Komponendid kõik peaksid seda võimaldama. Pihustid 750sed, topelt voolikud ja pumbad, aga miskit ikka piirab. Kuskil sõlm sees vist :lol: .

Autor:  Maik [ 18.05.2009 9:09 ]
Teema pealkiri: 

Supra ostu sai kunagi enne corveti ostu kaalutud küll iseenesest.
Aga no ei tahtnud seda vabalthingavat versiooni osta, pealegi eesti turul tooaeg,ei pakutud midagi.

Aga stange on sul küll madal ja remontima ilmselt hakkad ka seda...
mul käib tuuletamm vastu maad väga tihti, see tõsi küll maast ainult ca 5cm ka vist. Aga eesti "teed" on toredad, eriti linnades on väga prses....

edu vigade otsimisel :)

Autor:  $upr@ [ 18.05.2009 9:16 ]
Teema pealkiri: 

Käis vastu küll üsna mitmed korrad, maale sõites, aga visuaalsel vaatlusel polnud stange alt siiski eriti kulunud. Koledam lugu oleks, kui saab sellise paugu, et lööb kuskilt prao sisse.
Täna võtan kätte ja keeran auto 4-5cm ülespoole. :)

Autor:  RB26DETT [ 18.05.2009 13:59 ]
Teema pealkiri: 

Mulle meeldib just see, et antitiiba pole. Mõnus sujuv selline.

Aga velgedel võiks ääred hõbedaseks või kroomiks värvida, annaks kontrasti juurde :)

Autor:  altz [ 18.05.2009 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Kuhu esimese numbrimärgi paned/panid? pildipeal nagu ei hakanud silma :)

Autor:  $upr@ [ 18.05.2009 16:33 ]
Teema pealkiri: 

altz kirjutas:
Kuhu esimese numbrimärgi paned/panid? pildipeal nagu ei hakanud silma :)


Hetkel on esiklaasi taga. Ehk saab mingi aeg EAL paberid korda ja kleepuva esimese nr stangele.

Autor:  Astrona [ 18.05.2009 16:49 ]
Teema pealkiri: 

$upr@ kirjutas:
altz kirjutas:
Kuhu esimese numbrimärgi paned/panid? pildipeal nagu ei hakanud silma :)
Hetkel on esiklaasi taga. Ehk saab mingi aeg EAL paberid korda ja kleepuva esimese nr stangele.
Esinumber peaks olema seal cooleri ees püsti, aga vedruga, nii et kiirusel 130 vajub pikali ;)

Autor:  super G2 [ 18.05.2009 19:11 ]
Teema pealkiri:  .

mis varjandi d2 coile autole alla keerasid? STREET?

1. leht 15-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/