Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 6:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RICE BURNER kirjutas:
Kuna omanik kinnitab,et pihustid on 720cc, siis jääb mul ainult tema sõnu kinnitada, sest sellel hetkel, kui pihustite duty 100 läheb hakkab ka bensiinirõhu seier veidi värisema, mida niisama pumba tootlikuse mõõtmise juures ei esine. Ja kui boost püsib 1,1kandis, siis duty jääb 90ne juures püsima.
Dynos tegime ka pumpade tootlikuse katse, kus baas rõhk pluss 1,7bar turbo rõhku, pumpasid kaks paralleelset walbrot koos 9l minutis. Võiks ju jaguda !?
See sama viga oli ka eelmisel aastal teise turboga, kuid siis veidi kergemal kujul. Sai vahetatud kütusetorud, regulaator, juhtmestik, relee ja tulemus peaaegu sama.

Aga viga tuleb likvideerida ja auto kiiresti sõitma panna.
Viljar, su enda autol seier ei hakka värisema? Kas see pole sellest, et neil üksikutel hetkedel, kui pihustid lüüakse kinni, ei jõua regulaatori vedru ju rõhku siluda. Kui seier pole vedeliku sees, arvan, et see on norm.
See pumba-test näitas siis, et pumbad jaksaks pumbata ~5bar juures ka 1500cc/min. Võiks nüüd siis testida ka läbi nende pihustite baasrõhuga - flow test.
Kas kuulsin õigesti, et seal dünos on ka oss olemas? Siis võiks pihusti el-toite-ahelat jälgida (pumba oma jälgida pole vist mõtet).
1 variant on veel, et see 440kw ongi "teiste inimeste" skaalas 500kw :)
Mis ajuga tegemist? Ma ei imesta, kui mõni aju hakkab jeblama kui 90-100%dc. Mis mõttes dc jääb 90 peal püsima? Kas aju keeldub pöörete kasvades üle selle andmast ja vähendab inj_pw?
Graafikult tundus, et kasutasite uusi küünlaid ;) Kas siiski probleeme vahelejätmistega? Kui näitab segu 13:1, aga iga 7. pauk jääb vahele siis tegelikult on 11:1, millest ei suuda säde võibolla hoopis läbi hammustada. Võiks testida veel sama seguga aga 0.9bariga, kas tekib dc-probleem nüüd 7000 peal. Võõral autol ei taha soovitada, aga ma prooviks ka lahjemaks keeramist, on võimalus, et jätab vähem vahele ja näitab vastuseks rikkamat segu.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 10:34 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Peale küünalde vahetust kadus jah vahelejätmise probleem ära. Kahjuks selle peale tuldi alles peale mitmetunnist jebimist, kuna mitme probleemi samaaegne esinemine ajas segadusse. Vanade küünalde vahed olid liig suured ja/või mõni küünal võis olla poolpidune. Küünlad olid u 5000km sõitnud boschi platinumid. Peale läksid NGK platinumid.
Ajuks on AEM EMS, mis ei hiilga just oma lihtsuse poolest.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 19:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kütuserõhk ei tohi kõikuda ja veelvähem sellise võimsusega autol, mille seadistamine on veidi keerulisem ja kliendi oma.
PS. meie autol kütuserõhk ei kõigu üldse!!
Oma kogemusest ütleks, et bensiinisüsteem on alamõõduline, kuid peale tootlikuse mõõtmist sai see variant välistatud.
Lisaks ütlen, et autol ei olnud peale küünalde vahetust vahelejätte ja kütus ei lähe mitte veidi lahjaks, vaid kraanid keeratakse ikka päris kinni, nii, et tõmme tuleb turvalisuse kaalutlusel katkestada. Probleem esineb vaid suurel koormusel ja tuleb väga järsult 1,2bar saavutades ja 90 pluss duty puhul.
Kui viga pihustites ei ole, siis plaanin kusagilt laenata aju, millega katsetada saaks. Kuna aju paigaldus on ka selline, et ei saa iial kindel olla, et kusagil mingit ühenduse viga pole.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 20:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kütuserõhu kõikumine viitab siiski sellele, et pump on piiri peal.

See, kui palju ta nö bench-testil näitab on üks asi, aga reaalselt töös olles on asjad tihtipeale teised.

Sellise jõu juures vahetaks ma need kaks Walbrot kahe 044 vastu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 20:32 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Pole just eriti usutav, et testides pumbad töötavad nii nagu peab ja vooliku tagasi vooluringi ühendades enam järsku ei tööta nii nagu peab.
Mitte ühtki loogilist ega ebaloogilist põhjust ei oska välja mõelda ausalt.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 0:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kas pole mitte teada teema, et üle 85% täiteteguri juures võib pihusti vooluhulk pigem langeda, kui tõusta? Seesama rõhu värisemine, mida märkasite, võibki sealt tulla. Teatud pihusti sageduse juures võib vedelikus resonants tekkida ja ongi vool kohe häiritud. Kui keegi on kunagi märganud, siis veekraanidel on taoline nähtus vahel, et keerad lahti ja mingil hetkel hakkab veevool värisema ja kraan koledat häält tegema. Midagi taolist.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 7:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Krt, see kraani nähtus on küll omane ainult vanadele "vene" kraanidele, uuematega pole küll sellist asja ette tulnud. Ehk see pigem kraanide eribära :-D

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 9:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
$upr@ kirjutas:
Pole just eriti usutav, et testides pumbad töötavad nii nagu peab ja vooliku tagasi vooluringi ühendades enam järsku ei tööta nii nagu peab.
Mitte ühtki loogilist ega ebaloogilist põhjust ei oska välja mõelda ausalt.


Loogiline või mitte, aga praktika on seda korduvalt tõestanud.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 11:17 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Teeme nii, et uurime kõigepealt läbi loogilised seletused ja lahenduskäigud ning kui neist abi pole, siis alles hakkame igasugu umbluusid välja mõtlema.
Kütusesüsteemi teste ei tehtaks, kui need ei simuleeriks olukorda tegelikkuses!

Kütuserõhu anduri seier hakkab õrnalt värisema umbes 4500rpm kandis. Sealt edasi läheb värisemine suuremaks ja 6000rpm juures väriseb juba tuntavalt. See võib vabalt olla ka näidiku enda viga. Seier ei ole vedelikukeskkonnas ja näidik on minu teada vana hiinaka kütuserõhu regulaatori pealt võetud.

Sellegipoolest, kütuse rõhk EI LANGE vaid näidik väriseb. Filmitud videost on näha, et tühikäigul on kütuserõhk veidi madalam ning pöörete tõustes tõuseb ka rõhk veidike. Mitte kordagi ei saavuta rõhk madalamat punkti, kui algrõhk.
Täiesti loogiline ja kõige usutavam seletus värisemisele ongi Astrona ja taxu kirjutatu, et tekib vedeliku resonants või/ja sellisel pihustite kinni-lahti sagedusel on rõhkvedrul tegemist ühtlase rõhu hoidmisega.


Iseenesest on see eelnev jutt hetkel kõige väiksem mure, sest probleemiks on fuel cut 6000rpm juures ja boosti kontrolli alt väljumine.
Boosti peaks saama kontrolli alla, kui leiame pehmema WG vedru.
Fuel cut on päris kindlasti ikkagi ajus kinni ja ka see viga tuleb poistel üles otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Hiina regulaatoritel olen mitmel värisevat näitu näinud, ehk ongi tegu manomeetri enda eripäraga kui se analoogne on ? Minule tundus see samuti pihustite avamisega seotud sest 4 korraga vs. 2 ja 2 väriseb erinevalt. Kas sellest või järeldada pumba puudujääke ei julge ma pakkuda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 12:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
$upr@ kirjutas:
siis alles hakkame igasugu umbluusid välja mõtlema.


Noh, kui ideesid, mis enda peast ei tule, umbluuks nimetatakse, siis pole eriti pointi foorumis probleemipüstitusest ja lahenduste otsimisest või mis?

Eks tuleb edaspidi hoiduda lahenduste pakkumisest, kui sõimata saada ei taha, alati ollakse ise kõige targemad ju.

Kui andmete järgi piisava suurusega pihustid on suht ruttu otsakorral, siis kõikugu see rõhk või mitte, viga on enamasti ikkagi pumba tootlikkuses või torustiku läbilaskevõimes (tunduvalt harvem).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
A miks selline elementaarne asi on täiesti tähelepanuta jäetud, et pihusteid ei õnnestu eriti usaldusväärselt kasutada üle 85% täiteteguri juures?

"Beyond the 85% figure horsepower can actually drop as the pintles or discs in the injectors are essentially "floating", trying to open and close before they can complete each event. At this point the injectors actually put out less fuel until they are fully pulsed static and then the final output goes to 90% of their rated capacity. Injectors should not be pulsed beyond an 85% duty cycle."
Tsitaat siis sealt: http://www.rbracing-rsr.com/calcinjpulse.html

Kui seal lehel arvutada, siis peaks 85% piisama, et 700HP anda. Aga see ilmselt võimsus mootorist. Teisendame HP kW-ks ja võtame ütleme 20% ülekannete kaoks, saame 430kW maks võimsuseks, mida nende pritsidega taotleda võiks. Selle ju saavutasite ja poleks nagu rohkem oodatagi.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 12:43 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Too 444kw mis Viljari PDF peal kirjas, peaks olema juba x1,15 ehk võimsus mootorist.
Üldiselt võiks pihustite max avanemine olla üleüldse 20% varuga, mis antud olukorras nagunii ületatud sai. Selles polegi küsimus.
Internetis leidub kümneid näiteid, kus 2JZ 720cc pihustitega toodab rohkem, kui meie numbrid hetkel näitasid. Samas ei ole need numbrid oluliselt suuremad.
Ütleme nii, et kui saaks nende pihustitega 0,9-1bar peale ilusti seadistatud, siis jään rahule ja kohe miskit vahetama ei hakka.

PS. Mitu korda on teemas mainitud, et kütus ei jäänud 6000rpm mitte lahjaks vaid katkestati üldse ära. :roll:

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
$upr@ kirjutas:
PS. Mitu korda on teemas mainitud, et kütus ei jäänud 6000rpm mitte lahjaks vaid katkestati üldse ära. :roll:
Kas enne lõplikku fuel-cut'i pole logidest muid cut'e näha? Kas sel ajul ei või olla logimises viga, et näitab 90% avatud, aga tegelikult on too hetk juba mingid cut'id sees? Boosti signaalis spike pole? See seiri kõikumine muidugi ka kella omapära, kuna kõik kellad ei näita vibratsiooni. Enamus kasutuselt olevatest kelladest on üldse õhule mõeldud. Mul vibras ka siis kui 1000hj jagu 2 pumpa jadas 300hj jagu pumpasid.
Sa võid ju see 1bar peale boosti stabiilseks saada, aga reaalselt 200 pealt jaheda ilmaga on segu jälle lahja.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2010 22:54 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Viljar oskab su küsimustele vastata ma usun.

Nuh. Ideaalis tahaks tänavale saada 1.x bar ja rinkale 2bar ringis boosti.
Pihustid tulevad ilmselt 1600cc, kui VKMis olevad pihustid istuvad mu autole.
Kogu kooslus peaks 2bari ilusti välja kannatama küll.
Turbo peaks kirjade kohaselt steroididel tootma kuni 750hp. Sidur kannatab piisavalt. Mootori sisu ka.
Täna joonistasin olemasolevale graafikule võrdluseks vana hiinaka jõukõvera peale. :-D Tuli välja, et hiinakas 1.2bari kandis tootis palju paremini kuni 5500rpm kusmaalt tuli kuumakoja ja vanade nukkade piir ette...
Arvestades, et hx40 pidavat rõhku armastama ja tegu on oluliselt suurema turboga, siis on ilmselt suht loogiline tulemus.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11