Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 11:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 11:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Mul oli Hondal 32 boosti alguses ja lõpus lõppes 24. See oli siis koos -2 kraadiga enne piirajat paarsada pööret. Tava kütusega, 1,7 bar ja 600 jõuga. Iga mootor on erinev.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Süütenurga suurus sõltub ikka palju mootorist ja seega ühe vitsaga lüüa ei saa.
Kõige tundlikum on mootor deto suhtes max väände alas, mida saab lihtsalt tuvastada dynos ja võtta aluseks näiteks ühe teise mootori süütetabel ja üksühele kopeerida, siis võib päris kõvasti ämbrisse astuda.
Konkreetne supra saavutas hea tulemuse hoopis väiksemate süütenurkadega, kui olen tavaliselt näinud, kuid tulemus oli super.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2010 23:02
Postitusi: 69
Asukoht: Suomi, Valkeakoski
Kristjan congratulations!

Put pressure 2 bar and then you have fun.
I think we have change soon turbinehousing 18#

_________________
www.kkdmotorsport.com
holset , synapse engineering, KKD turbomanifold...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eks ta ju suures osas põlemiskamri kujus ja süütes kinni ole kui kütus on sama. 2 küünalt per cyl. kaantel pole nurka ju ollagi ja miks peakski mootor endale nii vara hakkama vastu töötama ?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 12:13 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
KKDmotorsport kirjutas:
Kristjan congratulations!

Put pressure 2 bar and then you have fun.
I think we have change soon turbinehousing 18#


Pressure and powerband is just fine. There is no need for bigger turbine housing because it will also make more turbo lag which i want to avoid the most! I did some reseach before i bought the turbo and i figured out that 16cm2 housing is just about perfect for my needs and it also suits perfectly with HX40 compressor.
I also dont need more torque or horsepower. What i got is already as good as it gets with pump gas. What i need is quicker responce of the engine. At the moment the turbo lag is also at its maximum limit for track car. In future I´d rather go for lag reducement and think about getting a 3.4L stroker, lighter engine wheels etc.

Dont get me wrong here. Having huge toque/hp is good but theres a limit for every car where engine responce and quickness becomes more important than any other number. I have reached this point now.

_________________
MKIV For Life!


Viimati muutis $upr@, 13.06.2010 12:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2010 23:02
Postitusi: 69
Asukoht: Suomi, Valkeakoski
$upr@ kirjutas:
KKDmotorsport kirjutas:
Kristjan congratulations!

Put pressure 2 bar and then you have fun.
I think we have change soon turbinehousing 18#


Pressure and powerband is just fine. There is no need for bigger turbine housing because it will also make more turbo lag which i want to avoid the most!
I also dont need more torque or horsepower. What i got is already as good as it gets with pump gas. What i need is quicker responce of the engine. At the moment the turbo lag is also at its maximum limit for track car. In future I´d rather go for lag reducement and think about getting a 3.4L stroker, lighter engine wheels etc.

Stroke set kost so much :x
Put NOS gas set

I think i put my Supra 2pcs hx35 Super

_________________
www.kkdmotorsport.com
holset , synapse engineering, KKD turbomanifold...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 12:33 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
KKDmotorsport kirjutas:
Stroke set kost so much :x
Put NOS gas set

I think i put my Supra 2pcs hx35 Super


Yes indeed. Stroke is very expensive. I just made the point that IF i ever want to go for more tuning i would chooce the stroker instead of bigger turbo.
NOS systems are not for circuit racing. Methanol/water injecton aswell. Not my priority. Id rather go for better casoline and octane booster for track day.

Having two medium size turbos is only good if you want a town car. Sequental or parallel, it doesnt matter. Bigger single is ALWAYS better if you want to go to Alastaro circuit ;)
There are tons of reseach made in various supra forums.
Single beats twins every time if you want to race.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 12:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2010 23:02
Postitusi: 69
Asukoht: Suomi, Valkeakoski
$upr@ kirjutas:
KKDmotorsport kirjutas:
Stroke set kost so much :x
Put NOS gas set

I think i put my Supra 2pcs hx35 Super


Yes indeed. Stroke is very expensive. I just made the point that IF i ever want to go for more tuning i would chooce the stroker instead of bigger turbo.
NOS systems are not for circuit racing. Methanol/water injecton aswell. Not my priority. Id rather go for better casoline and octane booster for track day.

Having two medium size turbos is only good if you want a town car. Sequental or parallel, it doesnt matter. Bigger single is ALWAYS better if you want to go to Alastaro circuit ;)
There are tons of reseach made in various supra forums.
Single beats twins every time if you want to race.

YEH! you are right.
I want town car. I have one hx60 holset (80/88) if i want to drag.
I have not made final decisions yet.

But nice you have nice working Supra for this summer! But Holset spin and enjoy speed and women ;)
Holset you get speed
Supra you get women
:lol:

_________________
www.kkdmotorsport.com
holset , synapse engineering, KKD turbomanifold...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2010 20:46 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Mingisugune video kah. Kuna klappe polnud peas, siis kõrgetel pööretel hakkas pehmeltöeldes valus ja pidin kätega kõrvad katma :lol:
Seepärast ka kaamera raputus.
Detsibellid olid ilmselgelt ka kaamerale liiast. Seepärast ragin helis.

http://www.youtube.com/watch?v=vccx8Dj2etk&hd=1

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.08.2010 21:35 
Eemal

Liitunud: 13.03.2006 19:05
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Mis piduriklotse sa kasutad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2010 11:51 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
D2 originaalid on hetkel all. Street klotsid. Valmis tuleb vaadata nüüd veidi kõvemad klotsid, et raceing seeriast. Streedid on nii kulunud, et enam korralikku rinkasessiooni teha ei saagi.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2011 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
:arrow:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2011 16:30 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Hetkel auto veel seisab. Enne suve veel plaanis uued pidurikettad, mille pakkumist ootan VKM´st. Uus ja suurem BoV, sest vana tundub ikka piirama jääma. Esialgu ongi kõik hetkel.
Ilmad juba päris päikeselised. Esimesel võimalusel Audrusse ringitama.
Suvel ehk veel uuesti Alastarosse kah. :bb

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2011 18:19 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
On important thing what you should be aware of is that 3.4 liter engine is not as rev.happy as 3.0 because of its bore/stroke ratio. Assuming that we are talking about circuit engine rather than drag engine then 3.0 is just fine.. you have more power/torque then other parts can handle. If the lag is crucial different cams are option IMO.. if you don’t want to use antilag or smth like that or one other option witch tends to be popular modification is to raise CR and switch to ethanol ..more CR= better response + E85 = more timing = flatter power curve, less lag-feeling behind the wheel..

Tsiteeri:
Pressure and powerband is just fine. There is no need for bigger turbine housing because it will also make more turbo lag which i want to avoid the most!
I also dont need more torque or horsepower. What i got is already as good as it gets with pump gas. What i need is quicker responce of the engine. At the moment the turbo lag is also at its maximum limit for track car. In future I´d rather go for lag reducement and think about getting a 3.4L stroker, lighter engine wheels etc.


_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2011 6:56 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Thanks for responce, Audiophile. I did some research few weeks ago. Not going for 3.4L or either a ALS. So it stays like it is. :)


Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel oleks pakkuda korralikku uut või kasutatud Pedal Box´i, siis võtke palun ühendust.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11