Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 8:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 12:01 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Pilt

HX40 Super 7blade kompressor map.

_________________
MKIV For Life!


Viimati muutis $upr@, 02.06.2010 12:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
See on vana HX40 7-labase map, mitte superi.
edit:vana kaart kustutatud

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Viimati muutis mulk, 02.06.2010 17:15, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 12:26 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Võib küll olla. Info lehel oli pandud küll, et Super 40.
Muutsin kaardi ära. See peaks nüüd kindlasti olema hx40 super 7labaline

Kaardi asukoht ja info turbokompressori kohta on siin
http://www.turbotekniikka.fi/index.php? ... Itemid=148

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 9:22 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Eile sai siis auto peale kõiki neid muresid seadistatud.
Vähe ümardatult tuli, siis 620hp ja 760nm rattast @ 1.5bar of boost.
Kütus 98E.
Kandsin eputamiseks graafiku kiirelt ühele võrdluspildile.

2jzgte, hx40 super. 264cams. 1.5bar of boost.

Hobujõud graafikul on hp rattast,
moment on lb/ft rattast.

Pilt

Pildil oleb supra gt35r on supraforumsist tuttav supra. Conf tal seal Garrett GT3582R .68ar T3 single scroll 1.2bar of boost. Peaks väga kiire spooliga turbo olema ja .68ar on ka kiirema spooli jaoks tal valitud.
Kahjuks ei olnud võtta tema 1.5 bar graafikut. Eks igaüks oskab ise ette kujutada, kui suur erinevus see 1,3-1,5bar tegelikkuses on.

Nagu ennegi tõestatud, siis hx40 super on (vähemalt) sama kiire spooliga, aga tunduvalt võimekam turbo. :)
Huvitav võrdlus on näiteks ka Nissan GTR helesinise graafikuga. GTR eeskätt on V mootori, väiksemate turbode ja suurema töömahu tõttu on ees kuni 3800rpm.


Dünotades oli paar uut muret kah, aga need polnud õnneks midagi katastroofilist.
Esiteks saime Statoili kütusega probleemivabalt lasta 1.5bar ilma mingi detonatsioonita. Pärast valasime peaaegu tühja paaki Olerexi kütust peale ja üllatuseks olid varsti jamad kaelas. Häbi häbi Eesti kütusefirmale.
Teine mure. WG väike kollane vedru (0.2bar), mida eelnevalt pidasime parajaks, osutus kuumenenuna siiski liiga nõrgaks. Suure koormuse all tekkis rõhu kadu graafiku alguses rõhu tekkides. Mootoril lastuda jahtudes oli kõik jälle ok. Paneme endise 0,4barise rohelise vedru tagasi.

Kokkuvõttes olen rahul. Tänud VKM poistele, mõistliku suhtumise ja auto tubli seadistamise eest. Ei löödud käega ja pusiti AEM õigeks.

Viljar postitab õigest dünost pildi ka kindlasti varsti. Hetkel endal kvaliteetset pilti käepärast pole.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 11:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
$upr@ kirjutas:
Nagu ennegi tõestatud, siis hx40 super on (vähemalt) sama kiire spooliga, aga tunduvalt võimekam turbo. :)


Hind ja väidetavalt ka töökindlus räägivad ka Holseti kasuks.

Palju õnne! Väga vinge tulemus mõõduka laaderõhuga!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 12:31 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 12:42 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Robo kirjutas:
Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:


Ei mina, ega ka mu auto seadistajad polnud kuulnud, et Olerexi kütus halb oleks olnud. Valgusta meid siis mõne faktiga äkki? :roll:

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 13:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Robo kirjutas:
Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:
Mul tihti-peale hakkab kütus lõppema just seal (Rebala?) tankla juures, kui maalt tulen, aga anomaaliaid ei täheldanud (1.7bar ja 1.9bar spike), aga ettevaatlikumaks teeb küll. Kindel et teil kogemata 95 kankusse ei läinud? Muidugi kui vähegi võimalus olen Nestet eelistanud. Siin kohal, tuleks enne veel 1 konkreetne test teha, ja siis "maailmaparandajatele" vesi peale tõmmata :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mina kasutan ainult olerexi kütust juba mitu aastat,sest kaart seal. Ja just 95. Advance 17-18 juures detot ei tulnud. Aga samas mul lahjem ka muidugi,aga noh ikkagi.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 15:12 
Eemal

Liitunud: 13.12.2009 23:41
Postitusi: 10
Asukoht: Tallinn
Ilusad numbrid!
Hea, et enne seadistamist ebakvaliteediline kütus paaki ei sattunud.
Kas antud võrdlusgraafikute tõmbed on kõik tehtud ühes pingis?

_________________
11.1@216 309km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 15:17 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
janis kirjutas:
Kas antud võrdlusgraafikute tõmbed on kõik tehtud ühes pingis?


ilmselt ei ole kõik ühes pingis. 20-30hp võivad jooned vabalt kohati erineda.
Absoluutsele tõele ei pretendeerinudki sellega. Pigem selline illustreeriv pildike :)

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.06.2010 18:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kas selle või mõne teise mootori juures on keegi praktiseerinud seadistamist 95-ga, kuid sõitnud 98-ga? Loogiliselt võttes võiks see anda ju päris hea detonatsioonikindluse?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2010 9:01 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
murjam kirjutas:
Kas selle või mõne teise mootori juures on keegi praktiseerinud seadistamist 95-ga, kuid sõitnud 98-ga? Loogiliselt võttes võiks see anda ju päris hea detonatsioonikindluse?


Üldiselt on nii, et kui düno koormuste juures detonatsiooni ei kuule, siis ei tle seda rajal olles ka. Tark seadistaja ei pane autot kindlasti ka viimase piiri peale ja arvestab sellega, et kütuse kvaliteet võib kõikuda.
Muidu ma rajale minekuks lisan ka octane boosterit, et 100% kindel olla.
See väikene lisakulu on kümneid kordi odavam, kui mootori rike.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2010 19:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
http://vkmmotors.ee/upload/Image/Supra_Dyno_07-06-2010_-_01.pdf

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2010 6:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Advance 17-18 juures detot ei tulnud.

See pole eriline süüde kah, mõni masin sõidab siin ilma veeta 30 kraadi juures (ok, seal on ka racing fuel kasutusel).
Aga ikkagi, kas tõesti on on meie eesti kütusega asjad nii jamasti, et 20 kraadi peale minna nagu ei annagi???

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 213 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11