TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel vecta 2.0 8v (2.3 8v turbo) Fronius
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5676
2. leht 4-st

Autor:  Fronius [ 27.06.2009 11:53 ]
Teema pealkiri: 

george16v kirjutas:
Sa ikka oskad :lol:

mida sa irvad sa tule koju ja hakka sumpsi tegema :-D

Autor:  Ice [ 27.06.2009 14:50 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Aga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata


No ega kolvivahetuste arv siis eluiga pikenda :D

Autor:  Fronius [ 27.06.2009 17:02 ]
Teema pealkiri: 

Ice kirjutas:
Tsiteeri:
Aga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata


No ega kolvivahetuste arv siis eluiga pikenda :D

üleültse saab neid mootoreid kommirahaeest see ei ole probleem iseasi on see kas on viitsimist iga kuu uut mootorit peale kompunnida :-D
Ise proovingi seda kui kaua mootor sellises seades vastu peab ja kui peab on hea ja kui ei pea siis tuleb nii teha,et peaks

Autor:  jeff01 [ 27.06.2009 17:41 ]
Teema pealkiri: 

Fronius kirjutas:
Ice kirjutas:
Tsiteeri:
Aga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata


No ega kolvivahetuste arv siis eluiga pikenda :D

üleültse saab neid mootoreid kommirahaeest see ei ole probleem iseasi on see kas on viitsimist iga kuu uut mootorit peale kompunnida :-D
Ise proovingi seda kui kaua mootor sellises seades vastu peab ja kui peab on hea ja kui ei pea siis tuleb nii teha,et peaks


Ega mootor ei tule nii teha et seadele vastu peaks vaid seadistada tuleb nii, et mootor vastu peaks. Ärge arvake et sepiskolb päästab sulamise eest. Kui palju mootoreid meil siin maarjamaal üldse jõuga lõhutud on ja kui paljud on asjatult kokku sulanud?
Minu tõsine soovitus: leia vähemalt niipalju aega et omale kasvõi vähemalt detonatsiooni kuulamise klapid teed. Pmt sellest piisab et mootor päästa kui sa ka küünlaid jälgid ja detonatsiooni kuuldes gaasi vabastad ja miskit selle vältimiseks ette võtad.
Jõudu ja jaksu.

Autor:  Fronius [ 27.06.2009 18:09 ]
Teema pealkiri: 

katsun meeles pidada ja vaadata aga jh eks me nää kuhu see nali meid viib
:lol:

Autor:  Aigo [ 27.06.2009 19:38 ]
Teema pealkiri: 

jaa näet ega seade ka ei aita kui mootor ei ole korralikult tehtud/hooldatud, sest minul praegu fiat on rihmal hammas puudu ja ongi ühest kolvist ilma ning plokk rikutud ja keps kõver ja muud hädad veel.

Autor:  Fronius [ 27.06.2009 23:50 ]
Teema pealkiri: 

Aigo kirjutas:
jaa näet ega seade ka ei aita kui mootor ei ole korralikult tehtud/hooldatud, sest minul praegu fiat on rihmal hammas puudu ja ongi ühest kolvist ilma ning plokk rikutud ja keps kõver ja muud hädad veel.

eks ta nii kippub olema jh

Autor:  Fronius [ 28.06.2009 0:41 ]
Teema pealkiri: 

sais siis karaasis käidud ja oma eilne lollus üle vaadatud :-D tegin veits sisselaske torustikkuringi ja karteri tuulutus sai ka parema lahenduse
see voolik mis katki oli asendasin uue ja paremaga ning tuulutuse probleemi lahendasin pimeda ja kokku murtud voolikuga(see oli viga)kui auto käima panin et siis proovida kuidas oleks sõita nii et kuskilt õhku ja õli ei lekiks kuid see mul jälle ei õnnestunud kuna turbo väljalaskest tuli sinist suitsu mis mattis mind hetkega salongis :( ega pikkalt ei mõelnud kohe käiksisse ja minekut esimene käik tühjaks ja käis kapotiall laks ning tõmme kadunud tegin siis kapotti lahti ja mida ma nägin lõdvik lahti ja klapikambri kaane korgivahelt õli lennanud nagu sellest vähe olnud avastasin et turbost oli ka õli lekkinud
peale kiiret kõnet selguski et ma vana loll tegin JÄLLE kaks viga nimelt karteri tuulutusetoru ei oleks tohtinud kokku murda ja turbo õli tagasivool oli kehva kui need vead kõrvaldasin kohe pulti ja tuld :evil: minek oli hea lausa ehmatas korraks kuid siiski asjas mingi kala kui eile sõites tuli puust ja minek 2-st tuhandest ja kukkus 4-ja juures siis täna hakkas tõmbama 2,5 siis kukkus korraks kui pöörded jõutsid 3,5-ni läks elu lahti ja tõmbas kuni piirajani võibolla mõjutab seda jõu langust see et mul ei ole veel sumpat ega lamdat külles aga jh homme võtan need 2-ks puudu olevat vidinat ka etteeks paistab mis siis saab 8)

Autor:  prr [ 28.06.2009 1:02 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
sais siis karaasis käidud ja oma eilne lollus üle vaadatud tegin veits sisselaske torustikkuringi ja karteri tuulutus sai ka parema lahenduse
see voolik mis katki oli asendasin uue ja paremaga ning tuulutuse probleemi lahendasin pimeda ja kokku murtud voolikuga(see oli viga)kui auto käima panin et siis proovida kuidas oleks sõita nii et kuskilt õhku ja õli ei lekiks kuid see mul jälle ei õnnestunud kuna turbo väljalaskest tuli sinist suitsu mis mattis mind hetkega salongis ega pikkalt ei mõelnud kohe käiksisse ja minekut esimene käik tühjaks ja käis kapotiall laks ning tõmme kadunud tegin siis kapotti lahti ja mida ma nägin lõdvik lahti ja klapikambri kaane korgivahelt õli lennanud nagu sellest vähe olnud avastasin et turbost oli ka õli lekkinud
peale kiiret kõnet selguski et ma vana loll tegin JÄLLE kaks viga nimelt karteri tuulutusetoru ei oleks tohtinud kokku murda ja turbo õli tagasivool oli kehva kui need vead kõrvaldasin kohe pulti ja tuld minek oli hea lausa ehmatas korraks kuid siiski asjas mingi kala kui eile sõites tuli puust ja minek 2-st tuhandest ja kukkus 4-ja juures siis täna hakkas tõmbama 2,5 siis kukkus korraks kui pöörded jõutsid 3,5-ni läks elu lahti ja tõmbas kuni piirajani võibolla mõjutab seda jõu langust see et mul ei ole veel sumpat ega lamdat külles aga jh homme võtan need 2-ks puudu olevat vidinat ka etteeks paistab mis siis saab


Õudne on sellist morset lugeda. Kas tõesti ei saaks teisiti ?

PS Ei koti põhjendus, et "ära-loe-kui-ei-meeldi". Elementaaarne viisakus võiks siiski olla ja mõnigi punkt või koma oleks ka sital ajal kõrbes lill.

Tänks.

Autor:  Mihkel [ 28.06.2009 1:15 ]
Teema pealkiri: 

Tore, et inimesed sisustavad oma vaba aega autode ehitamisega aga IMO on see foorum rohkem kvaliteetsema ehitusstiiliga sihtgrupile mõeldud.
Võiks asju teha viisakalt ja kaalutletult, mitte pohhuipeenekslendabnormaalselttyramidaginussibjälleõliloikallmootorkottis.

Antud hetkel järeldub tekstist, et sa kuulutad maailmale uhkelt kui loll sa igal sammul olid ja tegid pidevalt kõik valesti nign väga ei taha õppida ka oma vigadest. :)

Soovitaks oma jutt veidi läbi mõelda ja tehnilisemal teel kirjtuada, mitte StreetRace.org stiilis luuletada.

Isiklikult tõusevad ihukarvad püsti sellist ehituskvaliteeti lugedes, kuna olen juba piisavalt sellise kvaliteediga kokku puutunud inimestega, kes paluvad, et nede auto normaalselt sõitma pandaks. :(
Tahad head lõpptulemust, siis uuri maad ja tee asju korralikult, et ka teistel oleks sellest midagi õppida.

Autor:  Fronius [ 28.06.2009 11:26 ]
Teema pealkiri: 

prr kirjutas:
Tsiteeri:
sais siis karaasis käidud ja oma eilne lollus üle vaadatud tegin veits sisselaske torustikkuringi ja karteri tuulutus sai ka parema lahenduse
see voolik mis katki oli asendasin uue ja paremaga ning tuulutuse probleemi lahendasin pimeda ja kokku murtud voolikuga(see oli viga)kui auto käima panin et siis proovida kuidas oleks sõita nii et kuskilt õhku ja õli ei lekiks kuid see mul jälle ei õnnestunud kuna turbo väljalaskest tuli sinist suitsu mis mattis mind hetkega salongis ega pikkalt ei mõelnud kohe käiksisse ja minekut esimene käik tühjaks ja käis kapotiall laks ning tõmme kadunud tegin siis kapotti lahti ja mida ma nägin lõdvik lahti ja klapikambri kaane korgivahelt õli lennanud nagu sellest vähe olnud avastasin et turbost oli ka õli lekkinud
peale kiiret kõnet selguski et ma vana loll tegin JÄLLE kaks viga nimelt karteri tuulutusetoru ei oleks tohtinud kokku murda ja turbo õli tagasivool oli kehva kui need vead kõrvaldasin kohe pulti ja tuld minek oli hea lausa ehmatas korraks kuid siiski asjas mingi kala kui eile sõites tuli puust ja minek 2-st tuhandest ja kukkus 4-ja juures siis täna hakkas tõmbama 2,5 siis kukkus korraks kui pöörded jõutsid 3,5-ni läks elu lahti ja tõmbas kuni piirajani võibolla mõjutab seda jõu langust see et mul ei ole veel sumpat ega lamdat külles aga jh homme võtan need 2-ks puudu olevat vidinat ka etteeks paistab mis siis saab


Õudne on sellist morset lugeda. Kas tõesti ei saaks teisiti ?

PS Ei koti põhjendus, et "ära-loe-kui-ei-meeldi". Elementaaarne viisakus võiks siiski olla ja mõnigi punkt või koma oleks ka sital ajal kõrbes lill.

Tänks.


tean aga eile läks kiireks

Autor:  _siim_ [ 28.06.2009 12:48 ]
Teema pealkiri: 

mul oleks sulle 324cc/3bar pihustid pakkuda,muidugi mida sa ise üldse kasutad?

Autor:  Fronius [ 28.06.2009 14:43 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd on siis käes aeg mill oleks vaja progetavat aju. :? Orginaal ei tule sellega enam hästi toime.4.5 juures klõbin mootoris,ehk on kellegil mõni ajuke üle??? :roll:

Autor:  Fronius [ 04.07.2009 16:55 ]
Teema pealkiri: 

Sai siis pikalt mõeldud ja arutatud mõnda asja,nimelt otsustasin,et ehitan endale teise ja vastupidavama mootori kõrvale :)
Aga see mootor mis peal on saab endale uue aju ja pihustid.Ajuks on MS ja pihustid on saabi punadsed.Muidu lihtsalt ei pea vastu ja vahepeal jalamees on vist ka paha olla. :(
Hetkel,siis pordin teise mootori plokikaant :evil: .Varsti panen tehtud tööst pildid ka ülese.Ja kui kellegil on portimise kohta teadmisi,siis kirjutage julgelt ja jagage näpunäiteid :)

Autor:  ziim [ 04.07.2009 17:11 ]
Teema pealkiri: 

tv.motors24.ee->passati tuunimise alt leiab ka video portimisest, lollimaks ikka ei jää peale vaatamist.

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/