TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 525eT - Mart154
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5594
1. leht 7-st

Autor:  mart154 [ 23.04.2009 13:57 ]
Teema pealkiri:  BMW 525eT - Mart154

Lühikokkuvõte selle talve tööst.

Värskelt tehtud M20B27 mootorikombo
'885' kaas
ETA alumine ots
Megasquirt
Innovate
Stock kolle U-turniga
Holset WH1C. wastegate deleted
Audi 34mm wastegate
3inch exhaust
2.5inch intake
3inch FMIC
Audi 320cc injectors
Walbro 255lph
JOM -30mm vedrud


Pilt

Pilt

Pilt

Aitäh Mihklile video eest :)
http://www.youtube.com/watch?v=qrqSkAu3owA

Autor:  Georgi [ 23.04.2009 13:59 ]
Teema pealkiri: 

Ja seda bemmi nägin eile ja kuulsin ka :-D Väga sünge pill igatahes, soovin edu ehitamisel.

Autor:  Mihkel [ 23.04.2009 15:37 ]
Teema pealkiri: 

Mis sünge, kohvi, võimsam võiks olla :-D

Ei tegelt isegi enamvähem välja kukkunud, ma ei ole lihtsalt sellise vedrustusega harjunud.
Mäealuse tänav ja ultrapehme vedrustus ei ole just kõige parem kombinatsioon arvestades seda kuumaastikut.

Aga Mart ürita ikka põhiasjad ära teha täna, saab jälle paugutada.
Vendile andur külge ja siis proovime äkki Vectra LM kiviga VR-i ka.

Jõuad vedrud ka veel ära vahetada, ma pean ühte Impreza-t veidi näppima.

Autor:  mart154 [ 23.04.2009 16:05 ]
Teema pealkiri: 

Vent on juba taga :)
Käimas pole ainult näinud... Andur, muide, oli 95/90c

Vedrustuse ja pumbaga üritan tegeleda.

Muide, sain ühe vihje, kus soovitatakse M50 andurit proovida, pidi vähem errorialdis olema...


Täna hommikust muide on auto streetlegal ja ma sõitsin sellega tööle :D


Edit: võimsuse kohapealt... mis nad ütlesidki, alla 2.0bar on vastutuul...
No mul on 0.6bar... see on ju vastuorkaan :)

Küll ta läheb võimsamaks ka millaski....
Praegu on ju olukord kus kraanid keeratakse kinni just siis, kui lõbu hakkab

Autor:  george16v [ 23.04.2009 17:46 ]
Teema pealkiri: 

Krt talv läbi ehitamist , oleks siis vähemalt kapoti alus korda teinud :-D

Noh suure mootori peal on ka 0.6 bariga juba vahet tunda :)

Autor:  jeff01 [ 23.04.2009 21:32 ]
Teema pealkiri: 

Väga tore auto. Kiired e28-d on alati meeldinud :)
Stiilne kere / piisavalt töömahtu / Progetav / turbo = Täpselt minu maitsele.
Kas jagaja jääbki peale?

Autor:  mart154 [ 24.04.2009 9:41 ]
Teema pealkiri: 

Mitte ei saa aru, mis suurest töömahust te siin räägite!?!

Talv läbi ehitamist tähendas mudu seda, et ma jaanuari lõpus tõstsin mootori maha ja tõmbasin pulkadeks.

veebruar-märts-aprill pole just pikk aeg :)

Autor:  tann15 [ 24.04.2009 13:43 ]
Teema pealkiri: 

Ja palju raha selle combo alla paigutand juba oled,kui küsida tohib?

Autor:  mart154 [ 24.04.2009 14:14 ]
Teema pealkiri: 

miljon krooni!

edit: et keegi ei solvuks, siis ma ei viitsi seda summat lugeda....
Asja korralikult tehes on kulud üsna suured...

Mõned näited... Erinevaid voolikuklambreid olen ostnud kokku 1025eek eest. Ja 1 varastasin Mihklilt :D
Silikoonlõdvikuid läks ka ligi 1000 eest. jne.

Autor:  hents99 [ 24.04.2009 15:09 ]
Teema pealkiri: 

Pisividinad maksavad päris suure summa, mida aga tavaliselt keegi kokku lööma ei hakka.
Käid poes, ostad peotäie vidinaid, maksad suhtkoht väikse summa, mõnisada krooni.
Aga tavaliselt on neid poeskäike rohkem kui 10, mis pärast meelest lähevad jne.

Autor:  uzzac [ 24.04.2009 15:56 ]
Teema pealkiri: 

kui raha jääb veel üle et autoga sõita ka siis polegi oluline palju kulu oli..niikuinii on summa idiootlikult suur :)

Autor:  Moss [ 24.04.2009 19:37 ]
Teema pealkiri: 

uzzac kirjutas:
kui raha jääb veel üle et autoga sõita ka siis polegi oluline palju kulu oli..niikuinii on summa idiootlikult suur :)


Jah, enda vaimse tervise huvides ei tasugi summa summaarumit kokku lüüa. Muidugi mul on selline nipp et iga uue tüki hinda kõrvutan hinnanguliselt kokku juba kulutatud rahaga ja iga korraga läheb järjest lihtsamaks millegi soetamine... :p

Autor:  mart154 [ 26.04.2009 22:23 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai siis suur kiire mööda.

Istun korra maha ja mõtlen asjade üle järele :)
Viimase ~kuu aja jooksul on seoses selle autoga räme tamp peal olnud.

Täna sai siis auto tundmatus kohas vette visatud...
Käisin Tabasalu kardirajal BMW testipäeval sõitmas.

Kui see mootorit ära ei tapnud, siis on kõva küll saanud :)




Nüüd siis kokkuvõte, mis eelnevalt tehtud sai...

Noh, peale sõitmasaamist selgus kohe, et pump ei kannata kriitikat ja Mihkel kartis vedela vedrustuse tõttu oma elu pärast :D

Vedrud olid juba sügisel ostetud, nüüd aga selgus siis, et esimesed püstakud piisavalt roostes, et neid mitte kasutada.

Siis läks juba kiireks. Tuli hankida rahalise seisu kiuste uued ja need alla kruvida. 'Uutel' püstakutel polnud rattalaagreid, tuli neid ümber tõstma hakata. Selgus et 46mm padruni leidmisega on reede õhtul Tallinnas raskusi :)

Sisustasin siis reedese õhtu ja öö tagavedrustuse ja istme tuunimise kallal. Orikas iste oli nii kõrge, et kiivriga sisse ei mahtunud. Aretasin madalama. Sai piisavalt porno, et varsti uuesti üle vaadata. :D

Laupäeval said lõpuks esimesed püstakud ja madaldusvedrud alla. Jäikus paranes küll :)
Suutsin laupäeval linnapeal asju ajades oma 10 korda sumpsi vastu maad panna...

Jätkus saaga bensupumbaga, vahetasin ära, kütusest enam puudu ei jäänud...

Siis tekkis mõte et prooviks trigger erroreid ravida. Vahetasin VR sensori poolused ära. Selgus, et asi läks ullemaks. Vahetasin tagasi, ikka hullusti. Lisaks veel resetid.

Laupäeva öö lõppeski teadmisega, et kõik on pees ja sõita ei saa.
Täna hommikul mõtlesin, et lähen proovin veelkorra. Läbi ime saingi resettidest lahti ja trigger errorid läksid ka nii väikseks, nagu neid vist selle õnnetu 60-2 rattaga saab :)

Pool tundi enne starti tegin paar logi, et segu üle kontrollida, oli üsna 'safe'.

Kähku statist 25 liitrit kütet ja igaks juhuks vett kankuga kaasa ning rajale.


Nüüd ootame palgapäeva ära, klaarime võlad, ning siis vaatame, mis saab edasi.
Tahaks ikkagi varsti boostinumbri algusesse 1 saada. :evil:

Selle jaoks on pihustid vaja vahetada ning siduriga midagi ette võtta.


Muidugi tuleb lastehaigused ravida.

Nendeks on siis kõik see jama seoses trigger erroritega.

Lisaks tuleb jahutusega tegelda. Paisupaagi asukoht sakib sajaga.

Muidugi tuleks hakata ka õlijahutusega tegelema. Õlifiltri vahetükk on olemas, peab ainult natuke alukeevitusega vaeva nägema ja korraliku radika ostma.

Autor:  Raceboy [ 26.04.2009 22:39 ]
Teema pealkiri: 

Mis selle BMW 60-2 rattal viga on? IMO üks parimaid stock rattaid.... 60-2 ise on üldse üks lollikindlamaid pööretelugemise lahendusi..

Autor:  mart154 [ 26.04.2009 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Eestis minuteada ei ole veel ühtegi Megaquirti pandud seda ilusti lugema.

Selles see häda ongi :)
Trigger errorid.

1. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/