Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 14:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 14:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
vaheta diff tagasi aga pane LSD unit sisse ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 15:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Sinna tuleb leida ikkagi kõige suurema kestaga (210mm) differ ja kruvisid peale keerata :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 15:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
kui juba siis korraga hästi :lol:
sul sis praegu keskmise korpusega diff nagu aru saan

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 16:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Ülekanne jäta siiski kõrgemaks, kuid pidamist leia amortide-rehvide näol.
Enda shark leidis pidamise 225 pehme seguga ning aitas ka reguleeritav amordipadi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Esiteks ma ei saa aru, kuidas tagasillas midagi regatav amordipadi mõjutada saaks. Seal on ju trailing arm, mitte McPherson.


Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.


Kolmandaks on need e28 koopad üllatavalt kitsad :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2009 19:19 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Nojah, ca 3.46 on ikka väga aeglane differ.

Mul isegi vabalthingavaga 3.2 mootoriga käisid sama ülekandega 4-käiguni rattad all ringi. Rehvideks 245mm.
Siiani kuldne kesktee 3.27, vabalthingava nõrga mootoriga. Turboga võiks kindlasti olla, kas 3.07 või kiirem. Ma tõin numbrid lihtsalt MB ülekannete järgi, aga mõte jääb samaks.

(mul on V8 mersul 2.24 peaülekanne turbo tarvis)

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita :-D

Usun, et kui "suure" difri alla lõpuks saan, siis usun, et 3.1 võiks jah, umbes hea ülekanne olla.

Arvesta, et mul on siiski hilja spooliv mikromootor millel vabalthingavana erilist väänet just pole :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 0:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Te ju teate, et peaülekanne üksi ei loe - käikude ülekanded, ratta ümbermõõt ja jõuvahemiku rpmid on sama tähtsad. Mul 4.1:1 differ ja 0.8:1 käiguga jookseb 250 välja, mida on suht piisavalt. 3.69:1'ga saaks ehk ökonoomsust juurde, aga pole eriti turboclubi teema.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 0:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
mart154 kirjutas:
No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita :-D
)


Kohe siis nii hull asi ve? :-D

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
mart154 kirjutas:
Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.

225 peaks pidama küll alates 100kmh <300hj, kui teekate on hea.

Sama rehviga peaks ju sama kiirendusega kannatama sõita, olenemata ülekannetest, aga palju harjutamist on kui pidamist peab varbaga hoidma. Peale selle kui ntx 3. juba peab, siis kiirendust tollega ju parem ja kui käiguvahetused piisavalt kiired, siis kiirendus ikkagi paraneb aeglasema ülekandega - eeldades ka et lastakse pikemalt kui pidamise saabumise kiirus. Korralik rehv alla, ja mured murtud. See 225 on rohkem 150hj masinatele rääkimata 195'st mis peaks enna spoolima hakkamist juba teisega tühja taguma juba korralike mikromootoritega.

Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
tann15 kirjutas:
mart154 kirjutas:
No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita :-D
)


Kohe siis nii hull asi ve? :-D

sierraga jah võibolla asi niihull pole :lol:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Astrona kirjutas:
Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita :)


Eks peab erinevaid rehve proovima...

Aga selle 2. käiguga oli nii, et maanteel võiks ka sellega mõnusa trahvi saada :)


Üldiselt pidamine pidamiseks, mulle ei meeldi meeeeletult pikad käigud. Oota spoolimist nagu jõule :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2009 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Mis teile sierrad pidevalt ette jäävad aru ma ei saa,arvate et kiireid sierrasid ei olegi :lol:
jätaks selle Ot ehk.

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2009 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Nii, uus sidur all, ja tundub et peab hästi :)
Loodab, et kast kah vähem lekib nüüd...

Natuke peab harjuma nüüd umbes 2 korda raskema pedaaliga, aga saab hakkama.

Hea sõber tõi 1.2bar wastegate vedru ka prooviks :)
Nüüd tuleks kusagilt leida FPR, et pihustid otsa ei saaks...

Ja siis mingi seade tekitada...

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2009 10:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
225 pehme segu, ehk siis slikk. Ma küll ei usu, et sul selline mõõt pidamist ei tekita.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11