TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5389
7. leht 8-st

Autor:  -JoE- [ 19.11.2009 21:39 ]
Teema pealkiri: 

Aeg siis seal maal et selleks aastaks on selle auto sõidud sõitetud.
Tegin lõpuks siis pildid ka nii ühest kui teisest otsast.
Piltide kavliteet pole ikka hea kuna kasutasin võõrast kaamerat ja ei saanud seadeid paika aga parem ikka kui telefoniga :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Miq [ 20.11.2009 0:25 ]
Teema pealkiri: 

Istub päris kenasti. Milline on su enda hinnang installile?

Autor:  -JoE- [ 20.11.2009 11:07 ]
Teema pealkiri: 

Esimese korrakohta päris hea.Aga uuesti ei viitsiks küll seda teha :-D

Autor:  hents99 [ 20.11.2009 11:38 ]
Teema pealkiri: 

See V8 tundub kobakam E36 vahel, kui V12.
V12 on vist 60-kraadise nurga all ka.
E36 compact V12 mootoriga oli sellesmõttes mõttetu, et sõiduomadused olid üsna nigelad, pidamise osas just.
Sul vist ka päris suured pidamise probleemid? Eriti kohalt võttes?

Autor:  -JoE- [ 20.11.2009 12:24 ]
Teema pealkiri: 

Lsd päästaks mind sellest.

Autor:  Mihkel [ 20.11.2009 12:33 ]
Teema pealkiri: 

-JoE- kirjutas:
Lsd päästaks mind sellest.

Vaevalt!
Ei aita väga palju ka see kaherattavaedu, kui ikka tühja lööb.
Kaalujaotus on see mis asja päästab.
Mina näiteks avastasin, et mu E30 pidamine on tunduvalt etem, kui pagassi sai visatud ~30kg kaaluv woofrikast.
Foori tagant sai tunduvalt paremini minema.

Autor:  Mardo [ 20.11.2009 13:45 ]
Teema pealkiri: 

kui Sina pidid 30kg pagassi viskama sis palju V8 e30 taha peaks viskama? :lol:

suht hästi teostatud mootori install on, küll aga võiks juhtmetega midagi
ette võtta, samas kui plaan proge aju ja uus juhtmestik sis arusaadav.

Autor:  hents99 [ 20.11.2009 13:46 ]
Teema pealkiri: 

Just, pöördemoment on lahe, aga seda on maast madalast päris palju. Vaata, et tagasilla puksid korralikud ja lõtkudeta on. Pigem plastist vms.

E36 compact`il olid tagasilla kinnitused MEGA KEHVAD, istusid kuidagi distantsiga(erinevalt E30`st), kas sedaanil on see paremini lahendatud, ei tea öelda kahjuks.

Autor:  KillFrenzy [ 20.11.2009 15:13 ]
Teema pealkiri: 

Compact'i tagasild peaks suht sarnane e30'ga olema, ülejäänud e36 keremudelid on teistsuguse lahendusega. E30 gurud teavad ilmeslt paremini.

See V8 on ju ainult 10kg raskem kui M50 R6.

Autor:  ivar [ 20.11.2009 15:14 ]
Teema pealkiri: 

Ei saa teie probleemist aru.
Olenevalt teeoludest ja gaasiga/siduriga ümberkäimisest võib põhimõtselt igale autole pidamiseprobleeme tekitada.

Suure vabalthingava mootoriga peaks just hea olema, et kogu pöördevahemikus on gaasipedaali tunnetus ühtlane ja tagarattaid saab hästi pidamise piiril hoida. (Mitte nagu mõnel turbokal, et alguses on jõudu liiga vähe ja siis pärast liiga palju :))

Autor:  Mardo [ 20.11.2009 15:44 ]
Teema pealkiri: 

ivaril õigus :)
jah, mootor võib raskem olla aga kõik oleneb sellest
kus see raskus kerepeal asub.

Autor:  -JoE- [ 20.11.2009 17:21 ]
Teema pealkiri: 

V8 mootoriga on mootori raskus tagapool sest v8 on lühem kui r6.
Proovisin korra seenädal kuiva asfaldipeal startida ka kohalt võttes vähe kaapis aga mitte midagi hullu.

Autor:  eclipse [ 20.11.2009 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Ega see neljane v8 teab mis terav pole. Alustada võiks kaante voolavuse parandamisest ning seejärel abistav hingamine paigaldada.

Autor:  AndresZ [ 20.11.2009 19:53 ]
Teema pealkiri: 

Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt :) Samas tal vist kanned ka porditud :roll:

Autor:  qpi [ 21.11.2009 13:49 ]
Teema pealkiri: 

AndresZ kirjutas:
Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt :) Samas tal vist kanned ka porditud :roll:


Tal kompressor ka aga liikus juba tõesti vabalthingavalt ka päris hästi.

7. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/