Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.03.2009 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Tere hakkasin siis mõninädal tagasi sellist asja ehitama.Pole elus varem ühtegi mootorit vahetanud ega ühtegi kompresorit/turbot autole pannud ja seda kõike teen kooli kõrvalt.
Autoks on BMW 323 1996 millele ees reguleeritavad konid koos lühikste jäikade H&R vedrudega taga orginaal vedru ja koni amort muu peaks orginaal olema.Kuna praegune mootor on ikka ilge võrr siis panen 4 liitirise bmw m60b40 mootori.
Mootori võtsin 1993 aasta 540 pealt.
On olemas ka kompressor Eaton M90 koos IC ja mõne sinna juurde kuuluva toruga.Kompressor siis ennem sellise mootori küljes olnud aint 5-se peal.Sama komplekt oli ka müügis siin foorumis.

Auto siis

Pilt


V8

Pilt


Vana mootor


Pilt

Kompressor

Pilt

Kuna doonor oli automaat siis oleks huvitatud manuaal kastist sinna v8 otsa mis peaks olema orginaal 6 käiguline.
Ja nüüd oleks ka pakkuda automaat kast.
Kui 6 käigulist kasti ei leia siis kasutan 5 käigulist mida arvatavasti lihtsam leida.
Tööjärk on paegu mootori kinnituste juures mis põhimõtteliselt valmis vaja teha veel mõned mõõtmised kuid selleks oleks ka käigukasti vaja.Arvatavasti ennem kasti leidmist asi edasi ei lähe.
Seis siis selline.
Pilt
Pilt


Kui keegi teab kust oleks võimalik saada(osta) 6 kasti siis oleksin igati huvitatud.


Viimati muutis -JoE-, 05.12.2009 23:52, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 17:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Täna sain siis kasutatud siduri komplekti koos kahemassilise hoorattaga.
Mis eesmärk selle kahemassilisel hoorattal on?
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 18:25 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kahemassiline hooratas ühtlustab jõuülekannet. 2-massilisel hoorattal on sees torsioonvedrud, mis tavahooratta puhul on sidurikettal.
2-massilist hooratast soovitaks vältida, tavaline on turvalisem ja odavam.
Sellise combo puhul muidugi võiks teha juba uue hooratta + korraliku siduri.

Nagu mersudel tehakse:
Pilt
Pilt

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
See ei ole enam hooratas vaid hammasvöö kronstein :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 19:56 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
kas plaanis originaal ajuga asi tööle panna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 20:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Ei jaga seda aju värki väga täpselt aga kuhugimaani saab vist orginaaliga sõita.Kompressorini jõuan ma avan alles suve lõpus või sügisel.Suvel peaks kõvasti tööd tegema sellejaoks, praegu käin koolis ning rahaga suht kitsas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 20:25 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ega see mootorivahetus odav lõbu pole kahlemata, aga edu ja pikka meelt!

Eks esmalt tuleb üle käia kõik sillaosa, siis jõuülekanne, vedrustus, alles siis saab hakata mõtlema mootori edasiarendamise peale.

Kui ma 1.8 - 3.2 vastu vahetasin mõned aastad tagasi, siis sai ka mõeldud, et projekti hind = peaaaegu uue mootori hinnaga, aga läks oma 30-40k juba kulujuppide peale.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Silla osad on korras.Diffriga sõidan senikaua kui laiali läheb.Autol siis reguleeritavad konid koos lühemate ja jäigemate vedrudega taga on orginaalid ja koni amort.Auto on päris jäik ja esialgu juhitavust paremkas ei ole vaja teha.Piduritega ka nuriseda ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ah see ongi see bmw millest mulle täna töö juurest räägiti. :)
Edu igastahes.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Käisin korra garaasis ja vaatasin neid orginaal väljalaske kollektoreid vb peab neid ka ümber tegema aga minuarust on need orginaalid kuidagi kahtlased sest kohe peale ploki kaant mingi 2cm pärast tuleb 90 kraadi pööre kui ma teeks selle koha nt ümber kas saavutakisn sellega midagi. Kollektor siis ise selline.Ma mõtlesin seda vaskpoolset.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2009 22:52 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
5 käigulisi kaste ikka leidub, samas mõned küsivad krõbedat. Hea otsimise korral leiab ikka paari kilo eest kah neid. Ise just ostsin ühe viiese kasti 2k eest, aga mootorit pole veel :lol:
Ma millegipärast arvan et see 5 kast ei kesta eriti kaua, kuna isegi stock 4.0 all läheb kergelt kui mingi "proff" roolis :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
pane 5k alla esialgu. kast läheb katki siis kui pidamine tekib. seda ei ole aga niisama lihtne tekitada.

kollektorid - jah ümber võib teha küll aga palju sul seal ruumi üldse on ümber tegemiseks?

projekti idee on hea aga kompressorit ilma progetava ajuga pole mõtet sinna panema hakata. lihtsam oleks mootor 4,6 või 4,8 vastu juba vahetada.

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 15:09 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kui tekib pidamine, siis lendab tagasild 1. asjana alt ära.

Käisin eile 316 compact`i vaatamas, millel oli siis V12 vahele sätitud. Manuaalkast, omanik rääkis, et esimesed 3 käiku ei saand nagu arugi, kas on vedu taga või mitte. Lööb kella pahupidi ja ei mingit pidamist.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2009 12:47 
Eemal

Liitunud: 24.11.2006 19:37
Postitusi: 219
Et siis selle bloweri kiti kohta tahtsin niipalju öelda, et sellele mootorile jääb ta väikeseks. M90 tootlikus aitab sellel mootoril jõuda kiiremini umbes 3500 pöördeni, pärast seda hakkab ta pigem piirama mootori enda õhuvajadusi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2009 17:27 
Eemal

Liitunud: 25.09.2006 12:43
Postitusi: 62
endal on 3,8 v6 ja sama kompressor m90 ja toimib. uus 5% rullik on ka. nüüd siis 12psi asemel 15 psi-d laaderõhku. see muidugi ei näita seda kuidas ta bmw peal toimetab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11