Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 4:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui aega saan võin seda juhtmestiku ja skeemi uurida.
Vaja Sallu auto tarbeks enivei üks 4.4 V8 ATM juhtmestik juppideks lõigata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 14:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
-JoE- kirjutas:
Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.


karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 16:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Raimo kirjutas:
-JoE- kirjutas:
Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.


karter koosneb kahest osast, lihtsam on seda ümber teha.


Mis mõttes kahest osast?Sellel mootoril on alumiiniumist suurkarter ja terasest luuk. Sees on veel "baffel banel". Õlipump on ka eesotsas, kus tavaliselt käib roolilatt...

Kuivkarter oleks hea lahendus, see aga on keeruline ja üsna palju pappi nõudev...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
no ongi kahest osast, suurkarter ja siis kaan õlipumba poltide kontrollimiseks :D
seal luugi sees mingi bafflit küll ei ole
Pilt

kui küsimus on mõnes sentimeetris, siis õlipumba taga peaks piisavalt ruumi olema, et need ümber teha.

Pilt

ja ära siis unusta õlipumba polte kontrollimast, muidu pole seda puhurit enam kuhugi panna.

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Täna siis võtsin karteri alt ära.Õlipumba poldid olid kinni kuna mootoris on hiljuti käidud.Leidsin ka punast silikoni.Silikon siis pumba peal pool ühe peene toru ümber.Oleks pidanud paintis ära märkima aga proovime esialgu ilma.
Pilt

Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????

Pilt

Karteri põhja tuleb natuke ümber keevitada aga mitte midagi hullu.



Pilt

Tegin siis sellele pildile paintis täpid peale et arusaadav oleks.Vasak poolse punase täpijuurest algab lagus (pildipeal tõus kuna karter on tagurpidi)siis tuleks see lagus ära kaotada ja sama moodi edasi teha nagu vaskul pool vasakut punast täppi kuni parempoolse täpini.Seda teen sellepärast et mootorit on vaja 4,5 cm allapoole saada muidu ei mahu kapott kinni.
Eelolevas videos oleval autol jäeti mootor ülesse.
http://www.youtube.com/watch?v=gvsKZvHym60
Ma tahaks ikka kapotti peale saada.


Alpina tegi B8 karteri ka umbes taoliseks:
The new sump is very shallow over most of it´s length, but has a very deep part at the front.

Ma arvan et ma teen midagi taolist lõpuks.Nüüd oleks hea teada veel kas seal kasutati latti või karpi juhtimisel.

Selle teksti kirjutamise käigus ja lugedses seda Alpina ingliskeelset lauset tuli mul mõte, et teha see laugeks kuni õlipumbani aga eks vaatab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2009 14:40 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Karteri põhja tihend oli ka mingist happast rohelisest materjalist.Kas see on normaalne????

bmw originaal tihendid on sellest materjalist

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2009 17:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Tere
Hetkel kui karteri põhi ja mootori käpad on keevitamisel siis mõtlesin et telliks ette õõtshoobadele powerflex puksid.On kahte varjanti tavaline puks ehk siis auk on puksi keskel ja on ka eksentrikuga puks.Mida ma selle eksentrikuga saavutaks.
See siis eksentrikuga
Pilt
Siit ma selle sain
http://www.powerflex.co.uk/products/E36 ... 203/1.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2009 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
saad rattad tiba laiemaks säädida ja "lääpa". parem pidamine kurvis.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2009 20:38 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
M3 kasutab eksentrikuga pukse


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2009 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Arvatavasti ostan siis need eksentrikuga kuna kurvis oleks pidavust vaja küll.
Vahepeal saatis keevitaja tööjärgust ka pilte.

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 9:22 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
BMW klubist Cardo lasi ka kunagi oma karterikaast keevitada, ta pani ka kohe külge aga pärast hakkas tihendi vahelt lekkima kuna oli keevitusega kõveraks tõmband. Soovitan sul kriitilise pilguga üle vaadata sirguse, muidu pärast peab tegema topelt tööd ja töötava auto pealt karterikaast maha võtma :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 9:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Selleks, et puruks/kõveraks ei rebiks, tuleks karterit soojendada ca 300 kraadini.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
junsu kirjutas:
saad rattad tiba laiemaks säädida ja "lääpa". parem pidamine kurvis.


Ei, sul pole mingiskis osas õigus.

M30 õõtsa deeksentrik suurendab ratta pikkikallet.
Amordi deeksentrik tugilaager suurendab ratta ristkallet.
Laiemaks ei tee asja kumbki, pige rööbe väheneb.
Pikkikalde suurendamine on väga abiks, kui koormus ninale suureneb. Selle projekti puhul "must have".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Suur tänu erik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 18:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
sry jah :-D millegipärast tekkis selle jutu peale kohe ühe teise automargi õõtsa pilt silmaette :oops:

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11