Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Kala on jah see mees kes mul selle kasti remontis.
Tegin täna hommikul telefoniga mingi video.Kui kunagi päris kaamera saan siis teen uue ja normaalsema.
Kiirendus siis 2 käiguga sest esimesega käib suht tühja.
http://www.youtube.com/watch?v=lCSWCwCq4Rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
nagu 10k rpm :lol: aga head hääled :evil:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 18:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Aga oskab keegi nõu anda kuidas saaks tahomeetri õigeid numbreid näitama



http://www.youtube.com/watch?v=iG6zVaRuHos


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
1.8 E30le M50 mootorit peale pannes tuleb 6 silindrilise spidoplokk panna. Seal ilsmelt tuleb kah V8 spido tahhokast midagi ehitada....

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 20:35 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
v12 soovitati 6 silindrilise spidoplokki aga panna lugema ainult ühte mootori poolt.Võibolla annaks sellel sama teha 4 silindrilise spido plokiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 20:39 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Veuks kirjutas:
v12 soovitati 6 silindrilise spidoplokki aga panna lugema ainult ühte mootori poolt.Võibolla annaks sellel sama teha 4 silindrilise spido plokiga.
V12 kahe ajuga aga v8 vist ühega sel juhul vist ei toimi see asi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
V8 jah ühe ajuga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2009 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Varsti siis plaanis hakata kompressorit paigaldama.Mida peaks kõigepealt tegema.Kas surve astet madaldama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2009 15:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Palju sul originaalis surveaste?
MA ise arvan, et seda pole vaja teha.
Ise sai sõidetud 1 bar rõhuga ja surveaste oli 9,8. Asi toimis ilusti :roll:
Pigem esimene asi oleks progeaju. Räägi mihkliga. Tema pani juba sellise mootori ju MS-iga käima.

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2009 21:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Minu mootoril surveaste 10,1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2009 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Ehh, pane peale. Eks pärast paistab kas oli vaja surveastet alandada või mitte.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2009 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kuidas preagu auto liigub ?
See sinu kompressor ju ainult madalat otsa aitab ,seda peaks preagugi piisavalt sul olema kerge auto kohta või ei ?

Mul on tsentrifugaalkompressoriga nii,et linnas näiteks teise käiguga vajutan gaasi põhja ala 40 pealt siis, seal 70 juures hakkab ratast ringi vedama kuni sajani ca :lol:

Või ehita vähemalt nii,et vajadusel saaks kompressorit vahetada ja midagi jäädavalt ringi poleks tehtud.. samas sul see asi kitina..

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.11.2009 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Praegu liigub enam vähem peab diagnosti korra tegema mootor ei tööta koguaeg päris korralikult.
Ise mõtlesin ka et proovin selle kompressoriga ära ja kui ei toimi siis tuleb lihtsalt suurem kompressor panna


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2009 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2009 18:54
Postitusi: 54
Asukoht: VILJANDI
Aga mul oleks selline küsimus et kui surveaste on liiga kõrge siis mis on selle tagajärg?Kas motor käib laiali.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.11.2009 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hakkab detoneerima boosti all.
Tuleb süüdet hilisemaks tõmmata aga see suurendab ka EGT-d ja üks hetk lihtsalt tekib piir,
kust ei saa midagi paremaks muuta enne kui surveastet ei langeta, et asi mõistlikult töötaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11