TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5389
1. leht 8-st

Autor:  -JoE- [ 24.03.2009 23:43 ]
Teema pealkiri:  Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-

Tere hakkasin siis mõninädal tagasi sellist asja ehitama.Pole elus varem ühtegi mootorit vahetanud ega ühtegi kompresorit/turbot autole pannud ja seda kõike teen kooli kõrvalt.
Autoks on BMW 323 1996 millele ees reguleeritavad konid koos lühikste jäikade H&R vedrudega taga orginaal vedru ja koni amort muu peaks orginaal olema.Kuna praegune mootor on ikka ilge võrr siis panen 4 liitirise bmw m60b40 mootori.
Mootori võtsin 1993 aasta 540 pealt.
On olemas ka kompressor Eaton M90 koos IC ja mõne sinna juurde kuuluva toruga.Kompressor siis ennem sellise mootori küljes olnud aint 5-se peal.Sama komplekt oli ka müügis siin foorumis.

Auto siis

Pilt


V8

Pilt


Vana mootor


Pilt

Kompressor

Pilt

Kuna doonor oli automaat siis oleks huvitatud manuaal kastist sinna v8 otsa mis peaks olema orginaal 6 käiguline.
Ja nüüd oleks ka pakkuda automaat kast.
Kui 6 käigulist kasti ei leia siis kasutan 5 käigulist mida arvatavasti lihtsam leida.
Tööjärk on paegu mootori kinnituste juures mis põhimõtteliselt valmis vaja teha veel mõned mõõtmised kuid selleks oleks ka käigukasti vaja.Arvatavasti ennem kasti leidmist asi edasi ei lähe.
Seis siis selline.
Pilt
Pilt


Kui keegi teab kust oleks võimalik saada(osta) 6 kasti siis oleksin igati huvitatud.

Autor:  -JoE- [ 26.03.2009 17:52 ]
Teema pealkiri: 

Täna sain siis kasutatud siduri komplekti koos kahemassilise hoorattaga.
Mis eesmärk selle kahemassilisel hoorattal on?
Pilt

Autor:  hents99 [ 26.03.2009 18:25 ]
Teema pealkiri: 

Kahemassiline hooratas ühtlustab jõuülekannet. 2-massilisel hoorattal on sees torsioonvedrud, mis tavahooratta puhul on sidurikettal.
2-massilist hooratast soovitaks vältida, tavaline on turvalisem ja odavam.
Sellise combo puhul muidugi võiks teha juba uue hooratta + korraliku siduri.

Nagu mersudel tehakse:
Pilt
Pilt

Autor:  Moss [ 26.03.2009 19:09 ]
Teema pealkiri: 

See ei ole enam hooratas vaid hammasvöö kronstein :lol:

Autor:  colin [ 26.03.2009 19:56 ]
Teema pealkiri: 

kas plaanis originaal ajuga asi tööle panna?

Autor:  -JoE- [ 26.03.2009 20:09 ]
Teema pealkiri: 

Ei jaga seda aju värki väga täpselt aga kuhugimaani saab vist orginaaliga sõita.Kompressorini jõuan ma avan alles suve lõpus või sügisel.Suvel peaks kõvasti tööd tegema sellejaoks, praegu käin koolis ning rahaga suht kitsas.

Autor:  hents99 [ 26.03.2009 20:25 ]
Teema pealkiri: 

Ega see mootorivahetus odav lõbu pole kahlemata, aga edu ja pikka meelt!

Eks esmalt tuleb üle käia kõik sillaosa, siis jõuülekanne, vedrustus, alles siis saab hakata mõtlema mootori edasiarendamise peale.

Kui ma 1.8 - 3.2 vastu vahetasin mõned aastad tagasi, siis sai ka mõeldud, et projekti hind = peaaaegu uue mootori hinnaga, aga läks oma 30-40k juba kulujuppide peale.

Autor:  -JoE- [ 26.03.2009 21:14 ]
Teema pealkiri: 

Silla osad on korras.Diffriga sõidan senikaua kui laiali läheb.Autol siis reguleeritavad konid koos lühemate ja jäigemate vedrudega taga on orginaalid ja koni amort.Auto on päris jäik ja esialgu juhitavust paremkas ei ole vaja teha.Piduritega ka nuriseda ei saa.

Autor:  Maik [ 26.03.2009 21:31 ]
Teema pealkiri: 

Ah see ongi see bmw millest mulle täna töö juurest räägiti. :)
Edu igastahes.

Autor:  -JoE- [ 26.03.2009 23:46 ]
Teema pealkiri: 

Käisin korra garaasis ja vaatasin neid orginaal väljalaske kollektoreid vb peab neid ka ümber tegema aga minuarust on need orginaalid kuidagi kahtlased sest kohe peale ploki kaant mingi 2cm pärast tuleb 90 kraadi pööre kui ma teeks selle koha nt ümber kas saavutakisn sellega midagi. Kollektor siis ise selline.Ma mõtlesin seda vaskpoolset.

Pilt

Autor:  redline [ 27.03.2009 22:52 ]
Teema pealkiri: 

5 käigulisi kaste ikka leidub, samas mõned küsivad krõbedat. Hea otsimise korral leiab ikka paari kilo eest kah neid. Ise just ostsin ühe viiese kasti 2k eest, aga mootorit pole veel :lol:
Ma millegipärast arvan et see 5 kast ei kesta eriti kaua, kuna isegi stock 4.0 all läheb kergelt kui mingi "proff" roolis :)

Autor:  Raimo [ 28.03.2009 23:15 ]
Teema pealkiri: 

pane 5k alla esialgu. kast läheb katki siis kui pidamine tekib. seda ei ole aga niisama lihtne tekitada.

kollektorid - jah ümber võib teha küll aga palju sul seal ruumi üldse on ümber tegemiseks?

projekti idee on hea aga kompressorit ilma progetava ajuga pole mõtet sinna panema hakata. lihtsam oleks mootor 4,6 või 4,8 vastu juba vahetada.

Autor:  hents99 [ 29.03.2009 15:09 ]
Teema pealkiri: 

Kui tekib pidamine, siis lendab tagasild 1. asjana alt ära.

Käisin eile 316 compact`i vaatamas, millel oli siis V12 vahele sätitud. Manuaalkast, omanik rääkis, et esimesed 3 käiku ei saand nagu arugi, kas on vedu taga või mitte. Lööb kella pahupidi ja ei mingit pidamist.

Autor:  sallu [ 30.03.2009 12:47 ]
Teema pealkiri: 

Et siis selle bloweri kiti kohta tahtsin niipalju öelda, et sellele mootorile jääb ta väikeseks. M90 tootlikus aitab sellel mootoril jõuda kiiremini umbes 3500 pöördeni, pärast seda hakkab ta pigem piirama mootori enda õhuvajadusi.

Autor:  mihkelm [ 30.03.2009 17:27 ]
Teema pealkiri: 

endal on 3,8 v6 ja sama kompressor m90 ja toimib. uus 5% rullik on ka. nüüd siis 12psi asemel 15 psi-d laaderõhku. see muidugi ei näita seda kuidas ta bmw peal toimetab.

1. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/