Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 21:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.12.2004 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Üks 250 autost mis üldse tehti SMS = "Schmidt Motorsport" poolt. SMS oli firma, mis koosnes inimestest kes vedasid kunagi Audi B grupi autode võidusõitu. Nende poolt olid tehtud muu hulgas ka 700-800 hobujõulised B grupi Audi Sport Quattrod.

Revo toodeti kahes variandis - 303 hp ja 375 hp. Minul on see nn. lahjem variant. Auto on praktiliselt originaaliks jäänud. Ära on visatud kat-id ja paigaldatud on koonus filter.

Mõned ametlikud numbrid (seda küll originaalist mõne võrra suurema turbo rõhuga):
Speedest Nightrace 2004: 1/4 mile = 13,4 sek (About 325hp on wheels).
Speedest 2004: 1/8 mile = 8,4 sek

Factory spec:
303 PS (223 kw) - 6700/Min
390 Nm - 2200/Min
0-100 Km/h - 5,8 sek.
0-160 Km/h - 14,6 sek.
Vmax - 263 Km/h

More detailed data: http://www.einszweidrei.de/audi/smss4revo1992-1.htm

1/4 mile video (Audi S4 Revo vs. Mitsubishi GT3000 VR-4): http://www.contimer.ee/doc/S4.wmv

1/8 mile videos:
http://www.dc-ice.ee/pics/Speedest2004/ ... scooby.AVI
http://www.dc-ice.ee/pics/Speedest2004/ ... _kiire.AVI


Välimus: Custom made grill + Xenon head lamps.

Mootor: Engine:
Basis 5 cylinder 20V Turbo
SMS manifold (Later used on RS2 as well)
SMS modified KKK K24/26 Turbocharger
SMS ECU
Turbocharge 1,5-1,6 bar (1,3 by SMS)
OMP conical air filter
Katalysators removed
6 gear gearbox

Veermik: Koni adjustable suspension
235/45 ZR17 Fondmetal

Interjöör: Black leather sport seats, orig. sport steering wheel, el. windows, mirrors, climatronic and carbon interior slats.

Audio/Multimeedia: 8 orig. loudspeakers + Blaupunkt Acapulco + Nokia handsfree

Pilte leiab siit: http://www.carrating.ee/car.php?2974

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2005 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Sai siis selline kvaliteetvidin soetatud:

Pilt

Pärit: http://www.dc-ice.ee

"By-Pass/Plumb-back Valve
For the serious enthusiast NOT wanting to be noticed, the Plumb back BOV allows all pressure to be vented back into the intake system. 1" inlet/outlet to suit most OEM applications (VW/AUDI/SEAT). Made of durable quality polished aluminium.

Additional information:
Serviceable, comes with 3 different tension springs for regulating valve sensitivity."

Mõned erinevused võrreldes originaaliga:

1) BOSCH-i poolt toodetud (sh ka populaarne Audi TT) klapp laseb õhku läbi (ka korras klapp). See juhtub tavaliselt sel ajamomendil, kui süsteemi rõhk saab võrdseks välisrõhuga.

2) Kuna kaasas on kolm erinevat vedru siis saab katsetada missugune see just paras on. Originaal klapp ja TT klapp avanevad liiga vara ja on liiga kaua lahti, kuna seal on suhteliselt nõrk vedru (TT klapp ju 1,8 mootorile tehtud ju).

3) See klapp on eluaegne. Plastik klappi pead korra või kaks aastas vahetama, kui kasutad autot sihtotstarbeliselt. Minu autol on see nüüd kahe aasta jooksul viies klapp ja loodan, et enam vahetada ei ole vaja... :)

4) Lisaks on ka see klapp lihtsalt lahtivõetav ja puhastatav.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2005 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Nii, selle teema võib vast lõpetatuks lugeda. Praegu auto Arupos, kogu SMS tehnika võetakse maha ja asendatakse originaal S4 tehnikaga.

Lisaks võtan maha igasugu muud lisavigurid mis ma olin sinna peaaegu 3 aasta jooksul juurde kruvinud (lisanäidikud, uued 17 tolli Bolero veljed, metallist by-pass klapp jne).

Auto saab müüdud tavalise, kuid väga korraliku S4-na. Noh, ok, 210kw chip tuleb vast peale...

Uus auto on väjavaadatud ja nüüdseks ka käsiraha makstud. Kui kõik läheb plaanipäraselt siis jaanuaris saan vast auto kätte, senikaua liiklen Ford Focusega...

See mis ostan on tunduvalt rahulikum isend kui S4 Revo aga kuna mul bemmi projektikas nagunii olemas siis ei ole mul kahte kiiret autot vaja kah.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11