TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
5. leht 24-st

Autor:  george16v [ 01.04.2009 9:11 ]
Teema pealkiri: 

Kumerused lükatakse ikka surve all põhimõtteliselt sirgeks. Paksust peaksid mõõtma ikka sirge osa pealt. Üldiselt kui lehtede paksused ära mõõta ja kokku liita saadki tootja poolt etteantud min paksuse.

Autor:  Dc85 [ 10.04.2009 12:10 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Jah kõik õige. Paksus täitsa paigas.
Nyydseks mootor peal ja esimene käivituski tehtud vabalthingavana veel.
Torud asjad said head. Ainuke leke oli autogauge õlirõhu anduri keerme vahelt.

Pilt

Pilt

Tööd veel jätkub.

Autor:  cthen [ 10.04.2009 12:30 ]
Teema pealkiri: 

Väga korralik tundub. ;) Millaks siis turboga käivitust ootata on?

Autor:  Dc85 [ 10.04.2009 20:06 ]
Teema pealkiri: 

Eks ikka siis kui sumpsi/cooleri torud veetud saab.


Pilt
Nii paistab päris viisakas, aga kahjuks Tig´iga keevitamise võimalust pole ja peale keevitamist see pilt enam nii puhas ei olnud..

Autor:  Dc85 [ 23.04.2009 21:52 ]
Teema pealkiri: 

Sõidab 0,3 bariga, edasi jäävad vist pihustid lahjaks. Järgmine samm on siis wb ja pihustid. Mõni aeg nyyd autost jälle eemal.
http://www.youtube.com/watch?v=dFh2R0RN7Zk

Autor:  TURBOLOVER [ 23.04.2009 22:29 ]
Teema pealkiri: 

kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks! :roll:

Autor:  Dc85 [ 23.04.2009 22:38 ]
Teema pealkiri: 

TURBOLOVER kirjutas:
kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks! :roll:


see ongi gt mootor ja pihustid. (256cc)

Autor:  Raceboy [ 23.04.2009 22:39 ]
Teema pealkiri: 

TURBOLOVER kirjutas:
kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks! :roll:


Eem, sellele masinale on vaja umbes kolm korda suuremaid pihusteid kui GT-l (kui sa Primera GT-d mõtled).

Autor:  TURBOLOVER [ 23.04.2009 22:41 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks! :roll:


Eem, sellele masinale on vaja umbes kolm korda suuremaid pihusteid kui GT-l (kui sa Primera GT-d mõtled).

jep,mõtlen kyll

Autor:  ott5 [ 23.04.2009 22:43 ]
Teema pealkiri: 

päris ilusti jookseb pöördesse, millega mootorit juhid.

Autor:  Dc85 [ 23.04.2009 22:46 ]
Teema pealkiri: 

ott5 kirjutas:
päris ilusti jookseb pöördesse, millega mootorit juhid.


Hetkel stock aju.
Plaan vems.. aga kuupäeva kyll ei luba millal :-D

Autor:  Motary1 [ 23.04.2009 22:55 ]
Teema pealkiri: 

Päris kärme too, kas kolvirõngad lihvisid ise mõõtu?

Autor:  TURBOLOVER [ 23.04.2009 22:55 ]
Teema pealkiri: 

Dc85 kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks! :roll:


see ongi gt mootor ja pihustid. (256cc)

ajajajajaaa! A tavalise slx-i kere peal ve! :oops:

Autor:  Astrona [ 24.04.2009 10:35 ]
Teema pealkiri: 

Dc85 kirjutas:
Sõidab 0,3 bariga, edasi jäävad vist pihustid lahjaks. Järgmine samm on siis wb ja pihustid. Mõni aeg nyyd autost jälle eemal.
http://www.youtube.com/watch?v=dFh2R0RN7Zk

Auto oli pukkide peal? :lol:

Autor:  Dc85 [ 24.04.2009 17:39 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Dc85 kirjutas:
Sõidab 0,3 bariga, edasi jäävad vist pihustid lahjaks. Järgmine samm on siis wb ja pihustid. Mõni aeg nyyd autost jälle eemal.
http://www.youtube.com/watch?v=dFh2R0RN7Zk

Auto oli pukkide peal? :lol:


mis mõttes nyyd? :P
suurtel pööretel on praegugi kerge nõks.. kütet saab vähe :-D

äkki moblavideo petab..

5. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/