TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
24. leht 24-st

Autor:  Dc85 [ 14.12.2017 2:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Tere.
Et TC välja ei sureks, siis väike uuendus...

Pea aasta on möödas viimasest postitusest. Juhtunud on omajagu asju. Autot ehitan põhiliselt miili jaoks ja varakevadel hakkasin koheselt uuendusi tegema. Esmalt läksid vahetusse klapivedrud ja nukkvõllidki sai uuesti kraaditud, kuid hiljem testimise käigus avastasin, et nukkvõllide õlitus ei toimi korralikult. Paari nädala pärast sai mootor pukki pandud ja pilt oli järgmine: õlipumba korpus mõrades ja lisaks auguga nagu oleks kett kuidagi kahekorra jäänud ja pumba katki surunud. Kuigi jupid sai kiirelt tellitud ja muid uuendusi oli ka plaanis, siis lihtsalt ajaliselt ei jõudnud enam stage1 OMC´le.

Stage2 2017 OMC
Juulis oli juba mootor koos, kuid pukis alles. Sisselaske kollektorile sai külge aretatud topelt pihustipesad ja nyydseks kasutusel 8xDekad. Turbo sai väikse uuenduse uue kuumatiiiviku ja kuumakoja näol.
Üheks suuremaks aretuseks oli veel juba varem USAst tellitud 6speed HLSD kast. (USAst ka romu saadetud ja kõik väiksemad asjad polnud päris terved) Kuna neid swape tehtud korduvalt esiveolistele, siis minul nii lihtsalt ei läinud. Fwd sr20 bellhousingute tootmine 6 speed kastile oli lõpetatud ja korpust lihtsalt saada enam polnud pidin minema keevitamise teed. Kõik sai ilus kena, lihtsalt keevitus tõmbas ikka rämedalt kõveraks. Kast laiali ja korpus freesimisse. Freesimisega kaotasin veits sügavust sidurile ja pidin lihtsalt kasutama lisa 2mm lehte mootori ja kasti vahel. Poolteljed tuli kõik custom komplekteerida, kuna netis tehtud swappide järgi polnud mul enam midagi teha.
Nagu ikka siis viimane kokkupanek käis ööl vastu miili :) Auto sai käima, seadet polnud nagunii ja esimene sidurdamine ning survelaager lendas käpa küljest lahti. Mina enam seda kasti maha võtta ei viitsinud ja nägemist stage2.

Küll aga panin mõned nädalad hiljem auto sõitma ja sai proovitud 1.2bar´ga. Pööret omajagu, vedrud tugevad, siis ikkagi nukale ja nookurile tahab haiget teha. Uued nuka asjad tellitud ja tuleb asja natukene pehmemaks teha. Aasta lõpus või uue alguses oleks tore dynosse jõuda, et siis vähemalt järgmiseks aastaks enamvähem valmis olla?! (ptui ptui ptui) :-D :burn

https://www.youtube.com/watch?v=giB_bG1-10s

Ja veits sumpsisoundi väljast
https://www.youtube.com/watch?v=lo8LCXIdrVw

Autor:  bacteria [ 17.12.2017 0:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Põnev lugeda arengut aastast 2009a :-D . Liigub hästi ja hääl on mõnus. Keps kotti ja ,et ikka kiirus kasvaks. Edu!

Autor:  raira [ 12.08.2018 0:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Õnnesoovid!!!aastaid sulle pöialt hoid ja lõpuks tuli,lambokiller!!!
Hoidsid palju tagasi,et kasti säästa?
A klassi rekord miilil....

Autor:  Dc85 [ 13.08.2018 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Tänud! Tagasi ei hoidnud, 6speed swap tehtud ja tundub, et esialgu kast toimib :)
Miilil piinas iat mis läheb 80+ kraadi, eks järgmiseks aastaks leiab rohtu ja kindlasti ei tahaks turbot vahetada vaid ikka selle gt35ga sõita kiiremini:)

OMC 2018 293km/h ja a klassis esikoht. Voit tuli suure töö tulemusena 48 tundi enne vōistlust oli mootor garaazi all laiali, kuna nukkvõllid tahavad ikka kuluda. Õnneks vist viga sai leitud,eks kontrollimisel selgub ja kirjutan hiljem pikemalt.

Autor:  jeff01 [ 13.08.2018 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Sõidad bensiiniga? Etanoolile olek see 80c väga moos :)

Autor:  Dc85 [ 14.08.2018 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

jeff01 kirjutas:
Sõidad bensiiniga? Etanoolile olek see 80c väga moos :)


Seekord oli e85, ei usu et 80+c vs 45c näiteks mingit jõu vahet pole?

Autor:  jeff01 [ 15.08.2018 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Ma pole enda autol etanooliga märganud vähemalt 100c IATni jõu kadu kuid tundsin seda kui IAT oli sõidu lõpuks 140
Minu auto ei käi hästi kui IAT on alla 40c
Aga asi on veidi personaalne sest IAT on vaid osaline "poolik" näitaja ja eri pihustite ja kolde/kaane disaini tõttu on ka võimalik et näiteks sinu ja minu autol on sama IATga erinev Charge temp ja tegelikult on see ainus mis loeb. Ilmselt siis mul alla 40C IATga langeb charge temp üsna alla ja etanool ei taha külmas eriti aurustuda. Veidi loeb ka mis etanooli kasutad, saadaval on uus mürk kus on 10% Metat kaa sees :-D

Autor:  RFL [ 16.08.2018 10:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Teretulemast samale pulgale 293 alla 2L !
Kas käib töö 300 klubi nimel?

Autor:  Dc85 [ 16.08.2018 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

RFL kirjutas:
Teretulemast samale pulgale 293 alla 2L !
Kas käib töö 300 klubi nimel?



Tänud, tahaks ikka sinna saada jah :)
Ei teagi täpselt mille taha see jäi, aga 5-6 käik eriti kiirus ei kasvand. Nyyd lahates natukene mootorit nägin et sr20 klapi peal olev regul.seib oli minekut pannud ja yks silinder töötas ilmselt nõrgemalt. Lisaks sellele vooluga probleeme ja vibratsioon raputas peavoolu lylitit, mis hakkas tõrkuma. Lyliti vahetamisega sain nyyd ka 0,7v pumpadele voolu juurde. Hetkel proovin ka teist genekat, et veenduda asjades.
Laup tahaks oma lõbuks 400m proovida :)

Autor:  Dc85 [ 14.03.2020 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Tere.
Polegi kaua postitanud, seega:

https://www.youtube.com/watch?v=foVaPIodDuc

24. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/