TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
23. leht 24-st

Autor:  Dc85 [ 15.01.2017 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Terv.
Bosch 2200cc pihustitega kogemusi kellelgi konkreetselt bensiiiniga?
Või oskab keegi soovitada High Z pihusteid 2000cc lähedale, mis kindlasti toimiksid ja hinna poolest ka mõistlik oleks.

Autor:  SleepersGarage [ 15.01.2017 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Peaasi, et sa ei ostkas kollase o-rõngaga pihustit.

Autor:  MrE [ 15.01.2017 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

SleepersGarage kirjutas:
Peaasi, et sa ei ostkas kollase o-rõngaga pihustit.


Mis see kollane O rõngas tähendab ?
CNG jaoks ?

Autor:  SleepersGarage [ 16.01.2017 15:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

CNG jah.

Autor:  Dc85 [ 16.01.2017 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

http://www.finjector.com/verkkokauppa/client/index/188

Eks CNG on nad kõik need nö 2200cc.
Finjectori lehe peal kolme erinevat:
114.24 €
113.73 €

107.00 €

Kaks ülemist kindlasti samad, lihtsalt pikkuse vahe. Või on kolmas ka sama asi, kuigi seal see kollane rõngas, kahel kallimal muidugi pikendused peal. Kallimatel kirjelduses ka kirjas et sama toorik mis ID2000 pihustid või on see kollase rõngaga 107Euri ka ikkagi sama asi sama koodiga?

Autor:  SleepersGarage [ 17.01.2017 0:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Sul on plaan ilmselt sõita etanooliga?

Autor:  Dc85 [ 17.01.2017 7:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

SleepersGarage kirjutas:
Sul on plaan ilmselt sõita etanooliga?


Mhh, kahjuks ei, hetkel üritaks sõita bensiiniga edasi.

Autor:  MrE [ 17.01.2017 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

SleepersGarage kirjutas:
Sul on plaan ilmselt sõita etanooliga?


Et siis etanooliga need pihustid sobiks, mis muidu CNG jaoks ?

Autor:  SleepersGarage [ 18.01.2017 0:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Minul on need kokkujooksnud jah.
https://www.youtube.com/watch?v=j2NqHF8cgZY&t=204s
1.30 pealt
Miks sa nii suuri tahad panna siis kui ei ole plaan etanooliga sõita?

Autor:  Dc85 [ 18.01.2017 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

SleepersGarage kirjutas:
Minul on need kokkujooksnud jah.
https://www.youtube.com/watch?v=j2NqHF8cgZY&t=204s
1.30 pealt
Miks sa nii suuri tahad panna siis kui ei ole plaan etanooliga sõita?


Millised konkreetselt kokku jooksnud ja bensiiniga? Pilti pihustist, tootekoodi? Mul olid siin viimane miil 1700cc boschid, no need täis saastad, tundlikud temperatuurile ja ei hoidnud segu paigas isegi cruisides mitte. Need olid bensiiniga 83% @4bar baasrõhuga lahti ja dekad 1000cc @4bar 143%. Nii öelda need ID2000 boschid peaks bensuga olemagi 2000cc mitte 2200 ja arvan et seekord võtan väikse varuga, r4 joob kõvasti.

Autor:  SleepersGarage [ 18.01.2017 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Kasutusel oli:
http://www.finjector.com/verkkokauppa/e ... 50777-188/

Autor:  jeff01 [ 20.01.2017 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Dc85 kirjutas:
SleepersGarage kirjutas:
Minul on need kokkujooksnud jah.
https://www.youtube.com/watch?v=j2NqHF8cgZY&t=204s
1.30 pealt
Miks sa nii suuri tahad panna siis kui ei ole plaan etanooliga sõita?


Millised konkreetselt kokku jooksnud ja bensiiniga? Pilti pihustist, tootekoodi? Mul olid siin viimane miil 1700cc boschid, no need täis saastad, tundlikud temperatuurile ja ei hoidnud segu paigas isegi cruisides mitte. Need olid bensiiniga 83% @4bar baasrõhuga lahti ja dekad 1000cc @4bar 143%. Nii öelda need ID2000 boschid peaks bensuga olemagi 2000cc mitte 2200 ja arvan et seekord võtan väikse varuga, r4 joob kõvasti.



bensuga R4 peal 1700cc pihusti 83% lahti = 840+hp Mida ilmselt polnud.... ehk et eksib pihusti cc
Dekade 143% tekitab vaid selle küsimuse, et kus sa seda tead? Teoreetiliselt jookseb ju mootor kotti kui 40% kütti puudu on. Selliseid numbreid saab näha vaid siis kui tabel on 40% üle pihustite võimete aga segu on enamvähem õige et veel koos seisab ja saab logidest sellist numbrit näha kuid reaalselt 100% avatud pihustiga.
Mida ma öelda tahan on see, et minumeelest ei räägita neil üle 1000cc pihustitel tihti enam ei bensiini ega etnooli CC vaid mõneljuhul ilmselt CNG? või mõnu muu mõõtmisviis sest olen üsnamitemetel autodel 1700 ja 1900cc pihustid 80+ prossuni saanud etanooliga kuid see oleks absurd sest 6 silindrilisel peaks see 1000+hp tähendama kuid asi on sellest kaugel. Pumpade tootlikkuses olen loomulikult veendunud ja seda on lihtne teostada. Ainus mis seega eksida saab on pihustil näidatud läbilaske hulk.

Kui minul oleks nii võimas R4 mõtleksin ilmsetl topeltpihustite peale :) saad ilusa sileda tühikäigu segu väikestega või arendaks asja edasi ja teeks kaks eraldi küttesüsteemi eraldi kütustega, ajju 2 seadet ja nupust lülitad ümber :) Ei peaks koguaeg miskit pumbajaama toitma ja seda surinat kuulama.

Autor:  wa666ou [ 20.01.2017 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Soomes ja Rootsis kasutavad kiired Volvod (nt 700hp) ASNU pihusteid:
https://www.facebook.com/ASNU-Performan ... 764928425/
1500cc nt: http://store.severnvalleymotorsport.co. ... -r35-gt-r/

Need 2200cc ei taha bensuga hästi töötada ja raske seadistada. E85 ja madalam kütuserõhk, siis peaks ok olema.

Autor:  Dc85 [ 20.01.2017 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Üle 100% läheb siis pihusti ilmselt lahti koguaeg. 143% oli max mingi hetk(134-137 enamus ajast max boosti alas) ja seda dynos, segu täiesti normaalne ning käis lõpuni, mingit rikka segu tossu tagant ei tulnud ja ei tule ka. Ehk pumbad lihtsalt hoidsid segu? Ilmselt ta üritab vb midagi ära mõõta palju puudu võiks jääda, aga seda eksimusega? Pole uurinud seda teemat ja seega ei tea ka.
Samas Interneti duty cycle kalkulaatorid näitavad ka 7000 - 8000rpmi juures ~130%duty, logis 20-21ms pulse width selle koha peal.
Jõudu tõesti nii palju pole nagu ennist mainiti - alla 700 mootorist.
1700cc CNG´ga mõõdetud ikka jah ja selle numbriga ka need müügis. Testitud 1450cc @3,4 bari 95% youtubes e85´ga.


ASNU pihustid kindlasti head, üsna kallid muidugi. Ise olen mõelnud ka 2 rida Dekasid peale panna. Puudub kogemus, kas sillatuna ka töötaksid vemsiga või mõjub ajule kuidagi? Teisiti pannes siis lajatab kindla % kütet peale määratud kohast ja seda sujuvalt juhtida ei saaks.

Autor:  jeff01 [ 21.01.2017 15:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Vihjasin sellele, et kui dünos tõmbad näiteks 300KPa rida pidi ja segu on õige kuid logis on duty numbrid üle 100% siis sul 300Kpa rida VE tabelis liiga suurte numbritega sest pihusti ise saab vaid 100% lahti olla ja kui segu on sellega õige pole mõtet tabelis niisuuri väärtusi hoida et logis 143 vms protsenti näha :)


Seda kas pumbad piisavalt toodavad on lihtne vaadata. Oletame et baasrõhk 3 ja boost 2 bari. Keerad boostcontrolleri korraks 5 bari peale (3+2) ja lased tagasivoolust kanistrisse joosta minut aega. Saad koguse teada.....ala 4 liitrit minutis jagad nelja pihusti peale ja saad teada et max mis pumbad ette lükkavad 3barise baasrõhu ja 2 barise boosti korral on 1000cc per pihusti. Kuna Pumba tootlikkusega segu hoida on ülimalt riskantne ja vale siis võiks seal vast 25% varu olla ehk kanistrisse võiks 5L minutis joosta et pumpade tootlikkuses kindel olla.
1000CC reaalsel kütust (Mitte CNG CC) per pihusti teeb R6ljast bensiiga ca 1000Hp ja R4ljast siis 660Hp etanooliga vaid R6st 700 ja R4st 440hp aga seda sa ilmselt tead ja saad arvutada.

23. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/