TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
22. leht 24-st

Autor:  erxx [ 03.11.2015 1:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Kunagi ammu uurisin neliku kohta, oli idee talveks midagi huvitavat teha aga see neliku süsteem on ikka väga nõrgukene, talvel jäärajal oleks ehk isegi okei aga betoonil kiirendamiseks ei sobi.

Autor:  Dc85 [ 04.12.2015 15:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Põhjus leitud, miks dynos paukuma hakkas. Mingil põhjusel oli baas kütuserõhk 4.5bari peale kerkinud. Sai see 4 bari peale tagasi keeratud ja mõni tõmme tehtud õues ja lambda näitas boosti all 0.72 segu lõpuni. Ilmselt nii mõnigi hobune jäi selle taha kinni...

Asi millega veel maad jagan on vems ja cam sync. Kasutan vända otsas 36-1 triggerit ja nissani cas´i sees(nukkvõlliotsas) on 24+1 ketas(seda ketast kasutasin alguses kunagi rpmi lugemiseks, kui veel väntvõlli triggerit polnud).
Tõstsin selle cas´i anduri pinni secondary trigger auku ja uue triggeri otsa panin selle asemele(Primary Trigger). Olen vemsist laksinud peale igast variante, muutnud seadeid ja firmware, aga tööle ei lähe. Korraks küll paugub ja see on ka kõik... mis on kahe silma vahele jäänud?

Autor:  Dc85 [ 12.06.2016 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Selle aasta esimesel OMC2016 täielik feil. Üks õhtu ennem dynos jooksid ette numbrid 423kw rattast ja rullidel lõppes ka järjekordne kast. Öösel sai see ära vahetatud ja hommikul sõit haapsalu poole. Rajal olles, aga 4 ja 5 käik täiesti kinni ja pudistas. Läheb kindlasti mõni teine kast, mis jääb kestma. Pudistamise põhjuseks tundub olevat ka pihustid, mis on täiesti otsas, samas dynos toimis, kasutusel Siemens Dekad 1000cc@4bar.

Tsau!

Manused:
image.jpg
image.jpg [ 76.3 KB | Vaadatud 17779 korda ]

Autor:  telerex [ 13.06.2016 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

kui jõudu on ja kaste läheb siis kas ei oleks aeg mõelda primera p12 6käigulise kasti peale?
välismaal küll ja veel tehtud sellist asja
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... Swap-Guide

Autor:  Dc85 [ 13.06.2016 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Olen mõelnud ja olen kursis P12 kastiga, seega järgmiseks teen kasti ära!

Autor:  Dc85 [ 22.08.2016 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

OMC 2 2016 täielik feil samuti, lennuväljal ei hoia segu ja uputab üle, tundub mingi elektrikala olevat.
Kuna eelmised pihustid siemens dekad jäid lahjaks 4bar kütuserõhu juures(1000cc) läksid peale bosch 1700cc, reaalselt need väiksemad ja jooksutan samuti 4bari peal.
Kuna maadlen alati kastiga enne võistlusi, siis seadistamisele jääb aega väheks seoses tööga jne. 6spd kast ei jõudnud USAst Eikki käest ka kohale ja seega tuleb lapata neid romula kaste.

Lisaks kõigele jäi auto silma kodulinna ümbruses suure "lärmi" pärast, rahulikult sõites, siis pandi autole peale "maakonna keeld". Elame näeme :help

Pilt

Autor:  juss [ 22.08.2016 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Kergesti eemaldatav db killer toru otsa.
Või siis klapina toimiv toru sisse.
Või siis nagu usas kombeks.

Autor:  Kukekristjan [ 26.08.2016 15:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Tsiteeri:
Lisaks kõigele jäi auto silma kodulinna ümbruses suure "lärmi" pärast, rahulikult sõites, siis pandi autole peale "maakonna keeld". Elame näeme :help


Ma ei oska muud diagnoosi panna, et ju siis on kadedad :lol:

Autor:  wa666ou [ 26.08.2016 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Mis kiirust üldse selle autoga püüad?
Järgmine aasta võiks A klass ikkagi juba 300+ sõita :)

Autor:  Dc85 [ 26.08.2016 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

wa666ou kirjutas:
Mis kiirust üldse selle autoga püüad?
Järgmine aasta võiks A klass ikkagi juba 300+ sõita :)



See oli juba see aasta plaanis sõita :-D aga võta näpust, testimiseks vähe aega ja lennukal alati mingid tagasilöögid. Kahjuks enam ühtegi sõitu ei tule ka.
Otseselt kiirust ei püüa, aga ei kujuta ette palju ~400+ratta kw sõita võimaldab üldse. Turbo üldiselt põhjas ja kui vaja paneb suurema :evil:

Autor:  Mihkel [ 26.08.2016 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

A klassi tehnikaga 2011a. 293km/h sõidetud ka ju, seda küll toonases B-Klassis. 1.8 Turbo CA18DET on praeguses mõistes A klass ikka?

Autor:  Dc85 [ 26.08.2016 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Mihkel kirjutas:
A klassi tehnikaga 2011a. 293km/h sõidetud ka ju, seda küll toonases B-Klassis. 1.8 Turbo CA18DET on praeguses mõistes A klass ikka?


Täitsa õige! Siiani parim tulemus? 289 siis teisel kohal või? :)

Autor:  ott5 [ 29.08.2016 8:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

mis motoga soome saab oli, 305kmh

Autor:  RFL [ 29.08.2016 8:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Soomlased on jah sõitnud 2.0t kiiremini, kuid see minu 293 peaks olema eestlaste alla 2L rekord.

Autor:  Dc85 [ 29.08.2016 10:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Aki Virtanen Saab 9-5 2.4T (170+hj) 299 305 305km/h - kiiruga leidsin selle ainult.

22. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/