TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
3. leht 24-st

Autor:  Mihkel [ 12.03.2009 0:41 ]
Teema pealkiri: 

Enamustel pihustitel on endal ka teatud rõhul avanev kalpp sees, et avaneb stiilis üle 3bar õlirõhu korral.

Autor:  Mardo [ 12.03.2009 0:42 ]
Teema pealkiri: 

näidatud pildil näha ka et kuulike on ees (paremalt teine)
ja siin pildil näha kogu sisu:
Pilt

Autor:  Dc85 [ 12.03.2009 0:48 ]
Teema pealkiri: 

Minu meelest nissani saaled jooksevadki kotti suurtel pööretel :-D
Mujal maailmas mõned võtavad neid oilsquirtereid üldse ära.

Kindlasti need pole halvad asjad, aga kuna mul neid originaalis pole ja ei mäleta ka kas mingi valmidus üldse on nende jaoks seal plokis, siis uuesti lahti kakkuma ma ei hakka.

Autor:  Motary1 [ 12.03.2009 20:56 ]
Teema pealkiri: 

SR20DETi omad on samasugused, saaled jooksevad kotti kui vänt kõver või midagi on. Palju sul turbomootoril pöördeid ikka vaja on? :-D

Autor:  jeff01 [ 12.03.2009 21:04 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea Nissanitest küll midagi aga kõrvalt näinuna tundub mulle se vända teema sellisena, et tuuakse sadu tuhandeid sõitnud auto millel vänt mitu sajandikku ellipsisse kulunud ja siin lükatakse kohe boost lakke ja pooleldi surnud mootor hakkabki kolisema. Jaapani pindkarastatud väntvõlli üle lihvides ei tea aga keegi kas on ka miskit tugevusest alles või mitte. Võin väga suures osas mööda panna aga mulle on selline arusaam tekkiunud. Tore projekt muidu.

Autor:  telerex [ 13.03.2009 0:12 ]
Teema pealkiri: 

tere. mul on enal olemas ca18de mootor millele installisin ca18det õlipihustid. lisan ka pildid.

http://static1.album.ee/files/749/10/la ... 5_g0gE.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 5_QYz7.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 7_nag0.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_KALn.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 3_vTf7.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_fnW9.jpg
http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 1_Eu7s.jpg
ja lõpptulemus

http://static1.album.ee/files/754/44/la ... 9_nVDa.jpg

veel on vaja freesida aluspind siledaks siis võib töö 100%completed lugeda. edu ka projektiga sulle. endal on käsil ca18det mootoriga/eesmärk mootorist 250hp) esiveoline nissan bluebird T72 (89)grand prix .[/img]

Autor:  Toivoku [ 13.03.2009 0:49 ]
Teema pealkiri: 

Hei Aivar, vaatan,et suur töö käsile võetud. Kunagi sai kah joonele mindud dislaga, ja noh primera oli ikka päris palju kiirem :D . Edu sulle sinu tegemistes ja edu autoga. Lsd pane ka kindlasti külge, funni ikka kõvasti rohkem ;) .

Autor:  KinQpool [ 13.03.2009 13:30 ]
Teema pealkiri: 

kuradi kena. no tõesti, see on ikka väga hunt lamba nahas..
aga noh. oi kuidas tahan ka.
aga edu sulle.

Autor:  Dc85 [ 22.03.2009 23:43 ]
Teema pealkiri: 

Hetkel siis kõik liigub väga vaikselt. Cometicut ikka kohal pole..
Sisselaskekolle valmib ka vaikselt.. Tuleb nö. "toru" nagu golf 1´l.. ehk saab parem kui originaal :D

Pilt

Autor:  Jan san [ 23.03.2009 0:02 ]
Teema pealkiri: 

Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.

Autor:  Dc85 [ 23.03.2009 2:27 ]
Teema pealkiri: 

Jan san kirjutas:
Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.


Siin rwd Stocki pilt
Äkki põhjendad?
Mind häirib see toru, tuleviks peaks andma talle parema kuju ja segusiibrit suunama rohkem runnerite peale. Esialgne versioon tuleb arvatavasti selline nagu pildil.

Autor:  golf [ 24.03.2009 21:02 ]
Teema pealkiri: 

Jan san kirjutas:
Milleks sellist jama teha(pean silmas sisselaske kollet).Usun,et mõistlik oleks olnud stock kolle jätta või siis lasta korralik kolle arvutada.


Enamus tuntuid firmasid teevad samasuguseid sisselaske kollektoreid ja kohe kindlasti pole ta sitem kui originaal.

Autor:  Jan san [ 24.03.2009 22:38 ]
Teema pealkiri: 

Millised tuntud firmad selliseid toru-plenumeid teevad :?: ja milleks teha kollet mis võibolla pole halvem kui originaal,kuid mitte ka parem.Üks halb omadus on jah segu siibri halb nurk runnerite suhtes,kuid teine palju halvem omadus on see,et sellise disainiga ei saa kindlasti kõik silindrid võrdselt õhku ja segu paned paika ju siiski 1wb lamdaga.
Tee sellest omad järeldused,kuid halvemal juhul lihtsalt jääb sul mõnes silindris segu lahjaks.
Üldiselt käib sisselaske ehitamine ikka nii,et kõigepealt arvutatakse välja pleniumi maht,runnerite pikkused jne,jne,jne,ning peale seda tehakse joonis mille voolavust saab vastavate programmidega testida.
Ideaalis võiks plenium olla selline.
http://www.horsepowerfreaks.com/product ... nifold.asp

Autor:  Dc85 [ 24.03.2009 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Nismo - r34 intake.. see on ka üks paras toru ning runneritele suunamise peale pole mõeldud ja neid on teisigi.

Midagi sellist oli endal plaanis, see tundub olevat isegi parem kui need Greddyd ja nismod. Kuid garaazi satun väga harva siis jääb ära. Sellise hinnaks küsiti kunagi 800 aud $. Kas on seda hinda väärt? Pigem proovida ise.
Kaheldav üldse kes kui palju neid arvutab.

Segu paika saamisega kyll vast probleemi ei ole. Vaata Eestis kiirendusel sõitvaid autosid(japse) näiteks.
Kogu kollektoris on ikka rõhk mitte ainult tagumises nurgas.. või ?

Sellega olen nõus, et plenium peaks suurem olema.

Autor:  Jan san [ 25.03.2009 1:28 ]
Teema pealkiri: 

Selle nismo vidinaga on see asi,et ei näe milline ta seest on ja ainult välimuse põhjal ei julge komenteerida(näiteks bmw e30 m3 sisselaskel on plenumi sees runneri otsad ettepoole keeratud),kuid see teine disain on juba päris hea ainult segu siibrit keeraks nats rohkem nurga alla runnerite suhtes.
Mis puutub nüüd sellesse teooriasse,et plenumis on rõhk ja küll ta sinna silindrisse surutakse siis sellega on see jama,et kui voolavus on eri runneritesse erinev siis isegi rõhu all voolab ta mõnda silindrisse raskemalt kui teise ehk siis vähem.
Muide isegi eestis on inimesi kes neid kollesid välja arvutavad.Samas kui enda kolle valmis saad võiksid ta näiteks voolavus pingis lasta ära mõõta siis oleks täpselt pilt silme ees sellest mis toimub.

3. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/