TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
20. leht 24-st

Autor:  Dc85 [ 09.10.2013 11:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

200 lähedale nii ytles kommentaator, aga eks ajad yles pannakase siis panen siia kirja

Autor:  Dc85 [ 11.10.2013 6:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Ńyyd siis ajad ja kiirused haapsalust:

12,772 sec WINNER 14:47:58 0,1765 60ft 2,2967 198,9 km/h
12,8731 sec WINNER 14:16:02 0,4277 60ft 2,3434 199 km/h

Autor:  murjam [ 11.10.2013 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Vägev masin! Tükk aega kratsisin arvutiekraanilt puru ära (Ń) :-D

Autor:  Dc85 [ 07.03.2014 20:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Täna Tartus dynos 465whp / 342kw. Et siis +10% ~511hp mootorist?
Tahtsin kyll mõõta eelmise aasta miilisõidu rõhuga, aga turbotihend nii ära põlenud, et rõhk ei tõusnud lihtsalt... 0,6 bari jäi puudu.

Autor:  maario123 [ 07.03.2014 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Äkki sheerid sheeti ka ?? Päris kena tulem :) Kas tänaval ka kannatab jaurata ?

Autor:  Dc85 [ 10.03.2014 19:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Pilt

Tänaval saab sõita jah, maanteel 3ndaga mööda minnes peab tõsiselt roolima :)

Autor:  Dc85 [ 22.07.2014 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Pole ammu kirjutanud miskit, seega:

Pilt

OMC 2014 stage I oli tükk aega tagasi ja peagi uus peale tulemas.
Enne seda sai autole mitmeid uuendusi tehtud, et võimalik üldse sõita oleks kiiremini ja et rajale pääseks.
Kuna eelneval aastal tõmbas siduri libisema, siis nyyd on kasutusel AP racingu 2 kettaline. Hoiab hästi ja andmete põhjal kuni 900nm.
Enne võistlusi 2 päeva sain teate, et rajale ei pääse enne, kui kaar sees. Sai seegi valmis tehtud. Kes pilti hästi tsekib siis miskit paistab.
Nipet näpet veel enne OMC´d: laagrid, amordid, kaanetihend jne. Tööd omajagu ja tulemus siis seekord 0km/h. Kastil kadus katse peal neljas käik ja hiljem ei lülitunud enam esimene ja teinegi.


Peagi jälle uus OMC ja küsimärgi all see, kuidas auto veel kiiremini sõita saaks, kui 289km/h. Korraldajatele probleemiks auto turvalisus - alustuseks veel kiiremaid rehve ja suuremaid pidureid vaja. Max speed sellel autol tehase poolt peaks olema 220km/h :)

Ahjaa.. ja GT35 peaks ka vist lõpus olema juba.

Autor:  Dc85 [ 24.07.2014 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Oskab keegi öelda, kas 324mm ketas koos suportiga mahub 16" velje sisse? Plaanis ehk 350Z Brembo tehnika ja oskab keegi öelda kuidas seal käsipidur lahendatud on? Kasutusel pole trossid?

Autor:  Sn00p [ 24.07.2014 17:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

350Z'il peaks olema kässari klotsid ketta sees eraldi ja ikka trossidega.

Autor:  mitsu_manic [ 25.07.2014 12:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Dc85 kirjutas:
Oskab keegi öelda, kas 324mm ketas koos suportiga mahub 16" velje sisse? Plaanis ehk 350Z Brembo tehnika ja oskab keegi öelda kuidas seal käsipidur lahendatud on? Kasutusel pole trossid?


Kahtlane, kuna mul 294 ning 16" on max. (pole küll Nissan)
VAG masinatel 288 ja samuti 16" max.

Autor:  Raceboy [ 25.07.2014 13:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Sõltub velje offsetist ja sadulast, kunagi mahtus mul 305mm ketta ja 4kolvilise Brembo sadula peale 15tolline velg (9" lai).

Autor:  Dc85 [ 27.07.2014 11:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Keegi teab kus saab kiirelt rehve? Enamus lehed pakuvad selliseid Y indeksiga, midagi head seal esiveolisele ei tundu olevat: http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/r ... Y&suchen=1

Kui saaks kusagilt mingit tänavasliki moodi asja? Just sellise mõõduga ainult.

Autor:  Kummitus [ 27.07.2014 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Ise sõitsin Hankook Ventus RS-2 rehvidega ja toimisid normaalselt. Siiani olen ülimalt rahul nendega. Kas seda 16" leidub ei oska öelda.

Autor:  TevoDekk [ 27.07.2014 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Peaks leiduma küll seda mõõtu RS-2te.Ise soovitaksin Dunlop SportMax RT-d.Seda on 205/50-R16 olemas(ei tea kuidas eestis saadavus on) ning soosib oma otse ja külgpidamisega auto sooritus ja võimsust kindlasti :)

Edit: Parandan, ainult 205/45 mõtlesin.

Autor:  Dc85 [ 26.08.2014 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Pilt
16aug OMC lõppes juba Tartumaal ja auto läks tagasi koju. Ei tea mis juhtus, suuremat sorti kolin kusagil mootoris. Talve poole tuleb käsile võtta.

Nädal sai tõmmatud tööd auto juures ja tehtud kõik, et tuleks see 300+ kiirus, kuid mis kiiresti see sitasti - tundub nii.
Pidurid läksid siiski enda S14 200sx küljest 4 kolviga ja võib öelda, et pidurdab tunduvalt paremini kyll. Klotsid said Ferodo DS2500 ja ATE vedelik.
Kütusesüsteem sai juurde ühe pumba ja kõik keermestatud liited kuni mootorini.
Pilt

Kohale jõudsid ka kauaoodatud veel kangemad nukkvõllid ja viimane öö pool 3 sai neid veel viimast korda kraaditud. Ütlen ausalt, et auto ei liikunud nii nagu varem. Kaasa tulnud õpetuste järgi need tööle ei hakanud ja rohkemaks aega ei jagunud, kuna uneaega oli jäänud ainult 3 tundi.

Eks paistab mis talv toob, loodedavasti teise turbo ja vastupidava hooaja, sest see aasta oli täis ebaõnnestumisi tehnika osas!
Tsau :bb

20. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/