TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292
2. leht 24-st

Autor:  Reims [ 10.03.2009 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Väga kena teostus tundub tulevat.Lahe kui selliseid aparaate juurde tuleb,mis muidu linnapildis nii tagasihoidlikud välja näevad.

Autor:  RICE BURNER [ 10.03.2009 23:08 ]
Teema pealkiri: 

Olen isegi kunagi Primera fänn olnud ja hoian pöialt, et autot ka varsti sõitmas näeb. Iseasi, kui sirgelt ta teel püsib :)
Kui abi vajad, siis aitan meeleldi.

Autor:  Taavi [ 11.03.2009 11:14 ]
Teema pealkiri: 

Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Autor:  cthen [ 11.03.2009 12:19 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)

Autor:  OKS [ 11.03.2009 12:32 ]
Teema pealkiri: 

cthen kirjutas:
Taavi kirjutas:
Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)


Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.

Autor:  cthen [ 11.03.2009 12:36 ]
Teema pealkiri: 

OKS kirjutas:
cthen kirjutas:
Taavi kirjutas:
Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.

Piltidel näha, et Wiseco kolvid 8)


Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.

Ja oskad öelda kui milline tuleb surveaste nende erinevate kolvidega?

Autor:  OKS [ 11.03.2009 12:41 ]
Teema pealkiri: 

Nii ei oska, Wiseko pakub erinevate surveastmetega kolbe det-ile. Oli vist 9-9.5 .

Autor:  OKS [ 11.03.2009 12:52 ]
Teema pealkiri: 

...

Autor:  Dc85 [ 11.03.2009 13:37 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Kena projekt!

NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.



Tänud kõigile..

Kolvid on 9.1:1 ja kaanetihendiga sealt veel natukene alla. Kunagi sai kaant NA jaoks tiba lihvitud, mis praeguses olukorras pole kuigi kasulik, seepärast tuleb tihend nyyd paksem kui nad tavaliselt on.
DE´l õlipihusteid pole, isegi ei uurinud kas saaks panna neid nö "bolt on", eks iga asi tõmbab jällegi minglmääral õlisurvet alla.
Kuna spidokas on kuni 220 ainult, siis hetkel jõudis minna 6500pöördeni(lubatud 7500rpm GT ajuga, mis sai ka eelmine suvi taha aretatud, muidu sõitis tavalise SLX ajuga max 6500rpmi), aga 220 alast oli siis juba väljas..
Muidu üldiselt 5käik 200km/h ja pööret 5500rpm - see kõik on spido järgi, liitke lahutage juurde.. ; )

Autor:  ivar [ 11.03.2009 17:25 ]
Teema pealkiri: 

Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.

5käik@7500rpm=272km/h

Autor:  george16v [ 11.03.2009 17:59 ]
Teema pealkiri: 

Õlipihustedi vaja on , siis käi Windorfist läbi , ta annab sulle bemmi tootekoodi , siis mine UM-i , saad pihustid ja siis Windorfis pannakse need sulle plokki ka. Täpset hinda ei mäleta , aga kõik kokku maksab umbes sama palju kui üks wiseco kolb :-D

Autor:  Mardo [ 12.03.2009 0:06 ]
Teema pealkiri: 

detail nr 3 pildilt ja tootekood - 11421748199
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 11_1273/#2

UnitedMotors müüb neid hinnaga 187.-/tk
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est

seda pihustit kasutavad vääääga paljud BMW mootorid:
http://bmwfans.info/part-11421748199/

täpsemalt: M50, M52, M54, S50 ja S52

Välja näevad need asjad ise sellised:
Pilt

suvel loodab joonel olla Dc ;)

Autor:  Dc85 [ 12.03.2009 0:09 ]
Teema pealkiri: 

ivar kirjutas:
Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.



Siin Sr20 Turboka plokk. Kui ma panen sellised asjad, mis võtavad õli ploki kanalitest, siis ju väheneb õlisurve. (mõeldes saaledele)
Mida rohkem väljaminekuid juurde teha süsteemile seda enam ju langeb.
Seda pidasin silmas.

Autor:  Sassu [ 12.03.2009 0:10 ]
Teema pealkiri: 

Kahtlaselt tuttav Primera, sinuga sai vist kõvasti joonesatud kui mul veel RS2000 oli. Tore näha, et ka turbode peale ümber kolinud. Tõotab tulla miskit nobedat, hakka või kartma. =)

Autor:  Motary1 [ 12.03.2009 0:38 ]
Teema pealkiri: 

Oilsquirterid töötavad alles mingi kindla õlisurvega, nad ei toimeta koguaeg ju, kui õlisurve langeb ( samuti pöörded ) siis nad läehvad kinni.
Õlirõhu tõstmiseks pane pumbale seib vahele, Laisu teab lähemalt.

2. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/