Dc85 kirjutas:
Ei ole kett veninud. Mul uus kett peale remonti pandud. Minul ntx tühikäigul hüppab süüde 3-5 kraadi. Suuremal pöördel ei õnnestu odava stoboga vaadata. 1.2bari juures nurk 12 kraadi.
Samvel ehk oskab selle kohta midagi öelda, ta mõned kiired sr20´ned ikka ehitanud... Võib vabalt sõna võtta : )
Kas võib olla, et mingi solk paagis? Sõidad ikka korraliku firma 98ga? Mis sul surveaste on (ei viitsi hetkel tervet teemat läbi lugeda)?
CA küll erinev, aga 8.5:1 astmega oli ei teagi kas ESi või Maksimi keeratud 1.2baril 4500-7500 15-17,5kraadi, ja 1.8bar samas vahemikus 12-14kraadi.
Natuke küll muutsin nukkasid aga ja kruttisin teda igat pidi ning parimaks jäi 1,2bar 25-27, 1.8bar 20-21kr ja 2.25bargi 17-18kraadi. Deto pärast maha ei pidanud tõmbama, ja 2-3kraadi liigutamine midagi märgatavat ei muutnud. Selle vana seadega oli isegi kuulda, et oluline osa põleb nagu sumpas - mölin lõi nagu autol plekid kah vibrama. 1 asi muidugi see, et mul jättis iga sekunditagant vahele kah, mis ju jahutas mootorit :D Et kui kala ära kaob, võib kaas 1. korda soojaks minna ja tuleb süüdet hakata piirama. Janno ülihea chip pani 1.2bari peal 22-23kraadi ja noh seda siis CASiga. Natu suured numbrid tunduvad, kuulates, mis teised räägivad, aga stroboga on baasnurk paigas...Ja sellegi poolest on kiireim tühikäik 23-25kraadi (hoian 17, siis läheb nagu pehmemalt koormuse alla vajutama hakates).
CAS kohta nägin üht graafikut, kus täispöördel valetas too kuni 5-kraadi. Samas oli tüübil CAS kinnitus, ehk see rihmakaas lõigatud, mis võis kah nagu juurde anda, pluss ei tea mis pingususega tal vat rihm oli jne.
Seda kah, et süüde vastavalt mootorile, et kui nuki magusam koht 4000rpm, siis seal peab ikka süüdet kah 1-2 kraadi vähem olema - no ja kui samal ajal tuleb ka magus sisselaskeresonants mängu siis 2-3 ehk kokku maha tõmmata. No ja 6000rpm peal võiks juba 1-2 kraadi hoopis juurde keerata, ja kui kaas ja nukk VEd maha hakkab tõmbama, siis silinderis täide hõredam ja tuleb põlemisele rohkem aega anda, et kütus kõik hapnikku molekulid ikka üles leiaks. 1 võimalus oleks vaadata mis selle deto koha peal kütusekogus on, eeldusel et segu on koguaeg sama, või kui kogus sama, siis mis segu näitab - äkki ongi magusa VE koht.
Teie asi, mis sul nukkade overlap on (mul oli vist 10-15kraadi). Kui sul DE stock seade, siis tuleb rohkem heitgaase silindrisse tagasi ja ei saagi väga peale keerata, eriti kui väike turbiin kah. Lisa sinna veel mingi hapuks läinud 98 või 95E kütus, tahmased küünlad, 13 segu ja kõik kõlab juba nagu loogiliselt.