Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 9:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 355 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.04.2013 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kpt. Trumm kirjutas:
seal on leevendi vahel.

CA'l on näiteks leevendiga seal ratta sees lihtsalt üks n.ö. rõngas ja kogu rihmarattamajandus on jäiga/sisemise poole küljes.

Pilt

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 22:55 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Üks tubli poiss Sander keevitas triggeri ära ja seisab täitsa küljes. Hetkel pöördeid see veel ei mõõda.

Sain auto käima peale remonti. Peale mõningaid muudatusi lambda 1.20 külmalt ja EGT kõigub 500-800 vahel. Pole tähele pannud varem, kas tühikäigul ka läheb egt nii üles kui segu lahja voi andur kuidagi viga saanud? Arvutit ei olnud täna kaasas, et midagi seal muuta.


Edit: egt anduri viga arvatavasti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2013 9:39 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
sr avalaksu ajad:

14,2269 WINNER 15:09:23 0,6297 2,528 173,6km/h
16,4442 SECOND 16:21:22 0,4198 2,7489 133,7km/h

Kohapeal öeldud ajad ja ülesse pandud ajad ei klapi ja kuidagi üldse tundusid kahtlased. Teise sõidu aeg eetris oli 13.89 kiirusega 168km/h :ohshit ja see lõppkiiruski kuidagi kahtlane. 3nda käigu piiraja on seal 170 kandis ja kui ikka 2-3sek saab 4ndaga sõita siis ei tundu kuidagi loogiline. 160 lõppkiirus oli vabalthingavana tavaliselt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2013 10:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Mul oli sama teema, kohapeal öeldud olid umbes 0,2s kiiremad.
Aga 160 km/h vabalthingavana? See 200+hp auto kiirus.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2013 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ei jõua 17 lehte läbi lugeda,mitu hobust reaalselt olema peaks ? Selle järgi saab ju kergelt arvestada koos kaaluga ,mis tulemus umbes tulema reaalselt peaks ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2013 22:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Eelmine aasta sõitsin sama lõppkirusega 13.2s. 60ft oli 2.3s.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2013 23:12 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
2012 Nightrace: 1/4 miili tulemus 13.3 sec 60ft oli siis 2.3sec lõppkiirus 182km/h + väljas oli 30 kraadi sooja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2013 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Dc85 kirjutas:
2012 Nightrace: 1/4 miili tulemus 13.3 sec 60ft oli siis 2.3sec lõppkiirus 182km/h + väljas oli 30 kraadi sooja.
-0.2s 60ft on umbes -0.4s 1/4miili peal.
Too 2012 oli sul seal vast mitmest katsest parim ja SR'il oleks kah ehk 13.99s pigistanud kui proovida oleksid saanud ja 2.3 60ftiga oleks siis ideaalis 13.59 @ 169kmh vms andnud.
Selgelt on nüüd võimu vähem või massi rohkem.

Too rekord on sul 13,68kmh/s (182/13.3)
nüüd oli 12,20kmh/s, mis on laias laastus 12.x% vähem pauku.
Ühe sõidu järgi ei saa midagi muud järeldada.
Näha on et 1 sõit oli 133kmh ja peaksid õnnelik olema, et enamvähem sõidu kirja said. Sellegi poolest vast selle aasta kiireim Primera :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2013 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Misiganes arvutate on selge, et lōppkiiruse järgi on jōudu 12s sōitmiseks kuid pidamine ei taha sellest mitte midagi kuulda.
Olen 1,9 60 feetiga 13,6 sōitnud AINULT 158km/h ja teise autoga 13,9 @ 150km/h

4wd plaani pole pähe tulnud vōi pole nissani 4wd piisavalt vastupidav?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2013 20:39 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Kle Astrona see 133km/h sõit on netist aegade tabelist võetud ja on seal täiesti lambikas.(sa naljatasid vist) Üritusel öeldi teise sõidu ajaks 13.89 @ 168km/h. Tekkiski kahtlus kiiruste suhtes ka, kas ise ka teavad, mida ette loevad seal, kui ajatabelis juba sellised vead ja mitte ainult mul.
Lisaks tehtud mõningad muudatused ja lootsin, et läheb kiiremaks. Õige jah, keerasin lisaks overlapi väiksemaks, sellepärast nii kesised kiirused ehk. Tundub, et üldse ei hinga enam.

Muidu parim 400m kiirus on 187km/h

Mul polnudki eesmärk aeg, vaid pigem lõppkiirus, et enne miili vaadata, mis võrreldes eelmise aastaga 400m kiiruseks tuleb. Selge see, et pidama ei saa, r888´st vähe abi.

4wd ei tule. Selle eest on S14 olemas, mis vaikselt uuenduskuuri kerele saamas ja siis vaatab edasi.

SR openingi videod:
http://www.youtube.com/watch?v=nqZs1di5pQM&list=UUu5Vpmrjkid7EAdS49iGJLQ&index=1
http://www.youtube.com/watch?v=moqrHxW3m_I&list=UUu5Vpmrjkid7EAdS49iGJLQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2013 11:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Misiganes arvutate on selge, et lōppkiiruse järgi on jōudu 12s sōitmiseks kuid pidamine ei taha sellest mitte midagi kuulda.
Olen 1,9 60 feetiga 13,6 sōitnud AINULT 158km/h ja teise autoga 13,9 @ 150km/h
4wd plaani pole pähe tulnud vōi pole nissani 4wd piisavalt vastupidav?

See 4wd kast mis ei erine palju GTi-R omas on öeldud 300Nm safe - ehk siis pole tugevam kui Impreza kast.
Sul jah pigem madalamapoolsed lõppkiirused. Paraku kui näiteks 3 käik piirajas või kui mootor lendab ja viimane 100m jääb +20kmh juurde tulemata aga aeg sellest üle 0.3s ei tule kehvem.
Kui masin sõidab 20s 200kmh tähenda pige, et pidamisega saaks 12s 170kmh (sest siis saab tee otsa, kuigi 20s peal oleks kah tulemus parem ehk mingi 230kmh).
Toyo vs slikk, 1.68s vs 2.1s 60ft, 12.0 @ 182 vs 12.7 @ 187. Sel 187kmh sõidul 12.0sek peal polnud veel 182kmh sees, aga rada juba läbi!

Dc85 kirjutas:
Kle Astrona see 133km/h sõit on netist aegade tabelist võetud ja on seal täiesti lambikas.(sa naljatasid vist) Üritusel öeldi teise sõidu ajaks 13.89 @ 168km/h. Tekkiski kahtlus kiiruste suhtes ka, kas ise ka teavad, mida ette loevad seal, kui ajatabelis juba sellised vead ja mitte ainult mul.
Lisaks tehtud mõningad muudatused ja lootsin, et läheb kiiremaks. Õige jah, keerasin lisaks overlapi väiksemaks, sellepärast nii kesised kiirused ehk. Tundub, et üldse ei hinga enam.
Ära saa valesti aru, arvasin lihtsalt, et katkestasid ühe sõidu (mis pidi ok olema Datsunite puhul :D ). Ju siis lõpu-andur pani segast vms.
Mul endalgi oli kord nii, et sõber sai õnnelikuks kui "sõitis 13s" nagu mögafonist öeldi ja mida ta asjatundjad sõbrad talle rääkisid, aga praktikas oli see 13s hoopis minu aeg :) Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil). Ja mõnikord tundub, et negatiivne reaktsiooniaeg nagu võetakse ajast kuidagi maha :D ehk mida rohkem varastada seda parem aeg tuleb. (konkreetselt analüüsisin kõikide parimaid sõite :D aga noh varastamine võib olla ka oteses seoses tugeva soovi ja keskendumisega, mis tegelikult faktoriks :) )
Auto- ja tarkvara-inimesed on täiesti erinevad, ja see kus autod ning tarkvara kohtuvad on alati mingi jama.
Pead ikka dünos rahulikult kuulama vaatama näppima kruttima. Kui ootasid 195 ja tuli 168, siis on mingi korralik jama, mida ei tohiks raske olla leida.

Surnud-seisu otsisid üles, või võtsid tehase oma? Nuki märke usaldad või tegid põhjalikult?
Kas peale laiali võtmist, rihma ja nuki näppimist panid süütebaasnurga paika?
Uute nukkide värkidega uue seadistuse tegid?
Nuki ajastusest sõltub sul ka ju süütenurk, kui sa triggerit tööle ei pannud.
Kas overlap muutes korrigeerisid süüdet?
Tundub nii et mingi 2-3 hamba jagu on mõlemad nukid paigast ära.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2013 21:37 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Astrona kirjutas:
Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil).
Kuna AC Timing System saadab reaalajas täpselt samad tulemused veebi mis timeslipil ja kohapeal ekraanil, siis ei saa need kuidagi erineda. Kohapeal võib kommentaator eksida aga kuidas sina sõitjana seda kuuled, sellest ma küll aru ei saa?:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.04.2013 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Minu ainukene timeslip eelmisest aastat (siis tuli vihm peale mis kõik rikkus)

on 12,89 ja 191 kiirus
60 feet on 2,4 kusjuures enamus mu 60 feeti pole eriti alla selle olnud ,ma ei tea mis värk :D

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.04.2013 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
indro kirjutas:
Astrona kirjutas:
Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil).
Kohapeal võib kommentaator eksida aga kuidas sina sõitjana seda kuuled, sellest ma küll aru ei saa?:)
See variant siis ongi, et kommentaator natuke eksib. Ja kui seda siis asjatundmatu pealtvaataja poolt, kes vasaku parema segi ajavad, kuna parem rada on ju vasakul jne, edasi räägitakse, lisanduvad telefoni-mängu-vead :)
Mu rekordi videos ütleb 1.65 60-jalga 12.0s 180 ja kõrvalsõitjale 13.0 182, aga slipil oli 1.68 12.08 183. Eks suurest vaimustusest oli endast väljas :) (ega ma ei tea, kas äkki sina hoiadki mikrit :) ) Aga noh mul vahet pole, need komakohad, küll aga SR'il pealtvaatajates sõbrasõbrad andsid sõbrale minu aja :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.04.2013 12:34 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Astrona:
Tsiteeri:
Surnud-seisu otsisid üles, või võtsid tehase oma? Nuki märke usaldad või tegid põhjalikult?
Kas peale laiali võtmist, rihma ja nuki näppimist panid süütebaasnurga paika?
Uute nukkide värkidega uue seadistuse tegid?
Nuki ajastusest sõltub sul ka ju süütenurk, kui sa triggerit tööle ei pannud.
Kas overlap muutes korrigeerisid süüdet?
Tundub nii et mingi 2-3 hamba jagu on mõlemad nukid paigast ära.


Süüde uuesti stroboga paika ikka.
Kraadin ju "kellaga" ning vaatan millal EX klapp sulgub ja IN avaneb. Mis mõttes 2-3 hammast mööda? Pole kohe kindlasti mööda.
Vaata videost, mis juhtub väiksema overlapiga, kui vahetan käigu 2-3, ~3sec ei toimu midagi ja siis hakkab uuesti liigutama, kui rõhk käes. Ei saa öelda, et väikse overlapiga nyyd ülevalt mingi meeletu jõu lisa oleks ja ei saa ka öelda, et suurema overlapiga ülevalt ära vajuks, kuigi 70 kraadise overlapiga hakkab midagi juhtuma juba enne 5krpmi. Olen seda arutanud mitmete inimestega. Vb peaks piiraja olema 9rpmi, siis oleks sellest väiksest overlapist ehk rohkem kasu. Vb peaks väiksema kraadiga nukkvõllid panema.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 355 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11