jeff01 kirjutas:
Misiganes arvutate on selge, et lōppkiiruse järgi on jōudu 12s sōitmiseks kuid pidamine ei taha sellest mitte midagi kuulda.
Olen 1,9 60 feetiga 13,6 sōitnud AINULT 158km/h ja teise autoga 13,9 @ 150km/h
4wd plaani pole pähe tulnud vōi pole nissani 4wd piisavalt vastupidav?
See 4wd kast mis ei erine palju GTi-R omas on öeldud 300Nm safe - ehk siis pole tugevam kui Impreza kast.
Sul jah pigem madalamapoolsed lõppkiirused. Paraku kui näiteks 3 käik piirajas või kui mootor lendab ja viimane 100m jääb +20kmh juurde tulemata aga aeg sellest üle 0.3s ei tule kehvem.
Kui masin sõidab 20s 200kmh tähenda pige, et pidamisega saaks 12s 170kmh (sest siis saab tee otsa, kuigi 20s peal oleks kah tulemus parem ehk mingi 230kmh).
Toyo vs slikk, 1.68s vs 2.1s 60ft, 12.0 @ 182 vs 12.7 @ 187. Sel 187kmh sõidul 12.0sek peal polnud veel 182kmh sees, aga rada juba läbi!
Dc85 kirjutas:
Kle Astrona see 133km/h sõit on netist aegade tabelist võetud ja on seal täiesti lambikas.(sa naljatasid vist) Üritusel öeldi teise sõidu ajaks 13.89 @ 168km/h. Tekkiski kahtlus kiiruste suhtes ka, kas ise ka teavad, mida ette loevad seal, kui ajatabelis juba sellised vead ja mitte ainult mul.
Lisaks tehtud mõningad muudatused ja lootsin, et läheb kiiremaks. Õige jah, keerasin lisaks overlapi väiksemaks, sellepärast nii kesised kiirused ehk. Tundub, et üldse ei hinga enam.
Ära saa valesti aru, arvasin lihtsalt, et katkestasid ühe sõidu (mis pidi ok olema Datsunite puhul :D ). Ju siis lõpu-andur pani segast vms.
Mul endalgi oli kord nii, et sõber sai õnnelikuks kui "sõitis 13s" nagu mögafonist öeldi ja mida ta asjatundjad sõbrad talle rääkisid, aga praktikas oli see 13s hoopis minu aeg
Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil). Ja mõnikord tundub, et negatiivne reaktsiooniaeg nagu võetakse ajast kuidagi maha :D ehk mida rohkem varastada seda parem aeg tuleb. (konkreetselt analüüsisin kõikide parimaid sõite :D aga noh varastamine võib olla ka oteses seoses tugeva soovi ja keskendumisega, mis tegelikult faktoriks
)
Auto- ja tarkvara-inimesed on täiesti erinevad, ja see kus autod ning tarkvara kohtuvad on alati mingi jama.
Pead ikka dünos rahulikult kuulama vaatama näppima kruttima. Kui ootasid 195 ja tuli 168, siis on mingi korralik jama, mida ei tohiks raske olla leida.
Surnud-seisu otsisid üles, või võtsid tehase oma? Nuki märke usaldad või tegid põhjalikult?
Kas peale laiali võtmist, rihma ja nuki näppimist panid süütebaasnurga paika?
Uute nukkide värkidega uue seadistuse tegid?
Nuki ajastusest sõltub sul ka ju süütenurk, kui sa triggerit tööle ei pannud.
Kas overlap muutes korrigeerisid süüdet?
Tundub nii et mingi 2-3 hamba jagu on mõlemad nukid paigast ära.