Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
200 lähedale nii ytles kommentaator, aga eks ajad yles pannakase siis panen siia kirja
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ńyyd siis ajad ja kiirused haapsalust:
12,772 sec WINNER 14:47:58 0,1765 60ft 2,2967 198,9 km/h
12,8731 sec WINNER 14:16:02 0,4277 60ft 2,3434 199 km/h
12,772 sec WINNER 14:47:58 0,1765 60ft 2,2967 198,9 km/h
12,8731 sec WINNER 14:16:02 0,4277 60ft 2,3434 199 km/h
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Vägev masin! Tükk aega kratsisin arvutiekraanilt puru ära (Ń)
Lauda nitro
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Täna Tartus dynos 465whp / 342kw. Et siis +10% ~511hp mootorist?
Tahtsin kyll mõõta eelmise aasta miilisõidu rõhuga, aga turbotihend nii ära põlenud, et rõhk ei tõusnud lihtsalt... 0,6 bari jäi puudu.
Tahtsin kyll mõõta eelmise aasta miilisõidu rõhuga, aga turbotihend nii ära põlenud, et rõhk ei tõusnud lihtsalt... 0,6 bari jäi puudu.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Äkki sheerid sheeti ka ?? Päris kena tulem Kas tänaval ka kannatab jaurata ?
Silvia...
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Tänaval saab sõita jah, maanteel 3ndaga mööda minnes peab tõsiselt roolima
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Pole ammu kirjutanud miskit, seega:
OMC 2014 stage I oli tükk aega tagasi ja peagi uus peale tulemas.
Enne seda sai autole mitmeid uuendusi tehtud, et võimalik üldse sõita oleks kiiremini ja et rajale pääseks.
Kuna eelneval aastal tõmbas siduri libisema, siis nyyd on kasutusel AP racingu 2 kettaline. Hoiab hästi ja andmete põhjal kuni 900nm.
Enne võistlusi 2 päeva sain teate, et rajale ei pääse enne, kui kaar sees. Sai seegi valmis tehtud. Kes pilti hästi tsekib siis miskit paistab.
Nipet näpet veel enne OMC´d: laagrid, amordid, kaanetihend jne. Tööd omajagu ja tulemus siis seekord 0km/h. Kastil kadus katse peal neljas käik ja hiljem ei lülitunud enam esimene ja teinegi.
Peagi jälle uus OMC ja küsimärgi all see, kuidas auto veel kiiremini sõita saaks, kui 289km/h. Korraldajatele probleemiks auto turvalisus - alustuseks veel kiiremaid rehve ja suuremaid pidureid vaja. Max speed sellel autol tehase poolt peaks olema 220km/h
Ahjaa.. ja GT35 peaks ka vist lõpus olema juba.
OMC 2014 stage I oli tükk aega tagasi ja peagi uus peale tulemas.
Enne seda sai autole mitmeid uuendusi tehtud, et võimalik üldse sõita oleks kiiremini ja et rajale pääseks.
Kuna eelneval aastal tõmbas siduri libisema, siis nyyd on kasutusel AP racingu 2 kettaline. Hoiab hästi ja andmete põhjal kuni 900nm.
Enne võistlusi 2 päeva sain teate, et rajale ei pääse enne, kui kaar sees. Sai seegi valmis tehtud. Kes pilti hästi tsekib siis miskit paistab.
Nipet näpet veel enne OMC´d: laagrid, amordid, kaanetihend jne. Tööd omajagu ja tulemus siis seekord 0km/h. Kastil kadus katse peal neljas käik ja hiljem ei lülitunud enam esimene ja teinegi.
Peagi jälle uus OMC ja küsimärgi all see, kuidas auto veel kiiremini sõita saaks, kui 289km/h. Korraldajatele probleemiks auto turvalisus - alustuseks veel kiiremaid rehve ja suuremaid pidureid vaja. Max speed sellel autol tehase poolt peaks olema 220km/h
Ahjaa.. ja GT35 peaks ka vist lõpus olema juba.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Oskab keegi öelda, kas 324mm ketas koos suportiga mahub 16" velje sisse? Plaanis ehk 350Z Brembo tehnika ja oskab keegi öelda kuidas seal käsipidur lahendatud on? Kasutusel pole trossid?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
350Z'il peaks olema kässari klotsid ketta sees eraldi ja ikka trossidega.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kahtlane, kuna mul 294 ning 16" on max. (pole küll Nissan)Dc85 kirjutas:Oskab keegi öelda, kas 324mm ketas koos suportiga mahub 16" velje sisse? Plaanis ehk 350Z Brembo tehnika ja oskab keegi öelda kuidas seal käsipidur lahendatud on? Kasutusel pole trossid?
VAG masinatel 288 ja samuti 16" max.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Sõltub velje offsetist ja sadulast, kunagi mahtus mul 305mm ketta ja 4kolvilise Brembo sadula peale 15tolline velg (9" lai).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Keegi teab kus saab kiirelt rehve? Enamus lehed pakuvad selliseid Y indeksiga, midagi head seal esiveolisele ei tundu olevat: http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/r ... Y&suchen=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui saaks kusagilt mingit tänavasliki moodi asja? Just sellise mõõduga ainult.
Kui saaks kusagilt mingit tänavasliki moodi asja? Just sellise mõõduga ainult.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ise sõitsin Hankook Ventus RS-2 rehvidega ja toimisid normaalselt. Siiani olen ülimalt rahul nendega. Kas seda 16" leidub ei oska öelda.
550hp/493Nm
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Peaks leiduma küll seda mõõtu RS-2te.Ise soovitaksin Dunlop SportMax RT-d.Seda on 205/50-R16 olemas(ei tea kuidas eestis saadavus on) ning soosib oma otse ja külgpidamisega auto sooritus ja võimsust kindlasti
Edit: Parandan, ainult 205/45 mõtlesin.
Edit: Parandan, ainult 205/45 mõtlesin.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
16aug OMC lõppes juba Tartumaal ja auto läks tagasi koju. Ei tea mis juhtus, suuremat sorti kolin kusagil mootoris. Talve poole tuleb käsile võtta.
Nädal sai tõmmatud tööd auto juures ja tehtud kõik, et tuleks see 300+ kiirus, kuid mis kiiresti see sitasti - tundub nii.
Pidurid läksid siiski enda S14 200sx küljest 4 kolviga ja võib öelda, et pidurdab tunduvalt paremini kyll. Klotsid said Ferodo DS2500 ja ATE vedelik.
Kütusesüsteem sai juurde ühe pumba ja kõik keermestatud liited kuni mootorini.
Kohale jõudsid ka kauaoodatud veel kangemad nukkvõllid ja viimane öö pool 3 sai neid veel viimast korda kraaditud. Ütlen ausalt, et auto ei liikunud nii nagu varem. Kaasa tulnud õpetuste järgi need tööle ei hakanud ja rohkemaks aega ei jagunud, kuna uneaega oli jäänud ainult 3 tundi.
Eks paistab mis talv toob, loodedavasti teise turbo ja vastupidava hooaja, sest see aasta oli täis ebaõnnestumisi tehnika osas!
Tsau