see l6 on ikka turboaju jah, segadust tekitab see, et stage 1 all mõeldakse cossu puhul tavaliselt lihtsalt turbomapi muutmist ja kui juba map vahetatakse,siis on see stage 2 ..
Aga kui ta mul 3bar mapiga käib ilusti ja 2bar mitte,siis las ta olla
Kuna siin on suht palju huvilisi küsinud,kuidas fordi turbotada ja mis maksab,siis võin ka oma tegevusest väikse ülevaate anda. Kokkuvõte on see,et cosworth osta oleks odavam,aga nii on huvitavam..
alustuseks mootori kapremont. Oli plaan panna 92mm VW sepiskolvid, aga mingid "insenerid" oskasid silindrid ovaalseks hoonida, niiet viisin Liguri juurde ja tegime 93mm.
Kulu - ca 10K - puurimine 1800, kolvid 4K, kepsupoldid,tihendid.
Aju ebayst - 4K , 325cc pihustid ca 2K , turbo 5K, kollektor norrast, 6K,aga väga ilus selle eest
![Smile :)](./images/smilies/tr_smiley.gif)
Cossu kepsud jebaist. 2K.
Anduritekomplekt 2K . Cosworthi karter 2K.
Kogu selle moosi kokkupanek - hooratas 9poldi pealt 6 peale, andurite kinnitused, turbo õlitus, summuti ehitus - Reinsalu Spordis. 2 nädalat tööd sõbrahinnaga..
Lisaks veel see,et ovaalsed silindrid avastasime siis,kui auto juba täiesti koos oli, non-turbo versioon tuli tallinna kandist väidetavalt täiesti kapremondituna
Aga nojah,nüüd on vähemalt perfektne - karterituulutuse võib vabalt salongi tuua, sealt ei tule tõesti midagi.
Esmaspäeval ülevaatus ja siis proovin g-techiga mingid orienteeruvad numbrid ka saada.