Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 7:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mitsubishi Evo VIII - Simso
PostitusPostitatud: 09.02.2009 20:42 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
Tere!
Sai sügisel proovitud tuttava (Reno) Evo 9'at ja peale lühikest proovimist (mis ei lõppenud kõigeparemini) teadsin ma et ma pean saama endale evo.
Varem oli olnud meeletult kogemust autodega millel mootorid olid vabalthingavad ja suure töömahuga (Omasin Audi S8, Chevrolet Corvette C4 5.7, Chevrolete Corvette C6 6.0, Chevrolete Tahoe 5.3, sõitsin pidevalt Hummer 2, BMW 750 jne) seega olin vabalthingava fänn ja ei tahtnud midagi turbost kuulda (eelmine talv oli küll Subaru Impreza GT, kuigi see auto mulle meeldis, ei pööranud ta mind turbousku), kuid nüüd olen enda arvamust muutnud.
Nüüd kuu tagasi umbes sai siis lõpuks endale muretsetud Evo 8, Jaapani autost. Auto on jõle jäik (mis algul häiris kuid nüüd meeldima on hakanud), nahast sportsisu, ees evo 9 stange (arvatavasti ette laksu saanud), algul oli auto õrna esiotsa kahustusega mille lasin korda teha. Nädal tagasi sai auto viidud pesurmotosporti kust tuli ta tagasi numbritega 263kw ja 560nm, autol hoopis teine minek ja hääl. Stockina jäi ta mulle väga aeglaseks, nüüd on täpselt paras. Lumerajapeal on ikka uskumatult sõnakuulelik auto. Plaanid on siis pisivead korda teha (gaasitross jääb aegajalt korda, tagumised pidurikettad, parem lähituli ei põle), siis muusikasüsteemi natukene järgi aidata. Praegu oleks jõudu juurde saanud aga sidur hakkas libisema, praegu mõtlen kas hakkan seda autot edasi ehitama (sidur > nukad > ...???) ja võtta eesmärgiks 500hp või pole mõtet, uurin internetist mis oleks vaja vahetada sellise jõu saamiseks jne. Seniks tänan

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2009 21:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Sellise jõuga on täitsa tiptop iga päev sõita :)
Mis modidega selline jõud tuli ?

Edu

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2009 11:20 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
Ragnar kirjutas:
Sellise jõuga on täitsa tiptop iga päev sõita :)
Mis modidega selline jõud tuli ?

Edu



aju + väljalase + hea modija :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2009 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
kas need kilovatid on sul IHP'des või käisid kuskil dynos?

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2009 12:22 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
mth kirjutas:
kas need kilovatid on sul IHP'des või käisid kuskil dynos?


Soomes käis dünos auto, seega paberipeal olemasolevad numbrid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 2:14 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
krt ma just mõtlesin kas see oli sinu oma millega eerokas soomes käis. See on Simsokas kõikidest autodest mis sul eales on olnud või tulemas kõige parem. Kusjuures see vedrustus on oluliselt jäigem kui originaal nii ,et seal võib sul mingi korralik asi all olla

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 9:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
tmac kirjutas:
krt ma just mõtlesin kas see oli sinu oma millega eerokas soomes käis. See on Simsokas kõikidest autodest mis sul eales on olnud või tulemas kõige parem. Kusjuures see vedrustus on oluliselt jäigem kui originaal nii ,et seal võib sul mingi korralik asi all olla


Tänan :)
Aga sa ei tea eales mis ma suudan välja mõelda ja endale osta tulevikus, seega võid sõnu sööma hakata:D
Auto on tõesti hea. Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 10:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Simso kirjutas:
Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?

Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 10:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
ranz kirjutas:
Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?

sinna pihustatakse vett, minu teada oli see funktsioon evo ix'il juba standardis. kapoti all peaks olema vastav anum mida siis täita tuleks, siin on mingi vahva asenduspotsik müügil näiteks - http://www.rallysportdirect.com/static/ ... -1326.html

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tere
PostitusPostitatud: 11.02.2009 10:34 
Eemal

Liitunud: 04.11.2005 15:41
Postitusi: 49
mis ajuga tegu on?Kas pihustid ja pump on stock?Kas originaal turbo ja palju praegu rõhku näitab ja palju stockis näitab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 10:35 
Eemal

Liitunud: 07.01.2008 22:09
Postitusi: 11
Asukoht: Tln/Prn
ranz kirjutas:
Simso kirjutas:
Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?

Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?


Eks veega ikka käib - alates 2005 aasta mudelitest seda enam vist ei ole paigaldatud? Ja see automaatne pritsimise funktsioonei toiminud ka mingil põhjusel eriti kuigi usaldusväärselt? Talveks tasub vesi välja lasta sellest süsteemist ilmselt :)

See spray süsteem oleks ilmselt kasulikum maha kiskuda - ja rohkem õhku coolerile suunata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Cooleri jahutus on Evodel juba alates neljandast generatsioonist. Vanematel pritsitakse sinna aknapesuvedelikku, ma ei tea kas uuemal on eraldi paak selleks või mitte.

Milleks see spray süsteem kasulik maha kiskuda on? Ega seal mingit õhutakistust ei ole sellest tingitud! ca. 4-6 pihustit on stange servade taga, mis siis vajadusel vedelikku pritsivad.

_________________
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 11:10 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 13:51
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
VIII on eraldi paak, kuhu oleks soovitav talveks ka akanapesuvedelik panna, või tühjaks lasta. VIII oli viimane millel see süsteem oli.

Küsimus aint selles, et kui sul araviiga see auto oli ja IX stange ees on, kas sinna need külge ka käivad ja keegi taastama hakkas?!


Viimati muutis Paap, 11.02.2009 11:17, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 11:12 
Eemal

Liitunud: 07.01.2008 22:09
Postitusi: 11
Asukoht: Tln/Prn
Ma lihtsalt kirjutasin, et ega ta ilmselt sama effektiivne ei ole, kui väga hea õhu ligipääs coolerile :)

Loogish, et maha kakkuma ei pea.

Teemasse ka - ilus aparaat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 11:32 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
Ma ei oska öelda kas reaalselt ka toimib, mingi surin ees köib kui vajutada, pole ise uurinud. Asi saigi alguse sellest, et aknapesu vedelik sai otsa ja valasin ette paaki juurde (ei süvenenud mis märk seal peal on, enamvähem sarnane aknapesu märgiga, seega teisi võimalusi ei näinud) valasin paagi täis.. ja oh imet, ikkagi vett ei tule. Imelik oli veel see, et proovides lasta aknapesu vedelikku, siis nagu taga mootor suriseks mingi, imelik vägagi. Surkisin nõelaga pesuri pihustid läbi, ikkagi ei midagi. Lõpuks siis avastasin et evodel aknapesu vedeliku paak on taga :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11