Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 18:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 140 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Mul on midagi vist 2 silma vahele jäänud, aga miks sul see vesi-õhk cooler enne turbot seal seisab, jahutad õhuga vett või?

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
See vesicooler seal piltide on selleks, et kui MAF oli otse turbo otsas, siis tühikäik oli väljasuremise äärel (AFR <10) - nii vesicooleriga kõikus 11-12 vahel. T28'ga hoidis tühjalt 13.5-14 - timmimist jagub...

Tundub, et ajutine lahendus.

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Joel kirjutas:
Astrona kirjutas:
See vesicooler seal piltide on selleks, et kui MAF oli otse turbo otsas, siis tühikäik oli väljasuremise äärel (AFR <10) - nii vesicooleriga kõikus 11-12 vahel. T28'ga hoidis tühjalt 13.5-14 - timmimist jagub...
Tundub, et ajutine lahendus.
väga ajutine - see süsteem jääb seal 20cm kõrgemale kui kapott. Aga õhu turbulentside vastu vist paremat asja ei leiagi, pealegi mul polnd muud 3" toru juppigi.
Võtsin just keiseist nüüd 3" põlvesid, et maf turbot ei näeks, ja saaks ka kapotti peale panna - see proovisõit oli ikka extreemne extreem, mingid tüübid, kes pealt nägid räägivad sellest ka veel lastelastele, peale välimuse oli ka korralik surgehääl, bov susin, spoolup vilin :) ja otseläbi 3" paneb boosti all kah 50m raadiuses kõik signad tööle :oops: Aga see oli hädavajalik ;)
Tõin Järve Varuosadest ka mingi escorti lõdviku koos vendi-anduriga (oli vist viimane), praegu käib ventikas koos bena-pumbaga. Kusjuures nii võimas see vent on, et 10A pumba kaitsme põletas minutiga läbi, ja 20A'ga jäi käima.
Seda kah, et need jäigendatud moto-padjad mingit vibra küll salongi ei too, nii et teinekordki.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Tsiteeri:
Naabrid said üsna kurjaks.....


mul oli ausaltüeldes juba hirm, et varsti tuleb keegi füüsilist noomitust tegema, kui sa sääl kell 4 hommikul relakaga hullasid :-D

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 14:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Astrona kirjutas:
Naabrid said üsna kurjaks, ja tuli välja, et auto ei tohigi garaasi ees 10min tuksuda, tra, mul pole ühtegi leket väljalaskesüsteemis :lol:


Faking eesti inimene on selline. Mul boks maa-aluses ühisgaraazis, ka üks vana 24st pidi ikka 2 korda kiunuma tulema et fuih hais on koridoris ja ventsüsteem ei uuenda õhku piisavalt kiiresti.
Peaks vist kuskile metsasisse tupiktee lõppu angaari rentima väikse seltskonnaga kus saaksime rahulikult töristada ja laupäeva öösel 5ni ukse ees rellakagasaagida ning lähima maanteeni oleks km teed, soovitavalt sirget.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
nad harjubad lõpuks ära müraga(naabrid siis)..meie omad juba päris rahulikud peale kaheksandat aastat


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 15:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kui meile ei meeldi turbomootori ega V8 mahe müdin, vaid hoopis linnulaul; siis kolime kõik kesklinna garaazide lähedusse!

Enamus jah harjuvad, ja paljudel on hea meel et ei jooda vaid ehitatakse. Siiani oli ainult 1 õunasüdamik auto pihta tulnud ja miskipärast oli ühe auto küljeklaas kah katki, kuigi midagi ära võetud ei olnud.

Võib pakkuda ka 18m2 kanaliga garaazi üürile.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2008 1:40
Postitusi: 32
Asukoht: Padise vald
Koli metsa :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2009 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Erki kirjutas:
Koli metsa :)
Hea meelega, kui oleks suur garaaz ja väike maja metsa ääres odavalt saadaval, mitte kaugel Tallinnas.

Pilt
Peale mõningast pildi uurimist leiate ülevalt vasakust nurgast vana M6 mõõdus ankru jäänused. Uus on M12 ja ka suurem aas.
PiltPilt
Sättisin ka süütevõimendi ja pihustite takisti vähe paremini.
PiltPilt
Krt viimane pilt on nagu õpikust :P.
Käivitasin kah korra, aga säästsin naabreid :), tuksus millegi pärast 1800RPM peal, aga käis vähemalt ühtlaselt. Põhimõtteliselt see põlv vist toimib. Sättisin kardaani kah paremaks - tugilaager oli natuke valesti sees. Sai puhand peaga käigukasti tala vaadatud - järeldus on see, et automaadika tala on ikkagi erinev - ei taha hästi uskuda, et põhja-all on poldiaugud koos kronsaga teises kohas.

ToDo:
* kastitala vahetada
* kapott peale - vaja lukundus külge keerata
* egt andur kollektorisse + kell + kellade-pod panna
* knocksense (andurisse ja MSi + led kellade juurde)
* el-vendi jaoks anduriga lõdvik ja releed panna
* vesipritse
Ja kui aega:
* pagassist 140kg stuffi välja tõsta
* tagaluuk vahetada (-10kg) vaja siis mingid lukud teha.
Homme peaks saama juba seadistama hakata. Ja vaikselt düno peale mõtlema. Kõigepealt peaks stroboga uuesti süütenurga paika panema, ikkagi uus rihm jms

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 0:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Juba teine asi (piltide pealt vaadates) :)
Sul reg. nukarattaid vist pole? Kui panid 1,9mm tihendi, siis tõusis kaas ilmselt niipalju, et rihma märke ei saagi paika ilma nendeta.
ps. sain enda stuffi kohta ka infot, või siis tracking nr. mille järgi 9ndal pandi teele ja praegu juba leedus :lol: kahtlane.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
zoom1 kirjutas:
Juba teine asi (piltide pealt vaadates) :)
Sul reg. nukarattaid vist pole? Kui panid 1,9mm tihendi, siis tõusis kaas ilmselt niipalju, et rihma märke ei saagi paika ilma nendeta.
ps. sain enda stuffi kohta ka infot, või siis tracking nr. mille järgi 9ndal pandi teele ja praegu juba leedus :lol: kahtlane.

Kle jah reg-rattad ja kõik, mis teisele masinale vaja jätan ikka teisele, ja juurde eriti midagi ostama ei hakka, v.a. torud lõdvikud jms nipet näpet kümned tonnid :lol:. Selle projekti mõte on "Recycling" :lol: Keegi juppe norm hinnaga ära ei osta, siis roheliselt mõeldes, tuleks ise natuke paugutada kuni surutis läbi :lol:
Noh märgid on silmajärgi paigas, see +0.7mm pole ju midagi võrreldes ühe hamba pikkusega 2x5mm. Lisaks tihendile ka uus rihm, nüüd siis peaks nukid natuke varasemad olema. Nukiratta ümbermõõtu arvesse võttes peaks see 0.7mm olema 1.25kraadi. Varasemad nukid on teadupärast head keskmistele pööretele, nii et suht ok. Ma kaane paksust muidugi ei mõõtnud, aga mulje jäi, et see pole maas käinud ja seega pole lihvitud.

Tohoh, asjad liiguvad, aga Leedukadega on kah kahtlane, ikkagi vist katolik maa - poolaastat on pühad. Huvitav miks sul üldse mööda maad saadetakse. Mul on tavaliselt, "väljus US" ja järgmine juba "Foreign customs".

Aga mis rõhku võiks sihtida, arvestades, et see pole võistlus auto. Aga jahedam turbo, suurem cooler, paksem tihend, ütleme väha hea seadistus tuleb, ja vesipritse + WB + EGT + knock-led + BP ära mõõta.
Ise mõtlen siin, et ükshaaval neid turvalisusi lisades võiks nagu 1.6'ni lasta, ja äkki 1.3bar oleks safe kui üle 7K ei pauguta - see peaks DynoMaxis 300-310rwhp tõmbama ~336HP mootorist.
On ju lastud stock turboga 1.1'ga päris pikalt, ilma ühegi eelmainitud abinõuta. Või pingutan jälle üle?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
jeff01 kirjutas:
Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.


Arvuta lihtsalt välja, mis on ratta ümbermõõt. Kui h=0,7mm ja pii~3,1416 siis:

a=360/(D*pii/h)

Vastuse komakohad tuleb teisendada minutiteks ja sekunditeks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.

Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Raceboy kirjutas:
0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.

Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.


Rihma pinguti ei ole hea paraleel, esiteks 1mm kõrgust muudab rihma 2mm "pikemaks" ja üleüldse puudub pingutil või pingutusviisil seos jaotusfaasidega. Kui ratta ümbermõõt oleks 360mm siis 1mm=1 kraad. On seda palju või vähe, igaühe enda otsustada.

EDIT: Vead


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 140 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11