Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 10:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.10.2006 15:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
noh ma ei saa kurta ka endast käest. äkki taavil vähe parem seadistus kui mul, kuigi tal paksult ikka musta ajab välja. igatahes minu autol 1800rpm viienda käiguga hakkab tootma siis vaikselt boost kasvab mingi 9-10psi 3000rpm ja siis lööb max rõhu ca 3200-3300rpm väga ruttu pmst plaksust üles. hea föön on igatahes. boosti alas on selle turboga ja 2.0 mootoriga lag küll olematu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2006 0:16 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Nänn jõudis kohale :) Varsti peaks kokku ka asja saama.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2006 17:33 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Taavi kirjutas:
.....uus tehase kaanetihend ....


:) Julge poiss.
Miks mitte metall tihend?

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2006 17:53 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kas seal 350hj tuuris sellel eriti mõtet on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2006 14:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Vb tahad kunagi kepsu ka vehetada ja siis jälle uut tihendit vaja, mine tea kuna vaja mootor jälle lahti võtta. Ma soovitan küll metall panna, igaks juhtuks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2006 15:35 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
No kui kunagi peaks uuesti lahti võtma, siis tulebki uus keps, metalltihend ja ARP poldid. Tehase tihend on miski 3-4x odavam kui metall.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2006 16:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
norm, saadki talvel sissesõidu ära teha ja kevadel kohe näha kui heaks asi sai. seekord ehk hoiad sellest boost controllerist väheke eemale :lol:

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2006 23:48 
Hetkel kasutusel olev turbo ei jõua kunagi niipalju, et seda tihendit sealt minema puhuda.
Kui peaks vaja minema juba karmimat tihendit ja polte siis juba mõne teise turboga ja või nitroga.
ps: stock tihendi ja poltidega on võimalik kuni 450hp.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Hylas kirjutas:
Hetkel kasutusel olev turbo ei jõua kunagi niipalju, et seda tihendit sealt minema puhuda.
Kui peaks vaja minema juba karmimat tihendit ja polte siis juba mõne teise turboga ja või nitroga.
ps: stock tihendi ja poltidega on võimalik kuni 450hp.


ei taha nokkida aga mis juhtub siis kui on 451hp :D

kui palju jäi ruumi kolvi ja seina vahele? endal kah wisecod ja oleks huvitav teada... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 10:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ei taha nokkida aga mis juhtub siis kui on 451hp :D
mitte midagi ei juhtu

kui palju jäi ruumi kolvi ja seina vahele? endal kah wisecod ja oleks huvitav teada... :)
kuna eesmärk on tagasihoidlik, siis kliirens on wiseco soovituslik

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 17:45 
Eemal

Liitunud: 03.11.2006 17:37
Postitusi: 10
Taavi
Palju nuud kubatuur on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2006 18:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
sellega ei saa palju kasu kui ta isegi rem mõõdus kolvid lasi panna
mina panin +1mm yle ja sain lisa 50kuubikut...ei leia et se just märkimisväärne on :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2006 0:15 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Kuuno kirjutas:
sellega ei saa palju kasu kui ta isegi rem mõõdus kolvid lasi panna
mina panin +1mm yle ja sain lisa 50kuubikut...ei leia et se just märkimisväärne on :)


Üks roller kapoti all rohkem :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2006 20:26 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Auto käes ja töötab kenasti. Rõõmsad 200km sissesõitu ka tehtud juba. Olin juba unustanud kui hullu häält 3" otse toru teeb... Mõnus :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2006 16:19 
Eemal

Liitunud: 03.08.2006 16:05
Postitusi: 13
Asukoht: keila-joa ja tallinn
tervist.

Palju sul siis oletatavasti praegu jõunumbreid on ka?

Oliver

_________________
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11