TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
1996 Nissan 200SX S14 - Taavi http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=514 |
1. leht 13-st |
Autor: | Taavi [ 10.08.2005 20:26 ] |
Teema pealkiri: | 1996 Nissan 200SX S14 - Taavi |
Lõpuks siis auto käes Nimekiri modifikatsioonidest, kõik on tehtud/paigaldatud ES Tuningus(12.05.07 seisuga): Tõusva päikese maalt saabunud JDM S14 SR20DET mootor, välisel ja sisemisel vaatlusel näeb välja nagu uus Garrett GT28RS turbo Mootoriplokk ülepuuritud +0.5mm, uus tehase kaanetihend Wiseco sepistatud kolvid +0.5mm oversize ECU modifitseering (ES-Tuning) Nismo 740cc pihustid Z32 õhulugeja Z32 kütusefilter FSE kütuserõhu regulaator ja näidik Walbro 255lph HP paagisisene bensiinipump Suurem vahejahuti + poleeritud roostevaba torustik (ES-Tuning) HKS SSQV stiilis Blow-Off klapp 3" roostevaba downpipe (ES-Tuning) 3" roostevaba väljalase (ES-Tuning) Vibrant Turbo seeria roostevaba tagapütt 3" sisse, 4" otsaga Vibrant TurboFlex sukk Green koonusfilter Tugevam siduriketas ja korv, uus laager Autometer Boost ja Air/Fuel näidikud Manuaalne boost controller Denso Iridium IK24 küünlad 8mm alumiiniumist karterikaitse KYB AGX reguleeritavad amordid Tein S-Tech madaldusvedrud (ees -38mm, taga -29mm) Energy Suspension polüuretaan pukside "Master Set" komplekt Whiteline camber correction ja subframe lock polüuretaan puksid Brembo originaalsuurusega uued kettad (280x30 ja 258x9) Ferodo DS Performance piduriklotsid ees, Premier taga Aku viidud pagasiruumi Custom short shifter Nismo replica käigukanginupp Momo Tuner Black 350mm rool Musta värvi alcantara'st punase niidiga custom tööna õmmeldud käigukangi kott Hooldustööd: Vahetatud täissünteetline käigukasti ja LSD differentsiaali õli Vahetatud kõik rihmad Kasutatud ainult täissünteetilist 5W-50 Xado mootoriõli (vahetatud iga 5000km tagant) ATE Super Blue Racing pidurivedelik Tehtud täielik põhja roostekaitse 25.07.2007 sai valmis Faktos põhjalik käigukasti remont - kõik laagrid on nüüd kastis uued ja töötab nagu unistus G-Techiga sai mõõdetud järgmised ajad (sügis 2005): Veerandmiil 13.669 @ 167.79, parim lõppkiirus veerandmiilil 170.67 0-100km/h 5.598sek. OMC 2006 257 km/h, B-klassi teine koht ja 2006a-ni B-klassi Eesti rekord Teibituna, 102 okt Elf Turbomax kütusega ja u. 19-20 psi. 800m peal vasakule suunavate torbikute juures 200 km/h+ peal lõin veidi kartma kuna täpset ära keeramise kohta ei näinud ja lasin gaasi lahti 2-3 sekundiks. Aga "oleksid" ei loe. Plasmet Topspeed 1000m 2006, B-klassi esimene koht 232km/h ja 2006a-ni kilomeetri peal B-klassi Eesti rekord. 2007 tuli ka siis OMC B-klassi võit kiirusega 256 km/h. Kelle jaoks 200SX S14 tume maa on, siis veidi tausta: Tühimass 1265kg Tagavedu Kaalujaotus ees/taga 51/49 Tehase piiratud libisemisega differentsiaal (LSD) + differentsiaali õlijahuti Ees nelja kolviga ventileeritud ketaspidurid (sama ketast/sadulat kasutavad ka ca 300kg raskemad Z32 300ZX TT ja R32/33 Skyline GTS-T) 200SX kasutab taga täpselt sama multilink vedrustust mis Nissan Skyline ja 300ZX TT Nissani tagaveoline S-kere on enda klassis unikaalne, sest erinevalt konkurentidest ei baseeru ühelgi masstoodangu pereauto platvormil. SR20 seeria mootorid lähevad väga kergesti ja suht kõrgele pöördesse, piiraja on 7000rpm peal, rõhku hoiab mul 20+ psi kuni piirajani. Turbo poolt toodetud suur väändemoment kombineerituna kiiresti kõrgetele pööretele viskava mootoriga kerges tagaveolises hea juhitavusega keres on elamus mida peab ise kogema |
Autor: | Siim [ 10.08.2005 21:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1996 Nissan 200SX S14 - Taavi |
Tsiteeri: Veerandmiil 13.669 @ 167.79, parim lõppkiirus veerandmiilil 170.67
0-100km/h 5.598sek. Väga head ajad alustuseks |
Autor: | Renn [ 10.08.2005 22:44 ] |
Teema pealkiri: | |
tundub ilus ost olevat edu potensiaali ülesotsimisel |
Autor: | aibast [ 11.08.2005 7:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Ilus masin, loodetavasti jääb välimus ikka stocki, kunas ta juba tehasest tulles väga kenade joontega. |
Autor: | Imre [ 11.08.2005 10:34 ] |
Teema pealkiri: | |
Väga OK! Tubli asja oled ette võtnud ikka! Siis tookord ju vestlesime, kui su töö juures oma teist punast S13 müügiks näitasin... Edu edasistes tegemistes! |
Autor: | Taavi [ 11.08.2005 14:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Muidu peaks stock välimus jääma, aga velgedeks plaanin 17 Rota Grid'i, värviks pronks ilma poleeritud randita. |
Autor: | hents99 [ 11.08.2005 23:28 ] |
Teema pealkiri: | |
Õnne auto puhul! Sa vist juba pikemat aega sellist masinat endale tahtnd. |
Autor: | Taavi [ 20.09.2005 10:42 ] |
Teema pealkiri: | |
Käisin ülevaatuspunktis kaalumas ka. Kaalujaotus ees/taga 52/48, kaal koos 70kg juhiga ja 20l kütust paagis 1278kg. |
Autor: | zoom1 [ 21.09.2005 19:43 ] |
Teema pealkiri: | |
Kas kaal valetab või on auto kergem kui S13 |
Autor: | RICE BURNER [ 22.09.2005 8:02 ] |
Teema pealkiri: | |
Minu vana s14 kaalus küll ilma istmeteta ja minuga koos 1420 kg |
Autor: | Taavi [ 22.09.2005 12:42 ] |
Teema pealkiri: | |
Uus korralik ülevaatuspunkt oli uute seadmetega. Paaki läheb 65L, mul oli seal u. 10-20L sees. Tehase näidatud tühimass peaks olema ilma juhi/reisijateta ja täis paagiga? Passis on mul tühimass 1340kg(Eesti ARK paneb sellega tihti puusse), kõik jaapani veebilehed väidavad S14 SR20DET Silvia tühimassiks 1265kg. Minu kaalumine peaks enamvähem jaapani andmetega kattuma. Ahjaa, konditsioneeri mul ei ole. |
Autor: | Taavi [ 17.11.2005 11:19 ] |
Teema pealkiri: | |
Veidi uudist. Cooler, BOV, Walbro 255lph paagisisene pump ja aku viidi taha. |
Autor: | temp [ 17.11.2005 11:23 ] |
Teema pealkiri: | |
Järjekordne ilus töö es-i boxist:) Kuidas BOV sutsub?:D |
Autor: | zoom1 [ 17.11.2005 16:52 ] |
Teema pealkiri: | |
bovi oleks võinud panna kohe peale coolerit, siis hääl veel kõvem, praegu läheb kapoti alla |
Autor: | Taavi [ 18.11.2005 20:52 ] |
Teema pealkiri: | |
Lakis käidud. 244hj ja 276Nm, u.12-13psi. |
1. leht 13-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |